#1
Soms kan de pep weleens in je kop slaan ipv in je benen.
Zet ie de bovenkamer iets teveel in gang.
Dat belemmert.
Zet ie de bovenkamer iets teveel in gang.
Dat belemmert.
Lana zei:Soms kan de pep weleens in je kop slaan ipv in je benen.
Zet ie de bovenkamer iets teveel in gang.
Dat belemmert.

Safire zei:Ik ga van speed juist veel losser tijdens het uitgaan.. Nou heb ik sowieso totaal geen moeite met lekker los gaan tijdens het dansen![]()
zommes zei:Safire zei:Ik ga van speed juist veel losser tijdens het uitgaan.. Nou heb ik sowieso totaal geen moeite met lekker los gaan tijdens het dansen![]()
Dus dan is het helemaal feest![]()

Jelle Snel zei:ofnie..beter..maja, ben al een tijd aant lezen over keta hier ma toch, de dosering blijft wel lijpe sheit volgens mij?
SpacingBen zei:mmm, Lijkt me sterk dat je daar op dan wel danst, maar ik ben ook niet zo'n danser, maar op de epehdra ga ik uit m'n dak/Hak ik 2 keer zo snel als het ritme van de muziek![]()
En hele nacht door he![]()
angel1 zei:sinds ik speed gebruik, en ik ga naar een feest, heb ik niet één keer meer ook maar 1 poot gedansd. vroeger deed ik het gewoon wel, als ik wat had gedronken( niet ladderzat natuurlijk.gewoon een beetje gedronken, anders stond ik ook gewoon stil). maar of ik nu wel of niet iets drink, ik sta altijd stil, elke keer, en overal.snap er niks van. voel me dan heel erg geremd en kan ook niet los komen. kent iemand dit?

Jelle Snel zei:taj, kun je proberen ma dan ga je dus wel mixen met verschillende drugs...en of dat voor iedereen goed is...![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."