Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"BrieMetDeBril zei: Heb t onderschat om nuchter te blijven. Tis best zwaar aan het worden, ook erg vervelend dat ik zo ver weg woon van familie en hier in dit dorp is het zo leeg. M'n gedachten zijn echt heftig, weet even geen raad meer. Klik om te vergroten... Nuchter zijn kan ook behoorlijk oncomfortabel zijn. Het zijn deze dagen die je uiteindelijk sterker maken. Besef waarom je bent begonnen aan nuchter worden. Misschien een lotgenoten groep in het dorp of vlakbij?"
"Testen. Dan weet je het. Elke mmc verkochte stof testen voor gebruik."
"Mezelf zei: Yess... ik heb het minsten tot een jaar na afkicken nog ervaren dus klinkt niet onmogelijk. Klik om te vergroten... Ik ben er al zo'n 6 maanden vanaf geweest. Momenteel kan ik niet stoppen met piekeren, rare fysieke tintelingen, bijna derealiseren, angstig, onrustig slapen, koude rillingen en die vreselijke onrust bij ontwaken. Alsof me hele zenuwstelsel weer van slag is."
"Damius zei: Is je suikerspiegel ok? Klik om te vergroten... Voor zover ik weet wel, geen diabeet."
"_shikantaza zei: Heb ik wel eens gehad. Uit het niets ook... Duurde bij mij toen maar een dag. Zet 'm op. Even wandelingetje? Klik om te vergroten... Ah oke niet onbekend dus. Ik werk gewoon, en ben vandaag in de moestuin geweest. Zit niet met de pakkenneer iig. Mezelf zei: Let it be Raver.... Zie deze dip als tool om straks de rust weer "meer" bewust te zijn..... Als we deze dips niet zouden krijgen, zouden we zomaar niet meer bewust zijn, van de momenten dat we wel rust hebben.... dit zeg ik dan nu en vaak tegen mijzelf mocht ik momenten van onrust hebben. Rust komt echt wel weer terug zoals het je/ons de vorige keer ook is gelukt deze weer te vinden.... Zo ben ik overtuigd dat het dit keer veel makkelijker teruggevonden gaat worden π Klik om te vergroten... Ja dat is soms zo lastig he. Let it be, want man ik wil zo graag gewoon weer door met het leven. Dan kan zo'n fase echt weer heel beklemmend voelen. Daarnaast, ik heb een mega crisisbrein met vele trauma's. Dus het voelt weer alsof ik terug ben waar ik was. Vind het ook wel beangstigend dat er geen zicht is op psychische hulp hier in de buurt. Gigantisch lange wachtlijsten."
"Is het mogelijk om 1.5 jaar na afkicken nog een wave te ervaren. Voel me momenteel zo wazig!"
"Ook dat, maar vooral de frequentie van gebruik is het grootste belang. Sowieso lijkt het me niet nodig meermaals in een weekend een benzo te nemen als je het incidenteel gebruikt. Dus dan zou je als het goed is geen rekening hoeven te houden met eventuele halfwaardetijd oid. Wat is een beetje de frequentie? Hoe vaak per maand gebruik je benzo's?"
"robvoldrop zei: Zelfde mindset als mij. Heeft mijn leven gered en gereset. Wil hier meer meedoen. Voor mij en uiteraard andere mensen Ik ga de padden thuis kweken, lastig te vinden dat bufo meo dmt. Haha πΈ+πΈ= πΈπΈπΈπΈπΈπΈπΈπΈπΈ Haha Wel serieus opzoek Klik om te vergroten... Ook wel eens Kambo gedaan?"
"Hey bedankt voor het delen man. Benzodiazepine kunnen ook een enorme steun zijn , op momenten dat je het eventjes kan gebruiken. We kennen allemaal de horror van benzo's, maar he. Zo kan het ook."
"geflipt zei: Hoge dosering? Voor 3mmc, oraal? Wij deden standaard 250, met miauw van zeer hoge kwaliteit. Daar ging ik 4-5 uur geweldig op! Vooral samen met een stickie leek je te vliege'! Klik om te vergroten... Ze weet niet eens welke drug het is. En ik vind constant oraal bijnemen best intens. En het is nou niet bepaald goed gegaan aan het einde van de avond voor ts."