Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"bobbyz zei: 1x gedaan, eerst een hele, lag op een gegeven moment op de grond te blaffen als een hond en later deed ik een motorrijder naar, was heel kort,45 min ofzo maar echt heftig, daarna een uur later nog een halve genomen maar merkte daar weinig van. Klik om te vergroten... hoeveel mg waren die pillen?"
"Hier ook een hevige drinker, gemiddeld 15 a 20 biertjes van 33/50 cl gaan er elke dag makkelijk in, dit al voor 10 jaar.. Mijn werkdag begint om 06u dus ik begin al met drinken om 05u25.. Het geeft me heel veel energie en ik haal dan veel de beste targets.. Na de zoveelste black out tijdens het uitgaan was ik het beu en heeft mijn huisarts, op vraag van mij, me Antabuse voorgeschreven. Gelukkig zonder afkickverschijnselen kunnen stoppen maar dit helaas maar 6 weken kunnen volhouden.. Helaas vind ik 'de klik' in mijn hoofd niet meer om terug te kunnen stoppen... Ik kan je helaas geen afbouw advies geven maar ik wens je alvast veel succes, met de juiste motivatie die er bij jou is, kom je er wel!"
"Hoi Erick, Er is blijkbaar weinig informatie te vinden over Suboxone, op dit forum zal het ook niet zo gekend zijn, vandaar dat je niet direct een reactie kan verwachten. Ook ik ken helaas niks van Subox maar is je huisarts geen optie? Paar links; http://www.youtube.com/results?sear...6.6.0.0.0.0.198.562.4j2.6.0...0.0.2x36ZwH5QJk http://suboxforum.com/ http://www.prescriptiondrug-info.com/Discuss/Suboxone/ Hoop dat je er wat aan hebt en anders is er via Google nog wel meer info te vinden. Groeten en sterkte!"
"Na 13 jaar elke dag veel blowen heb ik dit zelf ook moeten ervaren, was soms zo erg dat ik dacht dat me hart het ging begeven... Vorig jaar dan 6 maand gestopt en heb er nu nog zelden last van. Is volgens mij een teken dat je lichaam/hoofd even rust nodig heeft dus efkes stoppen met alles is wel het beste! Ligt dus niet aan tolerantie maar zijn beginnende paniekaanvallen denk ik, laat dit niet erger worden!"
"Leuk pennetje en mooie prijs! Ik moet ff stoppen met blowen, niet plezant in dit weer pff Geniet er maar van haha!"
"Tnx Albedo, zal het vanavond eens op men gemakje lezen. Heb de olie getest en deze verdampt dus gewoon, slechte olie wel want had geen effect ofwel doe ik iets verkeerd.. Dit weekend eens testen met andere olie. De isolater hasj zou normaal 60% Thc bevatten, werd er maar 10 minuutjes goed high van en dan niks meer.. Ga nog wat testen met verschillende temperaturen om het beste effect te krijgen."
"Hoi, Is denk ik een zeer domme vraag maar wil natuurlijk niks verspillen! Gisteren mijn eerste vape pen (Storm) gekocht maar vraag me toch af wanneer ik kan weten dat de isolater hasj op is, moet alles verdampt zijn en niks meer overblijven of de bruine smurrie die overblijft is om weg te gooien? Hetzelfde met olie, moet alles verdampen of blijft er een bruin/zwarte smurrie over die je dan weggooit? Ben een leek op dit vlak... Groeten!"
"Sorry voor de bump maar vond een nieuw topic maken wat stom als er al één was. Had de laatste jaren een vaste dealer en altijd goeie kwaliteit gehad. Door omstandigheden is hij gestopt dus koop ik hier en daar wat aan, maar het is belachelijk hoeveel bewerkte wiet er hier wordt verkocht in BE. Je smaakt er gewoon niets van en het effect is ook niet wat het moet zijn, om nog maar van onze gezondheid te zwijgen! Ben 14 jaar een fulltime blower geweest maar echt triestig hoe ze nu te werk gaan, en het ergste is dat veel mensen het niet door hebben dus blijven ze maar bewerkte wiet verkopen.. Al die lekkere soortjes gewoon verpest voor dikke winst Heb deze nacht niet kunnen slapen en moest dit ff kwijt"
"@Rayyar Ja daar heb ik niet veel verstand van, maar heb al gemerkt dat je vooral brol krijgt via internet dus ga dat ook maar laten.. Ben terug opzoek gegaan en het enige wat ik tegenkom is dikke verzwaarde wiet, zelf bij mensen die al jaren verkopen!! Door dat verzwaard spul krijgt ge een raar effect in uw hoofd waardoor vele jonge gasten denken dat ze lsd wiet hebben of dat ze er heel stoned van worden hahaha, waar gaat het naartoe.. Vooral de jonge generatie rookt vollop vervuilde wiet, echt zielig. Zal maar terug het risico nemen en naar de shops in Nederland gaan, beter dan mijn longen kapot roken. Stom Belgie"
"bij ons verkopen ze het als mdma je hebt alleen zin in meer en voel je erna kut... werkt ook maar 10 min bij mij"