#1
Allereerst bedankt voor het uitgebreide antwoord man! Waardeer het echt want informatie zoeken is als een doolhof haha.
Wat zijn allereerst dingen die ik moet doen om te voorkomen dat er brand uitbreekt? Mijn hoofdvraag is eigenlijk wat voor lamp ik het best kan gebruiken met deze opstelling:
- geen afzuiging (tenzij het niet anders kan)
- kast waarin er in de lengte erg hoog gegroeid kan worden, als het nodig is ook in de breedte (deurtjes open houden)
- rendabel mbt stroom (al zit de stroomkosten al in mijn huur, maar een hele hoge piek is natuurlijk ook weer zoiets)
- met de gekozen zaden
- wat voor gevolgen het heeft om bijv. ipv 600 watt 400 watt te nemen
- waar ik het best al deze spullen kan halen, internet?
Haha ja ik weet het :P maar het is meer dat ik dat bij de een meer heb dan het ander bedoel ik. Bij die slechte wiet van het andere topic bijvoorbeeld had ik totaal niet lacherigheid maar juist serieuze gesprekken, lachen is beter! Wat kan ik verwachten als opbrengst droog? De websites zeggen voor de AK 100 gram per plant en 145 gram voor de northern light. Natuurlijk is dit te mooi om waar te zijn maar wat is realistisch met wat ik nu van plan ben? :P Het voedinggedeelte ga ik denk ik ook uitvoeren als ik jou er zo over hoor praten!
Voor de mest heb ik dus in vaste vorm (korrels) mest, maar ik kan eventueel ook nog vloeibare mest (pokon) regelen, zou dit beter zijn of is dit allemaal overbodig als ik bijvoorbeeld canna flores ga gebruiken? Maar jij denkt dat het wel beter/rendabeler is om ook de mest te kopen bij een smartshop?
Ik heb nu inderdaad alleen zo'n goedkope tijdschakelaar, maar kan ik het best een met relais kopen en aan wat voor prijzen moet ik denken?
Hartstikke bedankt voor de hulp! Heb er zin in om eens de volle kracht van een wietplant te zien bij goede omstandigheden![:hearteyes:]()
Wat zijn allereerst dingen die ik moet doen om te voorkomen dat er brand uitbreekt? Mijn hoofdvraag is eigenlijk wat voor lamp ik het best kan gebruiken met deze opstelling:
- geen afzuiging (tenzij het niet anders kan)
- kast waarin er in de lengte erg hoog gegroeid kan worden, als het nodig is ook in de breedte (deurtjes open houden)
- rendabel mbt stroom (al zit de stroomkosten al in mijn huur, maar een hele hoge piek is natuurlijk ook weer zoiets)
- met de gekozen zaden
- wat voor gevolgen het heeft om bijv. ipv 600 watt 400 watt te nemen
- waar ik het best al deze spullen kan halen, internet?
Haha ja ik weet het :P maar het is meer dat ik dat bij de een meer heb dan het ander bedoel ik. Bij die slechte wiet van het andere topic bijvoorbeeld had ik totaal niet lacherigheid maar juist serieuze gesprekken, lachen is beter! Wat kan ik verwachten als opbrengst droog? De websites zeggen voor de AK 100 gram per plant en 145 gram voor de northern light. Natuurlijk is dit te mooi om waar te zijn maar wat is realistisch met wat ik nu van plan ben? :P Het voedinggedeelte ga ik denk ik ook uitvoeren als ik jou er zo over hoor praten!
Voor de mest heb ik dus in vaste vorm (korrels) mest, maar ik kan eventueel ook nog vloeibare mest (pokon) regelen, zou dit beter zijn of is dit allemaal overbodig als ik bijvoorbeeld canna flores ga gebruiken? Maar jij denkt dat het wel beter/rendabeler is om ook de mest te kopen bij een smartshop?
Ik heb nu inderdaad alleen zo'n goedkope tijdschakelaar, maar kan ik het best een met relais kopen en aan wat voor prijzen moet ik denken?
Hartstikke bedankt voor de hulp! Heb er zin in om eens de volle kracht van een wietplant te zien bij goede omstandigheden
