Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Allereerst bedankt voor het uitgebreide antwoord man! Waardeer het echt want informatie zoeken is als een doolhof haha. Wat zijn allereerst dingen die ik moet doen om te voorkomen dat er brand uitbreekt? Mijn hoofdvraag is eigenlijk wat voor lamp ik het best kan gebruiken met deze opstelling: - geen afzuiging (tenzij het niet anders kan) - kast waarin er in de lengte erg hoog gegroeid kan worden, als het nodig is ook in de breedte (deurtjes open houden) - rendabel mbt stroom (al zit de stroomkosten al in mijn huur, maar een hele hoge piek is natuurlijk ook weer zoiets) - met de gekozen zaden - wat voor gevolgen het heeft om bijv. ipv 600 watt 400 watt te nemen - waar ik het best al deze spullen kan halen, internet? Haha ja ik weet het :P maar het is meer dat ik dat bij de een meer heb dan het ander bedoel ik. Bij die slechte wiet van het andere topic bijvoorbeeld had ik totaal niet lacherigheid maar juist serieuze gesprekken, lachen is beter! Wat kan ik verwachten als opbrengst droog? De websites zeggen voor de AK 100 gram per plant en 145 gram voor de northern light. Natuurlijk is dit te mooi om waar te zijn maar wat is realistisch met wat ik nu van plan ben? :P Het voedinggedeelte ga ik denk ik ook uitvoeren als ik jou er zo over hoor praten! Voor de mest heb ik dus in vaste vorm (korrels) mest, maar ik kan eventueel ook nog vloeibare mest (pokon) regelen, zou dit beter zijn of is dit allemaal overbodig als ik bijvoorbeeld canna flores ga gebruiken? Maar jij denkt dat het wel beter/rendabeler is om ook de mest te kopen bij een smartshop? Ik heb nu inderdaad alleen zo'n goedkope tijdschakelaar, maar kan ik het best een met relais kopen en aan wat voor prijzen moet ik denken? Hartstikke bedankt voor de hulp! Heb er zin in om eens de volle kracht van een wietplant te zien bij goede omstandigheden"
"Goeiemiddag allemaal, Ik ben nu bezig met het afronden van mijn eerste kweekprojectje, een northern light autoflower. Dit gaat redelijk, hij is nu 8 weken oud en ondanks dat hij alleen daglicht, 4u zonlicht en verder een paar simpele lampen van bij elkaar 70 watt doet hij het redelijk. Zal er niet heel veel vanaf halen maar oke dit was dan ook een keertje proberen om te kijken hoe het me beviel. Ik ga vandaag de zaadjes bestellen omdat ik anders een week moet wachten. Ik ga autoflowers northern light en AK-47 nemen, omdat deze een hoge opbrengst hebben en ik ontspannend en lacherige wiet het fijnst vind. Nu is deze plant over een paar weken klaar en ik ga op stage ergens in europa in november. Nu wil ik voor die tijd nog twee autoflowers kweken! Deze keer ga ik een MASTER SON-T PIA 400 of 600 watt lamp van philips aanschaffen. Verder geen grote afzuiginstallaties of dergelijke, gewoon mijn open kastdeuren en een balkondeur die altijd op een kier zal staan (heb zo'n anti diefstal haakje zegmaar) en mezelf als extra co2 bron haha. Nu wordt dit mijn eerste keer kweken met een lamp enzovoorts en ik heb een kast waarin genoeg ruimte is, maar zou een lamp genoeg zijn voor beide planten? En moet ik deze lamp vanaf ontkieming er al op zetten (niet te dichtbij ivm de hitte natuurlijk)? Ik ga nogmaals de northern light autoflower aanschaffen en nu ook nog de AK-47 autoflower, of een andere strain die veel opbrengst geeft en een relaxend/lacherig effect geeft . Verder moet ik die lamp gewoon non stop aanzetten tot de bloeiperiode (dan met pauzes?) of kan ik hem beter vanaf het begin 20/4 zetten? Verder ga ik gewoon dezeflde potgrond als vorige keer gebruiken (standaard potgrond) en verder heb ik nog mestkorrels over van vorige keer. Om deze keer wat meer opbrengst te maken, wat kan ik het best doen, lettend op het budget? Bedankt voor het lezen en ik hoor het wel! Vandaag de zaadjes bestellen denk ik dus als iemand hierop nog iets te zeggen heeft graag snel EDIT: oh en nog een beetje stomme vraag, maar als ik zo'n lamp koop, wat heb ik nog meer nodig voordat ik het ook werkend kan krijgen? Ik heb op mijn kamer alleen stationaire koppels waar de lamp in zou kunnen zegmaar, wat moet ik dan allemaal nog meer aanschaffen? Heb nooit echt elektrische dingen binnenshuis gedaan enzo EDIT EDIT: Lees net dat die lamp meer bedoeld is voor afbloeien!! Ik heb het liefst zegmaar een lamp die voor de hele 11 weken gebruikt kan worden, mensen ideeen? Het is allemaal zoveel informatie en zoveel verschillende dingen die gezegd worden 'het best te zijn'"
"Goeiemorgen! Een week geleden was ik op vakantie met wat vrienden naar Belgie toe. We hadden iets van drie gram meegenomen aan wiet en dachten hier genoeg aan te hebben. Dit bleek niet te zijn (o.a. omdat andere opeens ook blowde) en toen we opstap gingen in Maastricht hebben ik personen aangesproken waarvan ik dacht dat ze wel eens wiet zouden verkopen. Een paar marokkanen/turken hebben mij toen iets tussen de 1,5 en 2 gram wiet verkocht voor tien euro. Allemaal leuk en wel, toen we het rookte merkte we dat het om een hele sterke bodystone ging die je hoofd na twee hijsjes al flink omlaag drukte. Normaal wordt ik altijd relaxed etc als ik dit soort dingen doe en kan daarna ook goed slapen. Gek genoeg hadden ik en mn vriend heel erg veel energie die avond en zodra we rond vijf in bed lagen merkte ik pas dat mijn hart abnormaal snel aan het bonken was. Na vier uur geen oog dicht gedaan te hebben toch maar weer verder gegaan met de dag maar wat zou er nu in die wiet hebben kunnen zitten? Het was absoluut de wiet en niet iets van drinken of wat dan ook, maar zouden mensen iets als speed/mdma over wiet heenstrooien of iets dergelijks?! Ik heb nog een klein beetje over, wat ik ga proberen te laten testen donderdag maar ik weet niet of het genoeg is daarvoor. Hebben jullie wel eens verhalen gehort of iets dergelijks over verontreinigde wiet? Thanks voor het lezen"
"een foto lukt niet, heb het kabeltje voor mijn telefoon op mijn kamer liggen, daar ga ik morgen naartoe dus zal proberen wat te regelen. Ja we hebben een wietpas voor een coffeeshop in den bosch maarja daar heb je niets aan in maastricht.. :P Rond een uur of twee, half drie hadden we het laatste beetje opgerookt en de rest wat we daarvoor hadden rond 12 uur. Om 5 uur naar bed en vervolgends tot een uur of 10 nog klaarwakker geweest, dus het heeft echt lang geduurd! Overigens toen ik in slaap viel, was dat ook maar half slaap, heel erg slecht geslapen die dag dus de slaap was een beetje geforceerd. Daarom dacht ik aan speed ofzo, heel erg geconcentreerd, klaarwakker, verhoogde hartslag etc. Maarja de wiet smaakte wel wat anders dan andere maar niet echt een hele chemische smaak die jij omschrijft. Misschien dat in het wietzakje daarvoor speed is bewaard?"
"Ja bij de tweede hijs nog nooit zo'n sterke body stone gehad, hoofd werd heel zwaar ervan :P maar het was verder niet heel chil spul. Je ging er heel erg van focussen op een punt en het liefst ernaar blijven kijken omdat dat fijn was ofzo. Nadat dat effect weg ging kregen we dus de energie etc (of we hadden die al maar merkte we dat niet). Dus eerst stoned en daarna energiek/concentratie/niet kunnen slapen Op vakantie sliep ik samen met die maat in dezelfde kamer en hij had precies hetzelfde, heel onrustig, energiek, kan niet slapen, enz. enz."
"mwa ik geef toe dat ik niet heel erg veel verschillende soorten rook, ik heb geen wietpas en kies dus niet welk soort er in de groep gehaald wordt, maar mijn andere vriend daarentegen weet ik van dat hij beide gerookt heeft en hij had hetzelfde idee als mij, dat er hier iets niet goed mee was. We zijn beide al die tijd stil geweest en probeerden te slapen en af en toe hadden we het erover wat er mis was met die wiet . Ik snap jullie punt maar we hebben niet continue zitten kletsen, dusja :P maar ik dacht dat ze bij drugstestcentrum wiet wel testte? Ga ik toch maar even nakijken dan!"
"oh shit stomme leesfout van mij! Nee kan je inderdaad niet laten testen.. achja dan toch maar dat laatste beetje weggooien en vergeten I guess Ja gevonden, onderaan deze pagina staat een lijstje van wat je onderandere kan testen (wiet en hasj inclusief) http://www.drugs-test.nl/hoe-werkt-het-testen Klik om te vergroten..."
"Zou kunnen, maar dat praten was pas na weet ik hoeveel tijd maar oke het heeft geen zin om er verder over door te gaan :P, denk dat ik het laatste beetje dan maar weggooi en JA de wietpas is echt een dom besluit.. Ik bedoel wat er bij mij gebeurt is is wel een classic voorbeeld, je kan geen wiet krijgen, je gaat op straat kopen --> stimuleert illegale kweek en criminaliteit, krijgt (waarschijnlijk) wiet met troep, iedereen ontevreden! maargoed dit topic kan dan wel gesloten worden, hoe werkt dat op dit forum? gewoon deleten of doen de moderatoren dit of wordt alles gewoon open gehouden?"
"ik heb hier een tijdje geleden een topic geplaatst: viewtopic.php?f=3&t=40462 waar ik eigenlijk niet een duidelijk antwoord uit kreeg. Nu ging ik laatst naar loudness en daar deed ik pillen waarvan ik wist dat ik er al heel wat keren KEIHARD op ben gegaan (witte speakers) maar het werkte alweer niet? Ik voel me dan oncomfortabel, niet op mijn gemak, een beetje misselijk, heeel af en toe ene minifractie euphorie en verder wel dat je minder last hebt van je benen/rug etc. maar blijft een heel kut gevoel :P Later ben ik overgestapt op pep om toch een prachtavond te krijgen (en wat waas het een prachtavond!! ). Ik heb lang gewacht om toch nog een mogelijke omslag mee te krijgen van de xtc (na inname pas na 3,5 uur op pep overgegaan) dus ik weet niet echt waar het aan ligt :P maaar ik heb samen met wat vrienden wel wat theorien: 1. ik blow elke dag en mogelijk dat dit toch iets van een remmend effect heeft 2. ik eet te weinig fruit (1 stuk ofzo per dag) 3. ik laat me meeslepen door mijn eigen denken dat het niet goed werkt en ga teveel mee in dat 'ikvoelmeoncomfortabel' gevoel waardoor het niet werkt 4. pauzes zouden te kort kunnen zijn (4-5 weken minimaal, maar een vriend van me gaat wel elke keer weer hard terwijl hij elke keer gebruikt waarneer ik dit ook doe) De pillen zijn bij alle gevallen getest en de witte speakers was al van bekend dat dat prima werkt bij mij dus aan de pillen kan het niet liggen. Weet iemand wat mogelijk een reden zou kunnen zijn? ook maar vage geruchten of wat dan ook ben ik ook benieuwd naar! :P Laatste vraag nog, ik wil binnenkort 4fmp proberen, maar heeft dit wel zin aangezien pillen niet echt werkt? Zou het wel kunnen werken als pillen niet werkt? Hartstikke bedankt voor de moeite!"
"Lichamelijk herstel kan dus heel erg veel van elkaar verschillen? want andere feesten gingen we beide wel even hard (ofja zover je duidelijk kan maken hoe hard je gaat). Nee blowen etc. dacht ik ook al van dat dat geen invloed op elkaar had, maar je weet maar nooit he! Met 3 maanden wachten bedoel je dan dus ook met 4fmp aangezien dat ook op je serotine inwerkt? En pep kan dat dan wel omdat dat niet op je serotine werkt? Ik voel me op hardstyle feesten juist helemaal thuis! alleen moet ik wel toegeven dat ik wel een beetje focus had op van oh als het maar goed gaat en inderdaad tijd bijhouden :P . De reden waarom ik het doe heb ik geen moeite mee en het is ook niet zo dat ik het verborgen houd en me daarom schuldig zou kunnen voelen.. Opzich kan ik me best voorstellen dat die tip van eerst een beetje pakken, laten inwerken en daarna nog een beetje heel goed zou kunnen werken psychologisch gezien! Dit is trouwens iets van mijn elfde keer dus het is niet zo dat ik geen ervaring heb en me daarom er druk om maak oid"