Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC werkt nog steeds niet? :)

XTC werkt nog steeds niet? :)

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
U
UR313Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hee,

Dat blowen en fruit moet volgens mij niets uitmaken. Ik eet praktisch geen fruit en werkt gewoon. Fruit is meer om gezonder bezig te zijn en beter te herstellen(is ook beter weg te werken vind ik zelf). het is niet zo dat elke dag 5 stuks fruit een giga trip veroorzaakt oid. Blowen durf ik niet me zekerheid te zeggen maar zijn genoeg mensen die dat doen en nergens last van hebben.

Het is logisch dat niemand een concreet antwoord kan geven want het is voor iedereen anders en niemand kan voelen wat jij voelt natuurlijk.

Het beste is natuurlijk een keer de volle 3 maanden wachten en dan kijken of het verschil maakt. Ik kan je begrijpen als je zegt dat vind ik lastig maar als het toch niet naar behoren werkt is het misschien wel de moeite waard!

Uit eigen ervaring speelt je gevoel wel heel veel mee. Sowieso als je je al oncomfortabel voelt zal ik het niet eens nemen, gewoon ergens nemen waar je je lekker op je gemak voelt.

Als het oncomfortabele gevoel alleen komt door het nemen van xtc moet je misschien eens gaan denken aan de reden hiervan. Zal je misschien ook wel gedaan hebben..

misschien een kleine tip. mijn eerste keren was ik altijd een beetje bang voor "te hard inslaan".
Ik werd hierdoor ook een beetje oncomfortabel en ging constant op de tijd letten etc.

Voor mijzelf heb ik het makkelijker gemaakt door eerst een klein beetje te pakken waarvan ik weet dat ik niets ga voelen en een poos later een groter stukje waarvan ik weet dat ik het straks zeker ga voelen. Doordat er meer tijd overheen is gegaan en je nu toch niet meer de tijd kan voorspellen werkt dat voor mij geruststellend. Ik ben al meer in het feestje gekomen en heb dan zoiets van: kan het nu toch niet zeggen dus zie wel wanneer het opkomt. Help bij mij iig voor mn nervositeit.

sorry voor het lange verhaal :P

gr. UR
R
RaketijsjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lichamelijk herstel kan dus heel erg veel van elkaar verschillen? want andere feesten gingen we beide wel even hard (ofja zover je duidelijk kan maken hoe hard je gaat).

Nee blowen etc. dacht ik ook al van dat dat geen invloed op elkaar had, maar je weet maar nooit he! Met 3 maanden wachten bedoel je dan dus ook met 4fmp aangezien dat ook op je serotine inwerkt? En pep kan dat dan wel omdat dat niet op je serotine werkt? Ik voel me op hardstyle feesten juist helemaal thuis! alleen moet ik wel toegeven dat ik wel een beetje focus had op van oh als het maar goed gaat en inderdaad tijd bijhouden :P .

De reden waarom ik het doe heb ik geen moeite mee en het is ook niet zo dat ik het verborgen houd en me daarom schuldig zou kunnen voelen.. Opzich kan ik me best voorstellen dat die tip van eerst een beetje pakken, laten inwerken en daarna nog een beetje heel goed zou kunnen werken psychologisch gezien! Dit is trouwens iets van mijn elfde keer dus het is niet zo dat ik geen ervaring heb en me daarom er druk om maak oid :)
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is serotonine :). En helaasch werkt speed wel deels op je serotonine, maar niet zo erg als xtc.

Misschien iets langere pauzes? En fruit eten is altijd gezond :grin:.

Meer sporten bevorderd herstel van de serotonine en zo ook :wink:

grtz
U
UR313Lid
01-01-2024, 00:00
#4
oke je bent dus meer comfortabel omdat je juist de hele tijd zit te denken : ik hoop dat ie nu wel een keer lekker uitpakt?

Ik zou gewoon mijn tip een keertje uitproberen :grin: Tijd niet meer in de gaten hoeven houden en dus lekker op het feestje concentreren scheelt bij mij heel veel. Ook kan je dan denken als je hebt bijgepakt: Nu kan ik niet meer weten wanneer die inslaat + als die nu niet werkt dan ligt het ergens anders aan. ik doe bijv: 50 mg, dan ong 3 kwartier wachten en dan 100 mg. 150 zou gewoon moeten werken dus dan ga ik gewoon lekker dansen en zie ik wel wanneer die opkomt.

Toen het idee bij me opkwam leek het me te simpel en dacht ik: dan ga ik alsnog wachten en letten op de tijd. Maar het was uiteindelijk super chill..

daarnaast wijst de misselijkheid/af en toe euforie en fijn gevoel van ledematen wel aan dat het aan het werken is dus wees blij als dat soort gevoelens opkomen! dan moet je juist denken: Yes hij zit eraan te komen :mrgreen:

gr. UR
R
RaketijsjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb hier een tijdje geleden een topic geplaatst: viewtopic.php?f=3&t=40462 waar ik eigenlijk niet een duidelijk antwoord uit kreeg. Nu ging ik laatst naar loudness en daar deed ik pillen waarvan ik wist dat ik er al heel wat keren KEIHARD op ben gegaan (witte speakers) maar het werkte alweer niet? Ik voel me dan oncomfortabel, niet op mijn gemak, een beetje misselijk, heeel af en toe ene minifractie euphorie en verder wel dat je minder last hebt van je benen/rug etc. maar blijft een heel kut gevoel :P Later ben ik overgestapt op pep om toch een prachtavond te krijgen (en wat waas het een prachtavond!! :hearteyes: :rockband: ). Ik heb lang gewacht om toch nog een mogelijke omslag mee te krijgen van de xtc (na inname pas na 3,5 uur op pep overgegaan) dus ik weet niet echt waar het aan ligt :P maaar ik heb samen met wat vrienden wel wat theorien:
1. ik blow elke dag en mogelijk dat dit toch iets van een remmend effect heeft
2. ik eet te weinig fruit (1 stuk ofzo per dag)
3. ik laat me meeslepen door mijn eigen denken dat het niet goed werkt en ga teveel mee in dat 'ikvoelmeoncomfortabel' gevoel waardoor het niet werkt
4. pauzes zouden te kort kunnen zijn (4-5 weken minimaal, maar een vriend van me gaat wel elke keer weer hard terwijl hij elke keer gebruikt waarneer ik dit ook doe)

De pillen zijn bij alle gevallen getest en de witte speakers was al van bekend dat dat prima werkt bij mij dus aan de pillen kan het niet liggen. Weet iemand wat mogelijk een reden zou kunnen zijn? ook maar vage geruchten of wat dan ook ben ik ook benieuwd naar! :P

Laatste vraag nog, ik wil binnenkort 4fmp proberen, maar heeft dit wel zin aangezien pillen niet echt werkt? Zou het wel kunnen werken als pillen niet werkt? Hartstikke bedankt voor de moeite! :)
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Volgens mij maakt dat fruit niet zoveel uit. Dat denken kan denk ik wel invloed hebben, maar daarnaast is 4/5 weken niet echt lang of zo. En het kan zijn dat jij die kortere tijd ertussen eerder merkt dan die vriend van jou, dat verschilt bij iedereen.
Zelf hou ik wel 2/3 maanden ertussen meestal, om er zeker van te zijn dat het weer chill is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."