@ Rendeo bedankt voor je reactie
![:)]()
@mandragora Ik zit dit forum helemaal niet af te zeiken, en volwassen ben ik al heel lang. Ik noemde alleen maar een voorbeeld. En inderdaad ja een verkeerd antwoord is ook niet goed. Maar jouw tenen zijn wel erg lang, het enigste wat ik vraag is informatie over suboxone, omdat ik eindelijk eens na 5 keer meet afkick, op een punt gekomen ben om er eens mee te stoppen. Ik gebruik nu 3 maanden geen methadon meer, en ben van ver gekomen. Nu zit ik op 6 mgr. suboxone per dag. Maar daar wil ik ook vanaf. Ik vraag me gewoon af waarom is wel alles bekend of word uitleg gegeven hoe je een soort drugs moet gebruiken. Maar hoe eraf te komen, zie je maar weinig. Dus dan kan het overkomen omdat dit allemaal zo zwart/wit is ( je ziet niet in wat voor een bui ik zit te typen) dat het lijkt dat het een beetje een pro forum is. Niet dat ik zeg dat dat zo is, maar als ik verhalen lees trek ik die conclusie.
En verder vind ik het prima en sta ik er ook helemaal achter dat het voor mensen soms beter is en prima om op een onderhoudsdosis te functioneren. Maar ik zelf heb er een beetje genoeg van. Nu zul je denken die valt weer terug na 5 keer, nou dit keer ligt het allemaal heel anders, ja ik weet bla, bla bla, dat zeggen ze allemaal. Maar ik MOET wel. Vandaar dat ik het jammer vind zo weinig feedback te krijgen. En ik heb ook alles gebruikt wat god verboden heeft. Dus echt ik bedoel dit helemaal niet verkeerd, en neem het ook niet zo op. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje, maar ik wil eruit. Ik ben ondertussen 45 jaar, en heb gelukkig een goede vriendin die nooit wat gebruikt heeft op een joint na, en ik heb een zoon van 6. Dus ik wil het eens wat rustiger aan gaan doen.
Dus geloof me afzeiken is wel het laatste wat ik doe, als een voorbeeld al afzeiken is, weet ik het ook niet meer. Afijn mijn ervaring is dat gebruikers en ook ik gevoelsmensen zijn, en vergevings gezind zijn. Mijn excuses als het zo bot over gekomen is. Dat was niet de bedoeling.
Groet Erick