Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgeremd

geremd

30 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Soms kan de pep weleens in je kop slaan ipv in je benen.
Zet ie de bovenkamer iets teveel in gang.
Dat belemmert.
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja, als dat gebeurt dan kank dat best begrijpen ja ma tis mij gelukkig nog nie overkomen
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lana zei:
Soms kan de pep weleens in je kop slaan ipv in je benen.
Zet ie de bovenkamer iets teveel in gang.
Dat belemmert.
Klik om te vergroten...

Ja, maar zelfs als ik in zo'n fase ben en ik hoor lekkere muziek, dan ga ik dansen :grin:
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#4
juist! neemt me de woorden uit de mond :stoned:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik dans nu ook achter de pc, zittend weliswaar :grin:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Aye minder..

Ik ben nu eigenlijk ook alleen maar aan de keta :grin:
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#7
ahaha,. keta ja...das nog eens iets waar ik de laatste tijd wel naar benieuwd ben :openmouth:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ga van speed juist veel losser tijdens het uitgaan.. Nou heb ik sowieso totaal geen moeite met lekker los gaan tijdens het dansen :grin:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Safire zei:
Ik ga van speed juist veel losser tijdens het uitgaan.. Nou heb ik sowieso totaal geen moeite met lekker los gaan tijdens het dansen :grin:
Klik om te vergroten...

Dus dan is het helemaal feest :grin:
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#10
ofnie..beter..maja, ben al een tijd aant lezen over keta hier ma toch, de dosering blijft wel lijpe sheit volgens mij?
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#11
zommes zei:
Safire zei:
Ik ga van speed juist veel losser tijdens het uitgaan.. Nou heb ik sowieso totaal geen moeite met lekker los gaan tijdens het dansen :grin:
Klik om te vergroten...

Dus dan is het helemaal feest :grin:
Klik om te vergroten...

Absoluut, het laatste kleine beetje remming wat ik heb is dan compleet verdwenen haha. Je bent aan het feesten of je bent het niet :P
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
mmm, Lijkt me sterk dat je daar op dan wel danst, maar ik ben ook niet zo'n danser, maar op de epehdra ga ik uit m'n dak/Hak ik 2 keer zo snel als het ritme van de muziek :grin:

En hele nacht door he :smoke:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jelle Snel zei:
ofnie..beter..maja, ben al een tijd aant lezen over keta hier ma toch, de dosering blijft wel lijpe sheit volgens mij?
Klik om te vergroten...

Laten we hierover verder praten in het Ketamine forum...

Ik was namelijk degene die graag wilde dat die er kwam, dus moet die ook gebruikt worden :grin:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#14
SpacingBen zei:
mmm, Lijkt me sterk dat je daar op dan wel danst, maar ik ben ook niet zo'n danser, maar op de epehdra ga ik uit m'n dak/Hak ik 2 keer zo snel als het ritme van de muziek :grin:

En hele nacht door he :smoke:
Klik om te vergroten...

Op keta danst men zeker wel! Mits goed gedoseerd...
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#15
angel1 zei:
sinds ik speed gebruik, en ik ga naar een feest, heb ik niet één keer meer ook maar 1 poot gedansd. vroeger deed ik het gewoon wel, als ik wat had gedronken( niet ladderzat natuurlijk.gewoon een beetje gedronken, anders stond ik ook gewoon stil). maar of ik nu wel of niet iets drink, ik sta altijd stil, elke keer, en overal.snap er niks van. voel me dan heel erg geremd en kan ook niet los komen. kent iemand dit?
Klik om te vergroten...

Ik had hetzelfde probleem als jou.

Heb een paar tips voor je--->

1.Als je graag danst,zou ik onmiddelijk stoppen met pep,anders ga je er verslaafd aan geraken,en dan kun je wel het dansen vergeten omdat je je slechter en paranoiader gaat voelen.

2.Als je al effe pep neemt,zou ik is zonder pep uitgaan maar op de pillen uitgaan.-->Je zal je nog nooit zo goed geamuseert hebben.

3.Pas pep snuiven als je in de dancing of zo zelf zit,en niet voor dat je uit gaat.

4.Wat ook leuk is--->Eerst pillen nemen,dan pep snuiven.En dat pas in de dancing zelf doen.


Als je 1 van deze tips uitprobeert,ga je je beter voelen en wil je alleen maar zwaar feesten en dansen.
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#16
taj, kun je proberen ma dan ga je dus wel mixen met verschillende drugs...en of dat voor iedereen goed is... :rolleyes:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jelle Snel zei:
taj, kun je proberen ma dan ga je dus wel mixen met verschillende drugs...en of dat voor iedereen goed is... :rolleyes:
Klik om te vergroten...


Het leven is hard.
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#18
hahaha..true..true :stoned:
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#19
haha, dik in orde! ik nie moet om half 6 er alweer uit voor t werk..kneem dan wel wat :P
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Is zeker de moeite waard.

In combinatie met speed een perfecte dansdrug.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."