Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als ik xtc gebruik rook ik of heel veel, of erg weinig."
"eXeCuze zei: roke en mdma is wel egt genieten jah mja tenzij je te vaag bent en je je peuk andersom aansteekt had ik laatst Klik om te vergroten... Haha! lacha man! heb ik ook wel's gehad :P"
"cunt zei: lijkt me schadelijk omdat viagra een medicijn is .. en medicijnen en drugs zijn nooit zo'n top idee. waarom wil je eigenlijk viagra proberen in combi met x? krijg je hem nie omhoog? Klik om te vergroten... Drugs zijn ook medicijnen in feite. En mdma is een mengsel van tig medicijnen."
"Pille Xtc Noten Knikkers Snoepgoed snoep Sausers of gewoon bij de naam: harttjes,kroontjes,mithibisus,sterretjes etc... Valt me nog mee dat niemand het woord sauser gebruikt aangezien dat toch echt het meest wordt gebruikt hierzo. jappen.. ook nog wel eens"
"Florian01 zei: flash kieke zei: Trip Unit zei: flash kieke zei: Deranged zei: Of jongeheer, heel af en toe. Klik om te vergroten... Ej vriend,heb je nog een jongeheer voor mij,want ik heb er wel zin in. Klikt wel homoachtig Klik om te vergroten... Kijk maar uit dat je het niet op een feest als Sensation White zegt :P Lopen genoeg homo's rond! Klik om te vergroten... Of de gayparade,whahaha Klik om te vergroten... HAHAHAHAHAJa of de gayparade HAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH Klik om te vergroten... Sensation white.. Niets mis mee. Het is wel het feest dat het aller snelst uitverkocht is elk jaar. En die homos die daar volgens julie lopen, dat maakt geen reed uit aangezien daar ook veel mooie dames lopen."
"Komt een vriend van me met een wildvreemde fiets aanzetten. ''He Timo waarom heb je die fiets gejat?'' Timo: ''Ja eh...De visse springen op de fiets en ik zie wel dat julie geen echte vissersmannen zijn'' en nog een leuke gebeurtenis: Een vriend van me heeft altijd de neiging als hij uit z'n dak is om een bepaalde wijk in te gaan alleen. Zodoende stond hij in een wildvreemde achtertuin in een schuur. Was hij daar zijn Riem en portemmonee verloren. Dus de bewoners vinden ineens een riem en Portemmonee haha.."
"Re: dutch-lycan zei: ik heb ook wel iets is niet echt een uitspraak maar is verdomd grappig is al een tijdje geleden ik en me broer zitten zo te xboxen allebij wat pilletjes op, we zijn zo aant voetballen hij echt helemaal in het spell ik zit hem echt weg te spacen ik tol hem zo kijk niet eens naar de tv oppeens hoor ik me broer zeggen san.. san.. SAN we zitten te voetballen ik so OWJAH. is niet echt grappig als je het so lees maar als ik er zelf aan terug denk lach ik me echt kapot Klik om te vergroten... Heb geprobeerd me in te leven in de situatie & nogal grappig ja :P"
"Re: Santa Maria zei: Uit het niets tegen een vriend: Verkoop jij geen heroïne dan? antwoord: Nee, Jorine. Mijn reactie: Ok jammer maar is niet erg. Klik om te vergroten... Jesus! haha!"
"mocridhe zei: Vorige week zondag, vriendje en ik aan de paddo's. Hij is niet zo gevoelig dus was nog aardig nuchter, ik... niet. Vriend: "Moah, t komt wel rustig op, jouw pupillen zijn ook nog niet zo groot. De mijne?" Ik (na lang naar zijn pupillen gestaard te hebben): "Geen idee, want ze zijn vierkant." Heel apart. ;x Klik om te vergroten... Vierkante pupillen. Dat heb ik ook wel eens gehad. best eng om mezelf met vierkante ogen in de spiegel te zien"
"Als ik xtc gebruik: rook ik heel veel of helemaal niet. Ligt echt aan me mood."