Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"BM blijft geweldig. Ik ben vooral fan van de "suiciale" bm bands als Abyssic Hate, Shining, Forgotten Tomb, Bethlehem, Coldworld, Silencer en zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar alle andere BM gaat er ook goed in hier, Bands als Burzum, Darkthrone, Mayhem, Immortal, Emperor, Graveland etc. de industrial bm van bands als Mysticum, Diabolicum, Blacklodge etc. gaat er ook goed in. Kortom alles wel Wat vind men hier van de nieuwe Satyricon? hoor er erg wisselende verhalen over, de een vind hem geweldig en de ander ronduit klote....ik vind het zelf een dijk van een plaat maar de huidige stijl van Satyricon (eigenlijk vanaf Rebel Extravaganza dus) bevalt me sowieso zeer goed."
"Sgt.Stedenko zei: lol lugubrum :P bestaan die nog? Klik om te vergroten... Jazeker. Hebben afgelopen jaar nog een plaat uitgebracht."
"RSW zei: Ellesdee zei: zondag 1 maart Baroeg @rotterdam Shining (SE experimental black) Koldbrann (NO black) Sarkom (NO black) Entree 10 euro. Open 15.00 uur. http://www.myspace.com/shininghalmstad http://www.myspace.com/koldbrann http://www.myspace.com/sarkom Klik om te vergroten... Shining !!!!! Aanwezig Klik om te vergroten... Ik ook. Kunnen we mooi een drankje doen daar"
"Meestal Metal en Hardcore (de gitaarvariant van hardcore dus, hoewel de stamphardcore er soms ook goed in gaat)"
"psych-out zei: Bij mij ligt het gemiddelde op +/- 2 a 3 gram. Soms wat minder en soms wat meer. De afgelopen 24 uur is er bij mij 5 gram naar binnen gegaan. Ben er niet trots op. Maar ja, het is een verslaving. Klik om te vergroten... En hoe betaal jij dat allemaal? 2 a 3gram per dag (soms zelfs 5gr)? moet je wel een fortuin kosten he. Klik om te vergroten... Inderdaad. En daarbij is 5 gram wel heel veel dus ik zou toch een andere dealer zoeken (lees: een die geen rotzooi verkoopt)"
"Wat de topicstarter al zegt, het gaat de illegaliteit in en dat gaat eerder tot meer dan minder problemen leiden. VOlgens mij werkt het gedoogbeleid ook best goed (ik heb begrepen dat er in Nederland in verhouding minder softdrugsverslaafden zijn dan in andere Europese landen)"
"72 uur ongeveer. Toen had ik het ook wel gehad, zag de laatste nacht allerlei schimmen door de kamer dansen als ik het licht uit deed."
"GHB naturally occurs in the body as a neurochemical compound. It was first manufactured in 1960 and has been used in several countries as a general anaesthetic, and for treatment of the sleep disorders insomnia and narcolepsy. More recently, GHB is being trialled as a treatment for alcohol and opiate (eg heroin) withdrawal. Klik om te vergroten... http://www.ahoskiepd.com/ghb.asp Kan dus blijkaar Misschien heb je wat aan deze info."
"Ik gebruik Alprazolam op advies van mijn psychiater. Ik gebruik ze niet dagelijks maar in situaties dat ik dat zelf nodig acht. Nu merk ik dat ik zelfs na enkele keren gebruik (bijvoorbeeld twee dagen achter elkaar en dan weer twee dagen niet) dat ik extreme ontwenningsverschijnselen krijg. Als ik zelf zoek naar de ontwenningsverschijnselen dan vind ik het volgende: "Minder vaak optredende verschijnselen zijn: diarree, duizeligheid, overgevoeligheid voor licht, geluid en aanraking, prikkelingen of een brandend gevoel van de huid, interesseverlies, concentratiestoornissen, eetlustverlies, misselijkheid, hoofdpijn, wazig zien en vermoeidheid. Zeldzame ontwenningsverschijnselen zijn: epileptische insulten, verwardheid, wanen of hallucinaties." Met name de overgevoeligheid voor licht en geluid, eetlustverlies, wazig zien en van de de zeldzame ontwenningsverschijnselen: (lichte) hallucinaties. Ik kan me voorstellen dat men extreme last heeft van ontwenningsverschijnselen na het stoppen na weken van gebruik maar dit vind ik wel heel snel. Ik ga uiteraard overleggen met mijn psychiater maar ik vraag me af of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben? Eventueel met andere benzo's? Aangezien er hier vooral mensen zitten die het recreatief en dus incidenteel gebruiken. Het is mij nu wel duidelijk waarom mensen zo makkelijk verslaafd raken aan dit soort medicatie (gelukkig heb ik het in de gaten en laat ik ze zo veel mogelijk staan) Bedankt alvast voor de eventuele reacties!"
"Ik krijg ze inderdaad ook voorgeschreven vanwege een angst / paniekstoornis. Dat je steeds sneller de neiging heb om er weer naar te grijpen heb ik ook gemerkt, maar voor mijn idee is dat meer omdat van die ontwenningsverschijnselen de oorspronkelijke klachten soms dubbel terug komen... Ik vergat trouwens in mijn post dat ik ook een tijdje Oxazepam heb gebruikt. Daar waren de ontwenningsverschijnselen er ook wel maar toch een stuk minder. Probleem van de Oxazepam was dat ik er (vreemd genoeg) een beetje manisch van werd. Dank je voor je reactie!"