Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"18-19 Xtc"
"Hi, als ervaren gebruiker heb ik dit keer nog zooit zulke harde sos meegemaakt, zelfs crushen is Het schijnen bolletjes te zijn en het heeft ook die vorm, maar dan zou het toch nooit zo hard moeten zijn? Ik weet dat blokken opnieuw geperst kunnen worden maar kan dat ook in deze vorm? En hoe krijg ik dit fijn? Die kleine stukjes vliegen weg. Heeft iemand ook een idee wat die andere kleur is? Soort wit-bruingelige kleur heeft het. Pure sos is toch spierwit?"
"Helaas pech, nieuwe bestellen!"
"Ik had hoge verwachtingen van ghb... Werd er beetje duizelig van, traag, voelde me wel wat happy en anders ofzo. Werd ook totaal niet geil ervan, na een start dosering van 3ML elke 20 minuten ongeveer 1ML bijgenomen. En uiteindelijk had ik 1 oog half open en 1 dicht en ben ik heerlijk in slaap gevallen. Drugs waarbij je duizelig word zoals dit en bv ketamine is niks voor mij, snap al helemaal niet dat mensen ervan houden dat dizzy effect. Voor mij iniedergeval geen 2e keer meer. Wou dit nooit proberen omdat iedereen zegt dat het heel verslavend is, nou niks van gemerkt."
"alcohol + sos en later overstappen op xtc."
"Hi, Ik wil mijn eigen bevindingen wel is openbaar maken nu, en ik ben er vrij zeker van dat dit klopt... Om met de deur in huis te vallen, ja door drugs kan je spiritualiteit ervaren. Vele van jullie denken dat je door de drugs dingen hoort en ziet die er niet zijn, al snel word een link gemaakt met psychoses. Psychoses bestaan niet! Wat je hoort en ervaart is allemaal echt en zit niet in je hoofd. Ik heb het getest door video opnames te maken en de geluiden die ik met drugs op hoorde, hoorde ik ook op de video, dit kan je zelf uittesten. Je bent een ziel in een lichaam, je lichaam is materialistisch en je ziel dat is wie je bent. Doordat je drugs gebruikt scheid je je ziel van je lichaam en onstaan er openingen voor bovennatuurlijke dingen. Het is daarom ook niet raar dat vaak duivels worden gezien en het psychoses worden genoemd, ook daar heb ik allemaal fotos van kunnen maken, het zat dus niet in mijn hoofd maar het was er echt. In mijn geval is mijn lichaam door de drugs meer verziekt en maak ik ook heftigere dingen mee, iedere keer als ik aan de sos zit gebeuren er rare dingen om me heen, hoor geluiden die er niet zijn, lampen flikkeren en ik zie animaties in schaduwen. Nu is je eerste gedachte meteen: “minder drugs gebruiken gast”. Maar nu komt het mooie...Ik was laatst bij een vriendin bleven slapen en ik had sos op, uiteindelijk heeft zij mij naar huis gestuurd omdat het te eng werd, er werd steeds op het bed getikt en ik was het niet. Zij was nuchter, ik niet. En ik maakte dat soort dingen altijd al thuis mee, dus ik was het gewend. Maar dat is wel de bevestiging dat drugs portalen kan openen naar geesten en demonen. Heb dit aangemaakt omdat ik topics zag dat mensen niet geloven dat drugs je intuïtie sterker maakt, het zijn geen waanbeelden...! In de wereld waarin we leven leeft ook een ontzichtbare wereld die wij niet zien maar wel kunnen merken. Van coke krijgen mensen achtervolgingswanen, zijn bang en worden paranoia. Dat zijn geen bijwerkingen van de coke dat zijn demonen waaraan je je openstelt. Doordat je coke neemt krijg je dat effect dus moet het aan de coke liggen, nee coke is drugs en drugs is niet goed voor je ziel waardoor je je blootstelt aan bovenaardse dingen. Hoe kan het dat een stofje je levensechte geluiden laat horen? Doordat je teveel drugs heb gebruikt? Waar komen die geluiden vandaan? Maken je hersenen die geluiden? Als dat zou kunnen, waarom zou het dan niet in nuchtere toestand kunnen... Ik kijk graag uit naar jullie resultaten, volgende keer als je paranoia ben door de drugs maak dan video of geluid opnames en beluister die wanneer je nuchter bent..."
"Aangezien hier in R,dam weinig goeds te vinden is en wellicht in andere steden ook...Heb je wellicht hier iets aan!"
"Natozlato zei: Je bent niet heerlijk in slaap gevallen, je bent out gegaan. Als je een onbedwingbare slaperigheid voelt en daaraan toegeeft, ga je out en er zijn sterke vermoedens dat dit tot hersenbeschadiging leidt. Het is niet de bedoeling om elke 20 min bij te pakken. Bij zo'n risicovolle drug als ghb zou het wel goed zijn als je je van tevoren goed inleest, om risico's te beperken. Beginners starten meestal met 2,5 ml en wachten minstens anderhalf uur met bijpakken. De tweede dosis is sowieso altijd lager dan de eerste dosis omdat er nog ghb in je bloed zit. Klik om te vergroten... Ik was die dag al heel erg moe, en ben rond 03:00 gaan slapen met de bewuste keus om te gaan slapen omdat ik het effect niks aan vond. De sterkte van de G was laag volgens een vriendin van me dus vandaar dat ik bijnam. Ben niet in slaap gepleurd al heb ik het misschien beetje verkeerd verwoord."
"Ganggang💯 zei: Garantie op: dikke kater de volgende dag, kans op oververhitting en uitdroging, dinsdagdip en als kers op de taart extra neurotoxiteit. Klik om te vergroten... We zitten op een drugsforum toch, geen gezondheidsforum. Als je ervoor kiest om naar zo een lange rave te gaan dan weet je al dat je daarna fucked up ben. Ik ging wel is naar 18H festival en daar ging nog wel meer bij. Gezond is het niet, maar dat zijn veel dingen niet. De sos zorgt er inderdaad voor dat de xtc wat minder werkt maar je moet niet gelijk 1g opmaken maar gewoon wat sapjes en 2-3 tikkies over de avond, en op het hoogtepunt van de avond een halve erin gooien, en bijnemen na je piek als je nog lekker gaat, niet wanneer het uitwerkt want dan ben je eigenlijk te laat en word alles minder. De jeugd gaat tegenwoordig altijd afteren en dan blijft het ook nooit bij xtc alleen, maar komen de gekste combinaties boven tafel, en dan is wat alcohol met een beetje sos en xtc niks. Kater verschilt ook per persoon... Sos zorgt er bovendienvoor dat je juist geen kater hebt van de alcohol en die dinsdagdip is onvermijdelijk tenzij je die wegsnuift."
"Ik zal mijn eigen bevindingen maar niet zeggen aangezien je 17 bent. Wat voor de een werkt, werkt niet voor de ander. Je ziet ongetwijfeld altijd brede gasten op technofeestjes en festivals, die zijn natuurlijk niet nuchter. Maar die groeien alsnog door de anabolen, door drugsgebruik val je af en verlies je je conditie, je bent 17 jaar en ik neem aan dat je fit wilt gaan worden? Tenzij je op je 25e een mager dun mannetje wilt zijn dan moet je die keuze nu maken. Anabolen is sowieso een no-go op die leeftijd. Maar ik zou lekker gaan sporten en de drugs zo veel mogelijk aan de kant zetten."