Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOxycodon

Oxycodon

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#1
Red67 zei:
Oxycodon pffff…. Vanwege operatie Hernia L4 L5 Ik ben er gelukkig bijna vanaf heb 4 jaar 80mg langwerkend en 40mg snel per dag gebruikt. Nu nog op 1x daags 20mg langwerkend. Op het laatst is de pijn gewoon chronisch en zo stond het ook in mijn dossier. Vaak geprobeerd te stoppen Cold Turkey 2 jaar geleden, dacht oh dat kan ik wel op vakantie gegaan zonder medicatie en jullie raden het al wat een Hell.. mijn vingers zaten krom aan mijn haden. Benen in de nacht krom over elkaar heen. Huisarts gebeld alles uitgelegd en die heeft op mijn vakantie adres oxycodon laten brengen.
Nu lig ik plat ivm Corona verschrikkelijk ziek alles pijn, nu besloten om gelijk die Oxycodon de laatste ook te stoppen. Nu 5e dag plat en clean.. na 6jaar ben zo blij 🤩🤩

verhaal beetje beknopt maar de Hell.. is er niet minder om geweest. Alle mensen die proberen te stoppen zet door aub!
Klik om te vergroten...
Kan niet anders zeggen dan dat ik je heel veel succes en sterkte toewens. Hoop dat je er gauw van af raakt en evengoed beetje pijnloos door het leven kan :blushing:
R
Red67Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Thank voor je bericht, ben inmiddels op de been na 2 weken plat te hebben gelegen. Voel mij eigen goed nu ook de oxycodon heb ik kunnen halveren naar 20mg per dag. De krampen zijn wel over maar mij lichamelijk kachel zeg maar die werkt niet meer denk, of zal deze vanzelf weer aangaan naarmate de afbouw van oxycodon? Tis wel zo na inname dan gaat mijn lichaam gloeien en slaap gelukkig de hele nacht door.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jouw lichaam en vooral hersenen zullen een (lange) tijd nodig hebben om te herstellen. Dat kacheltje zal misschien nooit helemaal meer hetzelfde werken, maar na verloop van tijd wordt het beter. Opiaten en benzo's zijn echt een bitch wat dat betreft.
P
PetergoudLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik hoop dat je gestopt
Blijft je bent het waard en het is niet niks
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Door opiaten gaat je kachel inderdaad kapot ja... Dit kan heel lang aanhouden, weet niet precies hoe dat komt maar onder invloed van opiaten heb je het warmer en ervaar je koud niet echt dus als je ermee kapt dan gebeurt het tegenovergestelde en reageert je lichaam extreem op temperatuur net als je gevoeliger voor pijn word.

Niks bijzonders, hebben de meeste mensen hoor!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Succes man! Hoe gaat het nu met je?
Ben je nog steeds gestopt? Ik ga morgen afbouwen!
Ben je nou van 120mg dagelijks naar 20mg gegaan? Lees ik dat goed? Hoe is dat gegaan?
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Goedemiddag het gaat goed de Corona overleefd 😵‍💫 wauw wat heb ik het onderschat, 12kg afgevallen (heel veel dames doen er een moord voor 🤣)
De oxycodon heb ik nu terug gebracht tot om de 12uur 10mg denk ook meer voor de vorm ik voel er niets meer bij! Was huisarts geweest en heb de de 4 doosjes 20mg van 30st inhoud op eigen verzoek naar 2 doosje van 10mg gebracht. Zoals gezegd voor de vorm en ben nu 5 dagen helemaal clean zeg maar. Voel mij goed eindelijk na z’n kleine 5 jaar. Wat nog wel weer moet gaan werken is mijn lichamelijke verwarming de thermostaat is echter zo laag dat ik mij dik inpak.
Bedankt voor de lovende woorden en likes! De doosjes van 20mg die ik gespaard heb gaan terug apotheek de bak in, wist niet dat het zo hard ging met (sparen) pffff weg ermee zodat ik niet kan terugvallen voor zover mogelijk is.
B
BroodjeSouflakiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Super fijn om te horen dat het goed gaat. De kracht die jij bij jezelf hebt kunnen vinden kunnen velen nooit bereiken!

Diepe buiging voor jou, het feit dat je op eigen verzoek wil en durft te minderen vind ik onwijs knap, opiaten zijn geen spelletje en op de doseringen die jij moest nemen nog een aardige klus daar van af te komen.

Ik wens je het aller aller aller beste en heeel veel succes komende tijd, blijf volhouden!
R
Red67Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Beste allemaal, zal even update geven over mijzelf omtrent het gebruik van oxycodon. Ben clean zoals ze dat zeggen taal er ook helemaal niet naar ook niet als ik pijn krijg! Eerder greep ik direct naar oxycodon maar nu 2 paracetamol 1000mg en 1 ibuprofen 500mg en moet zeggen ik heb het onder controle. Voor diegenen die willen stoppen stop aub je voelt je in alles beter.
R
Red67Lid
01-01-2024, 00:00
#10
MaddMonkey zei:
Jouw lichaam en vooral hersenen zullen een (lange) tijd nodig hebben om te herstellen. Dat kacheltje zal misschien nooit helemaal meer hetzelfde werken, maar na verloop van tijd wordt het beter. Opiaten en benzo's zijn echt een bitch wat dat betreft.
Klik om te vergroten...

de kachel is nog steeds kapot na bijna een jaar en heb er vrede mee! Het is ook een prijs die ik moest betalen voor gebruik van oxycodon.
R
Red67Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Oxycodon pffff…. Vanwege operatie Hernia L4 L5 Ik ben er gelukkig bijna vanaf heb 4 jaar 80mg langwerkend en 40mg snel per dag gebruikt. Nu nog op 1x daags 20mg langwerkend. Op het laatst is de pijn gewoon chronisch en zo stond het ook in mijn dossier. Vaak geprobeerd te stoppen Cold Turkey 2 jaar geleden, dacht oh dat kan ik wel op vakantie gegaan zonder medicatie en jullie raden het al wat een Hell.. mijn vingers zaten krom aan mijn haden. Benen in de nacht krom over elkaar heen. Huisarts gebeld alles uitgelegd en die heeft op mijn vakantie adres oxycodon laten brengen.
Nu lig ik plat ivm Corona verschrikkelijk ziek alles pijn, nu besloten om gelijk die Oxycodon de laatste ook te stoppen. Nu 5e dag plat en clean.. na 6jaar ben zo blij 🤩🤩

verhaal beetje beknopt maar de Hell.. is er niet minder om geweest. Alle mensen die proberen te stoppen zet door aub!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."