Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Door de macaroni blijft me favoriet!"
"Van de vele keren dat ik heb getript met het vaste groepje vrienden, is 1 iemand 1 x bad gegaan."
"De eerst keer eerst nog even spacecake eten? Zou ik niet doen ."
"Ik hoorde van iemand dat ze niet meer in Rotterdam te koop zijn. Is dit waar?"
"Zijn ze er (nu het 2008 is) nog steeds? Ik wil ze volgende week vrijdag weer eens halen. Dus is iemand laatst nog naar de lachende paus of the smartshop geweest?"
"Kost me beltegoed :P."
"Dan heb ik volgende week zaterdag hopelijk een mooie trip."
"Paar albums waarmee je gegarandeert een leuke avond heb: Devendra Banhart - Smokey Rolls Down Thunder Canyon. Radiohead - Kid A. Vetiver - To Find Me Gone. The good, the bad & the Queen - The Good, the bad & the Queen. Arcade Fire - Neon Bible. Cocorosie - The adventures of Ghosthorse & Stillborne. Brengt de hogere sferen er goed in."
"Re: Psychische klachten na PADDOO TRIP!!!! nino83 zei: ik raad het dan ook iederen af die gevoelig is of slecht in zijn vel zit. Niet doen!! Klik om te vergroten... Duh?"
"Niet welk nr, wel welke cd. Radiohead - Kid a. Er kwamen wat mensen midden in die cd binnen in dat huis en hoorde het. Ze vonden ons gestoord dat we dat luisterde in een "pil trip"."