#1
hee,
Dat blowen en fruit moet volgens mij niets uitmaken. Ik eet praktisch geen fruit en werkt gewoon. Fruit is meer om gezonder bezig te zijn en beter te herstellen(is ook beter weg te werken vind ik zelf). het is niet zo dat elke dag 5 stuks fruit een giga trip veroorzaakt oid. Blowen durf ik niet me zekerheid te zeggen maar zijn genoeg mensen die dat doen en nergens last van hebben.
Het is logisch dat niemand een concreet antwoord kan geven want het is voor iedereen anders en niemand kan voelen wat jij voelt natuurlijk.
Het beste is natuurlijk een keer de volle 3 maanden wachten en dan kijken of het verschil maakt. Ik kan je begrijpen als je zegt dat vind ik lastig maar als het toch niet naar behoren werkt is het misschien wel de moeite waard!
Uit eigen ervaring speelt je gevoel wel heel veel mee. Sowieso als je je al oncomfortabel voelt zal ik het niet eens nemen, gewoon ergens nemen waar je je lekker op je gemak voelt.
Als het oncomfortabele gevoel alleen komt door het nemen van xtc moet je misschien eens gaan denken aan de reden hiervan. Zal je misschien ook wel gedaan hebben..
misschien een kleine tip. mijn eerste keren was ik altijd een beetje bang voor "te hard inslaan".
Ik werd hierdoor ook een beetje oncomfortabel en ging constant op de tijd letten etc.
Voor mijzelf heb ik het makkelijker gemaakt door eerst een klein beetje te pakken waarvan ik weet dat ik niets ga voelen en een poos later een groter stukje waarvan ik weet dat ik het straks zeker ga voelen. Doordat er meer tijd overheen is gegaan en je nu toch niet meer de tijd kan voorspellen werkt dat voor mij geruststellend. Ik ben al meer in het feestje gekomen en heb dan zoiets van: kan het nu toch niet zeggen dus zie wel wanneer het opkomt. Help bij mij iig voor mn nervositeit.
sorry voor het lange verhaal :P
gr. UR
Dat blowen en fruit moet volgens mij niets uitmaken. Ik eet praktisch geen fruit en werkt gewoon. Fruit is meer om gezonder bezig te zijn en beter te herstellen(is ook beter weg te werken vind ik zelf). het is niet zo dat elke dag 5 stuks fruit een giga trip veroorzaakt oid. Blowen durf ik niet me zekerheid te zeggen maar zijn genoeg mensen die dat doen en nergens last van hebben.
Het is logisch dat niemand een concreet antwoord kan geven want het is voor iedereen anders en niemand kan voelen wat jij voelt natuurlijk.
Het beste is natuurlijk een keer de volle 3 maanden wachten en dan kijken of het verschil maakt. Ik kan je begrijpen als je zegt dat vind ik lastig maar als het toch niet naar behoren werkt is het misschien wel de moeite waard!
Uit eigen ervaring speelt je gevoel wel heel veel mee. Sowieso als je je al oncomfortabel voelt zal ik het niet eens nemen, gewoon ergens nemen waar je je lekker op je gemak voelt.
Als het oncomfortabele gevoel alleen komt door het nemen van xtc moet je misschien eens gaan denken aan de reden hiervan. Zal je misschien ook wel gedaan hebben..
misschien een kleine tip. mijn eerste keren was ik altijd een beetje bang voor "te hard inslaan".
Ik werd hierdoor ook een beetje oncomfortabel en ging constant op de tijd letten etc.
Voor mijzelf heb ik het makkelijker gemaakt door eerst een klein beetje te pakken waarvan ik weet dat ik niets ga voelen en een poos later een groter stukje waarvan ik weet dat ik het straks zeker ga voelen. Doordat er meer tijd overheen is gegaan en je nu toch niet meer de tijd kan voorspellen werkt dat voor mij geruststellend. Ik ben al meer in het feestje gekomen en heb dan zoiets van: kan het nu toch niet zeggen dus zie wel wanneer het opkomt. Help bij mij iig voor mn nervositeit.
sorry voor het lange verhaal :P
gr. UR
). Ik heb lang gewacht om toch nog een mogelijke omslag mee te krijgen van de xtc (na inname pas na 3,5 uur op pep overgegaan) dus ik weet niet echt waar het aan ligt :P maaar ik heb samen met wat vrienden wel wat theorien: