#1
Goeiemorgen!
Een week geleden was ik op vakantie met wat vrienden naar Belgie toe. We hadden iets van drie gram meegenomen aan wiet en dachten hier genoeg aan te hebben. Dit bleek niet te zijn (o.a. omdat andere opeens ook blowde) en toen we opstap gingen in Maastricht hebben ik personen aangesproken waarvan ik dacht dat ze wel eens wiet zouden verkopen. Een paar marokkanen/turken hebben mij toen iets tussen de 1,5 en 2 gram wiet verkocht voor tien euro. Allemaal leuk en wel, toen we het rookte merkte we dat het om een hele sterke bodystone ging die je hoofd na twee hijsjes al flink omlaag drukte. Normaal wordt ik altijd relaxed etc als ik dit soort dingen doe en kan daarna ook goed slapen. Gek genoeg hadden ik en mn vriend heel erg veel energie die avond en zodra we rond vijf in bed lagen merkte ik pas dat mijn hart abnormaal snel aan het bonken was. Na vier uur geen oog dicht gedaan te hebben toch maar weer verder gegaan met de dag maar wat zou er nu in die wiet hebben kunnen zitten? Het was absoluut de wiet en niet iets van drinken of wat dan ook, maar zouden mensen iets als speed/mdma over wiet heenstrooien of iets dergelijks?! Ik heb nog een klein beetje over, wat ik ga proberen te laten testen donderdag maar ik weet niet of het genoeg is daarvoor. Hebben jullie wel eens verhalen gehort of iets dergelijks over verontreinigde wiet? Thanks voor het lezen
Een week geleden was ik op vakantie met wat vrienden naar Belgie toe. We hadden iets van drie gram meegenomen aan wiet en dachten hier genoeg aan te hebben. Dit bleek niet te zijn (o.a. omdat andere opeens ook blowde) en toen we opstap gingen in Maastricht hebben ik personen aangesproken waarvan ik dacht dat ze wel eens wiet zouden verkopen. Een paar marokkanen/turken hebben mij toen iets tussen de 1,5 en 2 gram wiet verkocht voor tien euro. Allemaal leuk en wel, toen we het rookte merkte we dat het om een hele sterke bodystone ging die je hoofd na twee hijsjes al flink omlaag drukte. Normaal wordt ik altijd relaxed etc als ik dit soort dingen doe en kan daarna ook goed slapen. Gek genoeg hadden ik en mn vriend heel erg veel energie die avond en zodra we rond vijf in bed lagen merkte ik pas dat mijn hart abnormaal snel aan het bonken was. Na vier uur geen oog dicht gedaan te hebben toch maar weer verder gegaan met de dag maar wat zou er nu in die wiet hebben kunnen zitten? Het was absoluut de wiet en niet iets van drinken of wat dan ook, maar zouden mensen iets als speed/mdma over wiet heenstrooien of iets dergelijks?! Ik heb nog een klein beetje over, wat ik ga proberen te laten testen donderdag maar ik weet niet of het genoeg is daarvoor. Hebben jullie wel eens verhalen gehort of iets dergelijks over verontreinigde wiet? Thanks voor het lezen
