Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb hier een tijdje geleden een topic geplaatst: viewtopic.php?f=3&t=40462 waar ik eigenlijk niet een duidelijk antwoord uit kreeg. Nu ging ik laatst naar loudness en daar deed ik pillen waarvan ik wist dat ik er al heel wat keren KEIHARD op ben gegaan (witte speakers) maar het werkte alweer niet? Ik voel me dan oncomfortabel, niet op mijn gemak, een beetje misselijk, heeel af en toe ene minifractie euphorie en verder wel dat je minder last hebt van je benen/rug etc. maar blijft een heel kut gevoel :P Later ben ik overgestapt op pep om toch een prachtavond te krijgen (en wat waas het een prachtavond!! ). Ik heb lang gewacht om toch nog een mogelijke omslag mee te krijgen van de xtc (na inname pas na 3,5 uur op pep overgegaan) dus ik weet niet echt waar het aan ligt :P maaar ik heb samen met wat vrienden wel wat theorien: 1. ik blow elke dag en mogelijk dat dit toch iets van een remmend effect heeft 2. ik eet te weinig fruit (1 stuk ofzo per dag) 3. ik laat me meeslepen door mijn eigen denken dat het niet goed werkt en ga teveel mee in dat 'ikvoelmeoncomfortabel' gevoel waardoor het niet werkt 4. pauzes zouden te kort kunnen zijn (4-5 weken minimaal, maar een vriend van me gaat wel elke keer weer hard terwijl hij elke keer gebruikt waarneer ik dit ook doe) De pillen zijn bij alle gevallen getest en de witte speakers was al van bekend dat dat prima werkt bij mij dus aan de pillen kan het niet liggen. Weet iemand wat mogelijk een reden zou kunnen zijn? ook maar vage geruchten of wat dan ook ben ik ook benieuwd naar! :P Laatste vraag nog, ik wil binnenkort 4fmp proberen, maar heeft dit wel zin aangezien pillen niet echt werkt? Zou het wel kunnen werken als pillen niet werkt? Hartstikke bedankt voor de moeite!"
"Lichamelijk herstel kan dus heel erg veel van elkaar verschillen? want andere feesten gingen we beide wel even hard (ofja zover je duidelijk kan maken hoe hard je gaat). Nee blowen etc. dacht ik ook al van dat dat geen invloed op elkaar had, maar je weet maar nooit he! Met 3 maanden wachten bedoel je dan dus ook met 4fmp aangezien dat ook op je serotine inwerkt? En pep kan dat dan wel omdat dat niet op je serotine werkt? Ik voel me op hardstyle feesten juist helemaal thuis! alleen moet ik wel toegeven dat ik wel een beetje focus had op van oh als het maar goed gaat en inderdaad tijd bijhouden :P . De reden waarom ik het doe heb ik geen moeite mee en het is ook niet zo dat ik het verborgen houd en me daarom schuldig zou kunnen voelen.. Opzich kan ik me best voorstellen dat die tip van eerst een beetje pakken, laten inwerken en daarna nog een beetje heel goed zou kunnen werken psychologisch gezien! Dit is trouwens iets van mijn elfde keer dus het is niet zo dat ik geen ervaring heb en me daarom er druk om maak oid"
"Oke best een lang verhaal. Ik heb een paar maanden geleden blauwe defqons eerste druk gekocht (donkerblauw) en deze getest. Ze waren prima, geen troep, hoog gehalte mdma dus ik helemaal in mijn nopjes! Bij Xxlerator ging ik ze voor het eerst gebruiken samen met een vriend van mij (die van dezelfde stash heeft genomen) en het duurde me een partij lang voordat hij insloeg? Ik voelde hem al na een half uur, maar voordat hij echt werkte was ik al 3 uur verder en hij is nooit op een echte top gekomen.. Ik voelde me een beetje waus, beetje energiek, heel praterig..Ook voelde ik me niet echt strak staan (pupillen waren ook niet helemaal zo groot als normaal, idk of dit een clue is?). Goed avond gegeten en nog een beetje net voordat we gingen nemen, ook genoeg gedronken dusja.. MIjn maat daarentegen was heel erg hard aan het gaan (beide hadden we evenveel pauze gehad, anderhalve maand en normaal zijn we altijd even waus ongeveer). Ik snap dus echt niet hoe het fout is kunnen gaan, maar ik dacht dat het incidenteel was. Vervolgens na een maand pauze (had meer gemoeten ik weet het) gingen we naar Thrillogy (wederom met de kerel die ook naar Xxlerator mee was) en deze keer werd ik na 30 minuten misselijk. Pas na iets van vijf uur was ik heel kort euphorisch en lovey. Na een uurtje was dit ook weer voorbij en voelde ik me weer een beetje waus, beetje energiek, enz. Nog drie andere vrienden hebben dezelfde pillen gebruikt en gingen allemaal super hard dus ik snap het echt niet?! Vorige keren ging het altijd heel goed met pillen, ook met korte pauzes.. Overigens heb ik geen andere drugs gebruikt in de tussentijd behalve alcohol en wiet. Moet ik andere pillen gaan bestellen of is er toch iets anders aan de hand? Ik heb op het forum rondgekeken maar kon niet echt iets vergelijkbaars vinden. Daarnaast is over een maand Loudness en ik ga daar 100% zeker weer gebruiken (vorige editie beste feest van mijn leven) en ik wil hier gewoon lekker gaan! Misschien 4fmp of speed gebruiken ipv pillen? Hopelijk kunnen jullie mij helpen, want ik snap er niets meer van"
"Dan zou ik die eerste keer al goed moeten gaan niet? Dus dan zou ik een kwartje moeten nemen ofzo, maar dat is ook weer zo weinig :P. Met andere pillen (gele triforce, gele schilden en witte speakers, albert heijntjes) geen last gehad dat een halfje of meer niet werkte, klapte er juist in.. Ja inderdaad, periodes zou niet erg moeten zijn. Daarbij heb ik die maat van me waarmee ik mezelf dus kan vergelijken.. Heb een vriend die beweert 'immuun' te zijn voor sommige pillen, maar bestaat zoiets wel? Zo ja zou het dan niet kunnen dat ik defqon's niet pik ofzo? Zojuist besloten voor het eerst aan de speed te gaan op Loudness om toch knetterhard te kunnen gaan daar (ben anders bang dat het weer matig wordt). Om 11 laatste puntje nemen en dan om 3-4 uur half pilletje nemen om te kijken of dat nog wil! Heb nog wat witte speaker poeder (iets van 2 pillen) dus dat in een capsule en ja.. zou goed moeten gaan niet? Ik weet wat witte speakers met me doen dus als het dan weer niet werkt heb ik wel heel wat clues wat er mis zou kunnen zijn. Goed plan of no go?"
"Hey! Op mijn laatste pilfeest, Wish outdoor, ging ik weer eens pillen doen met mijn vrienden (vierde keer). Ik gebruikte pillen die ik al eens gebruikt had het feest (loudness) ervoor en getest heb (witte speakers). Het was heel erg warm bij Wish Outdoor, iets van 24 graden en volle bak zon? Ik had zonnebrand op en dronk veel. Rond een uur of half 4 een halve witte speaker gebruikt en hij sloeg veel sneller in dan normaal, na een half uur ipv een uur. Het ging allemaal prima enzo, maar zo rond half 6 voelde ik me opeens niet goed en nu vraag ik me af of dit puur te maken heeft gehad met het warme weer of iets anders? Ik heb de pillen getest en ik dronk zover ik dacht gewoon genoeg en ik wil dit graag voorkomen dat dit nog eens gebeurt. Volgende keer beter wachten tot het donkerder/koeler is voordat ik een pil neem? Wat denken jullie hiervan? Bedankt voor het lezen"
"Ah oke, dit was mijn eerste outdoor feest waar ik pillen gebruikte dus denk dat het ook beetje lag aan onervarenheid? Achja volgende keer denk ik dat ik gewoon pas rond een uur of 6 pillen neem zodat ik zulke problemen niet meer heb . Was inderdaad flink aan het springen in de volle zon haha, wilde per se onder invloed zijn bij the Machine haha, achja weer iets geleerd he!"
"k heb een paar weken geleden heel wat 4fa poeder besteld. Bij dezelfde leverancier (webwinkel) heb ik het al eerder gehaald, niet getest en het was topspul zoals altijd . Nu twee maanden later dus opnieuw besteld en ben er deze keer mee naar het testcentrum gegaan. Toen k belde vertelde ze me dat ik het niet moest gebruiken en dat het 65% onbekende substantie was en de rest was kennelijk niet het vermelden waard. De consistentie, kleur, brokjesgrootte, poederdeeltjesgrootte zijn hetzelfde als bij eerder besteld 4-fa daar. Nu ga ik vanavond naar een feest en wil het zelf als eerste doen voordat ik mijn vrienden hetzelfde poeder laat gebruiken. Het testcentrum gaf aan op 4fmp getest te hebben en dat de drug niet overeen kwam met iets uit hun bestand. Designerdrugs veranderen wel vaker van molecuul, maar zou dit poeder gewoon het effect van 4-fa hebben? Ik ben van plan om te snuiven op het feest, zodat ik snel weet of het oke is of niet. Kan iemand me wat tips geven of zijn ervaringen met 4-fa + testservice?? Alle tips, op- en aanmerkingen zijn welkom!! Thanks in advance!"
"Allereerst bedankt voor het uitgebreide antwoord man! Waardeer het echt want informatie zoeken is als een doolhof haha. Wat zijn allereerst dingen die ik moet doen om te voorkomen dat er brand uitbreekt? Mijn hoofdvraag is eigenlijk wat voor lamp ik het best kan gebruiken met deze opstelling: - geen afzuiging (tenzij het niet anders kan) - kast waarin er in de lengte erg hoog gegroeid kan worden, als het nodig is ook in de breedte (deurtjes open houden) - rendabel mbt stroom (al zit de stroomkosten al in mijn huur, maar een hele hoge piek is natuurlijk ook weer zoiets) - met de gekozen zaden - wat voor gevolgen het heeft om bijv. ipv 600 watt 400 watt te nemen - waar ik het best al deze spullen kan halen, internet? Haha ja ik weet het :P maar het is meer dat ik dat bij de een meer heb dan het ander bedoel ik. Bij die slechte wiet van het andere topic bijvoorbeeld had ik totaal niet lacherigheid maar juist serieuze gesprekken, lachen is beter! Wat kan ik verwachten als opbrengst droog? De websites zeggen voor de AK 100 gram per plant en 145 gram voor de northern light. Natuurlijk is dit te mooi om waar te zijn maar wat is realistisch met wat ik nu van plan ben? :P Het voedinggedeelte ga ik denk ik ook uitvoeren als ik jou er zo over hoor praten! Voor de mest heb ik dus in vaste vorm (korrels) mest, maar ik kan eventueel ook nog vloeibare mest (pokon) regelen, zou dit beter zijn of is dit allemaal overbodig als ik bijvoorbeeld canna flores ga gebruiken? Maar jij denkt dat het wel beter/rendabeler is om ook de mest te kopen bij een smartshop? Ik heb nu inderdaad alleen zo'n goedkope tijdschakelaar, maar kan ik het best een met relais kopen en aan wat voor prijzen moet ik denken? Hartstikke bedankt voor de hulp! Heb er zin in om eens de volle kracht van een wietplant te zien bij goede omstandigheden"
"Goeiemiddag allemaal, Ik ben nu bezig met het afronden van mijn eerste kweekprojectje, een northern light autoflower. Dit gaat redelijk, hij is nu 8 weken oud en ondanks dat hij alleen daglicht, 4u zonlicht en verder een paar simpele lampen van bij elkaar 70 watt doet hij het redelijk. Zal er niet heel veel vanaf halen maar oke dit was dan ook een keertje proberen om te kijken hoe het me beviel. Ik ga vandaag de zaadjes bestellen omdat ik anders een week moet wachten. Ik ga autoflowers northern light en AK-47 nemen, omdat deze een hoge opbrengst hebben en ik ontspannend en lacherige wiet het fijnst vind. Nu is deze plant over een paar weken klaar en ik ga op stage ergens in europa in november. Nu wil ik voor die tijd nog twee autoflowers kweken! Deze keer ga ik een MASTER SON-T PIA 400 of 600 watt lamp van philips aanschaffen. Verder geen grote afzuiginstallaties of dergelijke, gewoon mijn open kastdeuren en een balkondeur die altijd op een kier zal staan (heb zo'n anti diefstal haakje zegmaar) en mezelf als extra co2 bron haha. Nu wordt dit mijn eerste keer kweken met een lamp enzovoorts en ik heb een kast waarin genoeg ruimte is, maar zou een lamp genoeg zijn voor beide planten? En moet ik deze lamp vanaf ontkieming er al op zetten (niet te dichtbij ivm de hitte natuurlijk)? Ik ga nogmaals de northern light autoflower aanschaffen en nu ook nog de AK-47 autoflower, of een andere strain die veel opbrengst geeft en een relaxend/lacherig effect geeft . Verder moet ik die lamp gewoon non stop aanzetten tot de bloeiperiode (dan met pauzes?) of kan ik hem beter vanaf het begin 20/4 zetten? Verder ga ik gewoon dezeflde potgrond als vorige keer gebruiken (standaard potgrond) en verder heb ik nog mestkorrels over van vorige keer. Om deze keer wat meer opbrengst te maken, wat kan ik het best doen, lettend op het budget? Bedankt voor het lezen en ik hoor het wel! Vandaag de zaadjes bestellen denk ik dus als iemand hierop nog iets te zeggen heeft graag snel EDIT: oh en nog een beetje stomme vraag, maar als ik zo'n lamp koop, wat heb ik nog meer nodig voordat ik het ook werkend kan krijgen? Ik heb op mijn kamer alleen stationaire koppels waar de lamp in zou kunnen zegmaar, wat moet ik dan allemaal nog meer aanschaffen? Heb nooit echt elektrische dingen binnenshuis gedaan enzo EDIT EDIT: Lees net dat die lamp meer bedoeld is voor afbloeien!! Ik heb het liefst zegmaar een lamp die voor de hele 11 weken gebruikt kan worden, mensen ideeen? Het is allemaal zoveel informatie en zoveel verschillende dingen die gezegd worden 'het best te zijn'"
"Goeiemorgen! Een week geleden was ik op vakantie met wat vrienden naar Belgie toe. We hadden iets van drie gram meegenomen aan wiet en dachten hier genoeg aan te hebben. Dit bleek niet te zijn (o.a. omdat andere opeens ook blowde) en toen we opstap gingen in Maastricht hebben ik personen aangesproken waarvan ik dacht dat ze wel eens wiet zouden verkopen. Een paar marokkanen/turken hebben mij toen iets tussen de 1,5 en 2 gram wiet verkocht voor tien euro. Allemaal leuk en wel, toen we het rookte merkte we dat het om een hele sterke bodystone ging die je hoofd na twee hijsjes al flink omlaag drukte. Normaal wordt ik altijd relaxed etc als ik dit soort dingen doe en kan daarna ook goed slapen. Gek genoeg hadden ik en mn vriend heel erg veel energie die avond en zodra we rond vijf in bed lagen merkte ik pas dat mijn hart abnormaal snel aan het bonken was. Na vier uur geen oog dicht gedaan te hebben toch maar weer verder gegaan met de dag maar wat zou er nu in die wiet hebben kunnen zitten? Het was absoluut de wiet en niet iets van drinken of wat dan ook, maar zouden mensen iets als speed/mdma over wiet heenstrooien of iets dergelijks?! Ik heb nog een klein beetje over, wat ik ga proberen te laten testen donderdag maar ik weet niet of het genoeg is daarvoor. Hebben jullie wel eens verhalen gehort of iets dergelijks over verontreinigde wiet? Thanks voor het lezen"