#1
hahaha ook nog?
hmmmm
hmmmm
Raoulduke zei:Dat wilt die vriend, hij is bang dat we hem buiten sluiten met onze trip zeg maar.
Raoulduke zei:Ja ik vind het ook niet echt kick. Ik heb het idee dat het om het principe gaat, hij heeft gezegd dat ti mexicaanse wilt en daarom ook niet meer zal toegeven aan andere. Maargoed thaise word het, mij maakt het niet uit welke soort als het maar geen mexicaanse zijn.


Raoulduke zei:Jep ik ken hem, maar 1 vriend van me die altijd mee tript wilt daar niet meer halen omdat hij van de 2 keer dat we daar gehaald hebben, 2 keer onwel is geworden.
Onzin dat het aan die shop ligt, want verkopen precies dezelfde bij de paus ( de verpakking/merk).
Maargoed hij werd dit keer weer misselijk van de paddestoelen van de paus dus.
Raoulduke zei:Gegeten, hij is denk ik soort van allergisch. Hij heeft telkens dat ti even 10 minuten heel erg gaat zweten en dat ti moet kotsen enzo.

ExceptionalInsight zei:Wel toevallig, ik had laatst ook voor het eerst bij de Lachende Paus gehaald en was er ook goed ziek van geworden![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."