Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeteste pil viel slecht?

Geteste pil viel slecht?

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
R
RaketijsjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey!

Op mijn laatste pilfeest, Wish outdoor, ging ik weer eens pillen doen met mijn vrienden (vierde keer). Ik gebruikte pillen die ik al eens gebruikt had het feest (loudness) ervoor en getest heb (witte speakers).

Het was heel erg warm bij Wish Outdoor, iets van 24 graden en volle bak zon? Ik had zonnebrand op en dronk veel. Rond een uur of half 4 een halve witte speaker gebruikt en hij sloeg veel sneller in dan normaal, na een half uur ipv een uur. Het ging allemaal prima enzo, maar zo rond half 6 voelde ik me opeens niet goed en nu vraag ik me af of dit puur te maken heeft gehad met het warme weer of iets anders? Ik heb de pillen getest en ik dronk zover ik dacht gewoon genoeg en ik wil dit graag voorkomen dat dit nog eens gebeurt. Volgende keer beter wachten tot het donkerder/koeler is voordat ik een pil neem? Wat denken jullie hiervan? Bedankt voor het lezen :tearsofjoy:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kan door van alles komen, dat een pil getest is en de vorige keer goed werkte, is nog steeds geen garantie dat het altijd goed gaat.

Warm weer heeft veel invloed op een pillentrip, je moet sowieso altijd zorgen dat je voldoende afkoelt en niet continue blijft springen. Vooral niet in het zonnetje. Je moet ook weer niet te veel drinken want daar kun je misselijk van worden ( of in het uiterste geval watervergiftiging ). Als je één a twee glazen fris/water per uur drinkt blijf je voldoende vochtig, als je echt veel zweet kun je er 3 of hooguit 4 per uur doen maar veel meer is niet nodig en niet handig.

Met warm weer kun je het beste íets minder gebruiken dan normaal en wat heel erg relaxed is: Raketjes! :rock:

Het is gewoon iets meer oppassen met warm weer, van XTC kun je oververhit raken en dat gebeurt natuurlijk iets sneller als het warm weer is. Mocht je het echt warm krijgen is het belangrijk dat je even goed uitrust en wat goed werkt om af te koelen is je voorhoofd en je onderarmen nat maken.
R
RaketijsjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ah oke, dit was mijn eerste outdoor feest waar ik pillen gebruikte dus denk dat het ook beetje lag aan onervarenheid? Achja volgende keer denk ik dat ik gewoon pas rond een uur of 6 pillen neem zodat ik zulke problemen niet meer heb :xtc: :grin:. Was inderdaad flink aan het springen in de volle zon haha, wilde per se onder invloed zijn bij the Machine haha, achja weer iets geleerd he!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."