Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb hier zelf veel mee geexperminteert door gebrek aan 2C-B bij mij in de buurt . Inderdaad een geweldig goedje lekkere body high , niet zoon grote mindfuck bij hogere doseringen ook wat visuele ervaringen . Prachtig ! Als iemand wil schrijf ik een trip report anders niet (Denk dat er genoeg over deze stof te vinden is)"
"Re: DMAA AKA Geranamine (upper) Haal ook al mijn DMAA van Ebay heb 1 keer 5 gram gekocht en nu 30 gram (Spul kost toch bijna niets)Zeer leuke upper veel leuker als de piperazine's (BZP en dergelijke).Werd ook al redelijk lang verkocht in pillen voor uithouding in de sportschool.Persoonlijk gebruik ik liever ephedrine als upper (Of natuurlijk een andere leuke stimulant) maar denk dat ephedrine het dichste bij deze licht . Toch is DMAA niet zo leuk als ephedrine maar als je niet aan ephedrine kan komen is DMAA een prima vervanger"
"SWIM heeft ook van deze RC 2 gram weten te bemachtigen . Hij vind de stof zeker de moeite waart voor de ervaren pschonauten (Beginners laten hem best links liggen).In plaats van visuele vervormingen krijg je nu audiovisuele vervorming die je versteld zullen laten staan . Teminste als je hiervoor open staat . Ook hier komt nog een tripreport over als ik tijd heb ."
"Absoluut mijn lievelingsgoedje na MDxx en DMT echter heeft mijn RC vendor het nooit in stock en is het hier bijna niet te krijgen heb het in totaal 4 keer gedaan 3 keer 25mg en 1 keer 30 zeer aangename ervaring ! Als het terug te krijgen is sla ik direct een grammetje in denk ik."
"Misschien dat hij verkeerd staat maar aangezien het nog altijd een RC is dacht ik dat het slecht zou staan in het Farmaceutishe Drugs afdeling . Phenazepam : Volledige naam :7-bromo- 5-(2-chlorophenyl)- 1,3-dihydro- 2H- 1,4-benzodiazepin- 2-one CAS:51753-57-2 Voorlopig nog een legale RC benzo die naar mijn mening sterk op clonazepam ! Voor mij is 0,5 mg vergelijkbaar met een 10mg diazepam sterk spul dus. Heeft er nog iemand ervaringen met deze RC gehad ? Mijn mening over deze RC:Zeker de moeite waard aangezien het de enige niet op voorschrift benzo is die ik ken en redelijk goedkoop is.Ook vind ik zijn werking zeer prettig .Echter kan het toch net niet tippen aan diazepam."
"SWIM leest dat het normaal IV gezet wordt , dit ziet SWIM niet zo erg zitten echter als hij zich erop inleest doet hij het misschien wel.Alhoewel hij het liever IM zou zetten ."
"Petrovic zei: Ik weet niet hoeveel je wilt gaan snuiven. Een normale medicatie dosis voor ADHD is 10mg en hier worden de meeste ADHDers wat rustiger van. Maar wanneer je echt veel meer gaat nemen krijg je echt wel energie en sta je ook strak. Klik om te vergroten... Ik ben een normaal geval van ADHD en neem elke dag 90 mg ritalin met vertraagde afgifte dus 10 mg is niet zo heel veel ."
"SWIM heeft ook 2 gram van deze RC thuis liggen hij vind het een leuk stofje het voelt wat anders als steeds weer diezelfde speed/MDMDA (Niet dat MDMA niet leuk is ) maar zeker de moeite waard enkel spijtig van de kostprijs die in mijn ogen te hoog is .Komt misschien nog een tripreport van ."
"Weet iemand waar ik niet schadelijke kleurstoffen kan krijgen voor poeders te kleuren zodat ik de verschillende soorten kan herkennen?Is dit dan een vloeibaree kleuring die uitdroogt op het poeder en het kleurt?Word de stof dan zwaarder of is dit verschil te verwaarlozen?"
"Ik heb dit stofje ook kunnen bemachtigen (1 gram).Duur spul trouwens maar gewone mescaline is ook duur dus vond dit niet echt een probleem.De dosis die ik aanraad is 100 mg , 50 mg voelde ik bijna niets . 125 was te overweldigend (Zeer zware bodyload).Op 100 mg ging alles perfect zeer leuk stofje al vind ik gewone mescaline iets leuker voor te trippen , met proscaline is alles een beetje euforischer . Als iemand wilt schrijf ik binnekort wel tripreport"