Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@Legio Patria Nostra ik kom hier zsm op terug zit nu in zware periode met werken, wil graag even de tijd nemen om puntsgewijs alles door te nemen okay? 🤔✔️ Gr. Red"
"Rivalrie zei: Dit 😅😁 Klik om te vergroten... Idd +1 zeg wat je denkt"
"Klopt helemaal wat je zegt hoor er zijn zwaardere en ik ben idd niet gelijk gestart met 120mg is ook opbouwende gebeurt 🤔 probeer gewoon een waarschuwing af te geven op deze drug! Zit nu smorgens 10mg en ga mijn laatste week in gelukkig 😁. Om terug te komen, mochten er pijnen zijn die bijna ondraaglijk zijn kun je daarvoor gewoon je huisarts aanspreken en anders de specialist ziekenhuis die de dame in kwestie geopereerd heeft!"
"Oxycodon pffff…. Vanwege operatie Hernia L4 L5 Ik ben er gelukkig bijna vanaf heb 4 jaar 80mg langwerkend en 40mg snel per dag gebruikt. Nu nog op 1x daags 20mg langwerkend. Op het laatst is de pijn gewoon chronisch en zo stond het ook in mijn dossier. Vaak geprobeerd te stoppen Cold Turkey 2 jaar geleden, dacht oh dat kan ik wel op vakantie gegaan zonder medicatie en jullie raden het al wat een Hell.. mijn vingers zaten krom aan mijn haden. Benen in de nacht krom over elkaar heen. Huisarts gebeld alles uitgelegd en die heeft op mijn vakantie adres oxycodon laten brengen. Nu lig ik plat ivm Corona verschrikkelijk ziek alles pijn, nu besloten om gelijk die Oxycodon de laatste ook te stoppen. Nu 5e dag plat en clean.. na 6jaar ben zo blij 🤩🤩 verhaal beetje beknopt maar de Hell.. is er niet minder om geweest. Alle mensen die proberen te stoppen zet door aub!"
"Thank voor je bericht, ben inmiddels op de been na 2 weken plat te hebben gelegen. Voel mij eigen goed nu ook de oxycodon heb ik kunnen halveren naar 20mg per dag. De krampen zijn wel over maar mij lichamelijk kachel zeg maar die werkt niet meer denk, of zal deze vanzelf weer aangaan naarmate de afbouw van oxycodon? Tis wel zo na inname dan gaat mijn lichaam gloeien en slaap gelukkig de hele nacht door."
"Als je pijn hebt wil je er gewoon heel snel vanaf! Wij zijn tenslotte mensen en hebben via de huisarts toegang tot bijna alle medicatie die er is.. Oxycodon is hoe kan ik het beste omschrijven zoals ik het meemaak op dit moment: achteraf gezien beter pijn dan nu de verslaving aan dit medicijn. Wat een heftig spul is dit!! @Nessie1982 hoop voor je dat er toch een andere oplossing komt voor je pijnen Oxycodon werkt goed maar voor je er zelf erg in hebt is de verslaving een feit! Kom zelf van 120mg per dag af, inname nu teruggebracht 20mg."
"Heb je verhaal 3x gelezen en als dit waar is kun jij de specialist voor het gerechtshof slepen! Of het is een verkapte oproep voor oxycodon en je mailbox zal nu wel vol zijn met aanbiedingen. Geloof mij maar omdat mijn vriendin advocaat is en zegt hier een zaak te hebben mocht je willen. Je kunt gewoon pijnbestrijding afdwingen niemand kan de pijn zien of voelen die jij meedraagt, dit valt niet te meten. Als jij aangeeft de pijn is 8 of 9 op schaal voor 10 krijg jij gewoon Oxycodon voor de pijn of andere zware bestrijding niemand mag met pijnen door het leven want dat is wettelijk vastgelegd."
"Oxycodon is de zwaarste pijnkiller die er is en is zoals iedereen weet zwaar verslavend. Ik heb 2 jaar 120mg per dag geslikt tegen pijnen na operatie dubbele hernia L4 L5 5mg kortwerkend Teva capsules en Teva 20mg langwerkend tabletten . Zit gelukkig in de laatste fase met afbouwen nu nog 30mg per dag! Op een gegeven moment is het niet meer de pijnen die je hebt maar gewoon omdat het lekker is en wat wil je nog meer op doktersrecept...!!!! Was zo kwaad op mijzelf dat ik mijzelf uitmaakte voor: zwak ziek mannetje en dat was het moment van stop! ⛔️ dit is gewoon even een waarschuwing mocht je beginnen aan deze heerlijke oh zo gevaarlijke drug!"
"Wauw... das lang geleden voor mij maar als ik dit zie krijg je toch echt de kriebels.. 🤔"
"Ik vind het heel knap dat jij dit deelt en dat betekent een 1e stap in de goede richting! Dat de (verslavingsdeskundige) de stekker eruit heeft getrokken is denk ik omdat er een termijn aan gekoppeld is aan jouw cases/ verslaving omdat er in 3 jaar geen vooruitgang is geboekt. Je bent nu op een punt gekomen wat nu te doen?"