Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"half pilletje gepopt, naar schoolfeest gegaan. Daar nog 2 keer een half pilletje gepoppt. vervolgens 1 uur te fucked up om te dansen aan de bar gezeten. kwam bij een vriend aan toen het afgelopen was. wij nog even wat geblowd. EN TOEN KWAM HET . Ik ging op bed liggen en kijk naar het plafont. Ik zag eerste wat rare zwarte wasen. ze werden steeds duidelijk op een gegeven moment waren het heel erg realistische vleermuizen. Niet 3D maar gewoon alof het plafont een tv scherm was. Daarna gingen deze 2 vleermuizen heel fucking snel om elkaar heen vliegen in een circel. Toen verandere deze draaikolk in een demoon. (ongeveer net zo een als uit het spel diablo II) en die ging rondjes draaien enzo. ECHT TERING VET!"
"qinn zei: Mijn wazigste ervaring tijdens Xtc is, Dat we naar een bos waren gegaan om daar te gaan geniete op Xtc, en dat ik tijdens me trip overal huizen zag en auto's, terwijl we eigenlijk diep in het bos zaten mja het was wel een geweldige trip Klik om te vergroten... whaha kilnkt als LSD :P"
"ik ben zelf nu bijna 17 en neem wel eens xtc, zoals bij de meest van mijn leeftijd, weten me ouders hier niks van. zou het kunnen dat tandartsen iets kunnen zien aan je kaken als je xtc hebt geslikt. dat je ze kapot knarts enzo. mijn tandarts zei wel iets van lichte beschadegingen op me kaker maar hij zei dat het misschien van frisdrank kwam. zou het kunnen dat me ouders er achter komen via de tandarts als ik volgende keer naar de tandarts ga??"
"ja, ik neem ook altijd kauwgom als ik xtc neem helpt zeker wel, maar dan nog."
"mooi"
"goed idee of beter nog, gewoon altijd veel melk drinken"
"zommes zei: Alsof de tandarts je ouders gaat bellen. Als hij denkt dat jij xtc gebruikt, houd hij die gedachte gewoon voor zich hoor. Zo iemand gaat niet impliceren dat jij hard-drugs gebruikt, stel dat het niet zo is, staat hij ook voor lul. Klik om te vergroten... you're probably right"
"en, al iets gevonden over beroepsgeheim?"
"k, mooi"
"1tje is meestal wel genoeg"