Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bende opgerold die jarenlang drugs verstuurde via darkweb De Dienst Landelijke Recherche heeft vandaag een webshop voor drugs platgelegd, waarmee in de afgelopen jaren tientallen miljoenen euro’s zijn verdiend. De bende had onder meer corrupte contacten bij een pakketbezorgdienst. Zes verdachten zijn aangehouden. www.parool.nl"
"Goede handleiding Sanne! Ik werd er zo enthousiast van dat ik het gelijk wou gaan proberen. Helaas lijken de bouwmarkten in de omgeving (karwei en praxis) geen pure aceton te hebben. Zal ik het online moeten zoeken of zou het nog lonen om morgen even langs een verfwinkel te gaan? (of is pure aceton iets wat meer thuishoort in een andere sector?)"
"SanneBanne zei: Die ik heb, heb ik bij de Gamma vandaan. Hij staat bij de boot/jacht artikelen. Online kan ook inderdaad. Vind nu zo snel deze in ieder geval: Klik Edit: Zie nu dat die webshop niet aan particulieren levert. Ik zal morgen nog eens verder speuren. Klik om te vergroten... Ik ben vanochtend even naar de Gamma gereden en heb daar de aceton uit het filmpje weten te bemachtigen. Ik heb thuis gelijk even de procedure uitgevoerd met de volgende resultaten (ik had de speed pas net in huis, dus heb het helaas nog niet kunnen laten testen): Voor wassen (droog): 9,04g (percentage onbekend) Na wassen (droog): 6,61g (percentage onbekend) Komende week ga ik even langs het testcentrum om het percentage amfetamine te bepalen. Ik ben in ieder geval wel blij met het resultaat. Blijkbaar is er toch grofweg zo'n 2,4g aan onzuiverheid weg (wellicht iets minder, omdat er ook vast een deel werkzame stof verloren is gegaan)!"
"SanneBanne zei: Oh wat fijn dat je aceton hebt kunnen vinden @RCube! En wat leuk dat je de resultaten wilt delen. Wacht met spanning op de resultaten van jouw gewassen speed! Klik om te vergroten... De uitslag is inmiddels binnen: 71% Ik heb helaas geen percentage van vóór het wassen (ik heb de speed tussen mijn vorige post en nu ook nogmaals gewassen, dus 2 keer in totaal) en daarnaast blijkt mijn weegschaal vrij onnauwkeurig (ondanks dat hij nauwkeurig zou moeten zijn op honderdsten van grammen) waardoor ik het ook niet echt terug kan rekenen. Het wassen heeft in ieder geval duidelijk geholpen, gezien het een substantiële vermindering in massa heeft opgeleverd. Ik ben erg tevreden met het resultaat"
"Recentelijk weer een wasbeurt gegeven, dit keer helaas met minder positieve resultaten . Een eerdere wasbeurt leverde een hele goede uitslag van 71% op (zoals ook gepost in dit topic). Helaas ben ik bij een volgende bestelling bij dezelfde leverancier opgelicht (product is nooit verstuurd. De strategie van eerst iets goeds leveren en vervolgens bij een (vaak grotere) volgende order niets leveren zie ik steeds vaker terugkeren helaas, in ieder geval op het darkweb), dus: nu een nieuwe leverancier en dus een onbekend/nieuw product. Voor de zekerheid heb ik het nieuwe product twee keer gewassen, omdat er de eerste keer niet zo'n enorme afname leek te zijn (ik vermoed dat ik het niet fijn genoeg had gemaakt). Vandaag gebeld voor de uitslag: 15% amfetamine en een enorm percentage caffeïne (ben het percentage alweer vergeten, maar in ieder geval boven de 50%). Echt waardeloze rommel dus, en alweer opgelicht (ook al heb ik nu dan wel IETS ontvangen). Ik zit sterk te overwegen om alles maar weg te gooien, of heeft iemand een idee om er nog wat van te maken? Ik vind het wel opvallend dat er blijkbaar nog zo veel caffeïne in zit terwijl de speed 2 keer is gewassen in aceton. Is dit een normaal rendement of heb ik ergens iets fout gedaan?"
"Hoi forumleden, Afgelopen weekend heb ik speed gebruikt, zoals ik dat vaker in de weekenden doe. Alleen dit keer had ik een onverwacht bij-effect, namelijk dat ik op een groot deel van mijn lichaam last kreeg van huiduitslag. Het bestaat uit kleine rode plekjes/bultjes die geen pijn doen maar wel enorm jeuken. Ik vraag me af wat hier precies de oorzaak van is. In eerste instantie dacht ik niet dat speed de aanstichter was, en zocht ik het richting een wasmiddel allergie of vlooienbeten na het in aanraking te zijn geweest met een huisdier. Inmiddels weet ik dat het geen vlooienbeten zijn en is ook een wasmiddelallergie onwaarschijnlijk omdat ik deze al langere tijd gebruik en de formule niet vernieuwd is. Speed lijkt dus de oorzaak. Wat meer informatie over mijn gebruik gezien me dat relevant lijkt in dit geval: ik heb de afgelopen weken (c.a 4-6 weken) elk weekend speed gebruikt, waarbij ik niet meer dan "1 sessie" per weekend doe. Ik heb (daardoor) denk ik een redelijke tolerantie en ben verder ook vrij groot (~100kg bij iets minder dan 2 meter). Meestal begin ik redelijk vroeg op de avond, en pak ik mijn laatste lijntje (heel) vroeg in de ochtend zodat ik in de middag redelijk kan slapen. Meestal heb ik dan gemiddeld zo'n 350mg gebruikt (niet afgewogen, puur op schatting. Ik heb mijn speed wel per 500mg (gewogen) in zakjes verdeeld). De speed die ik heb gebruikt is getest op 71% puurheid. Afgelopen weekend week af van mijn doorsnee gebruik, in de zin dat ik had besloten wakker te blijven tot de volgende avond (zaterdagavond) en daarom ook meer heb gebruikt. Zoals altijd ben ik begonnen in de avond (c.a. 20:00 op vrijdag dus) en heb ik periodiek wat bijgenomen tot zo'n uur of 5:00 (toen liep een feestje waar ik heen ben geweest op zijn eind). Tussen toen en 17:00 heb ik slechts zo'n 3 lijntjes gedaan. In totaal heb ik 500mg speed gebruikt dit weekend. Ik heb na speedgebruik vrijwel altijd dat mijn huid zich zichtbaar in een slechtere staat weergeeft (vettig, puistjesvorming, etc), maar dat trekt meestal na 1 à 2 dagen weer weg. De huidaanslag is zoals eerder aangegeven dus nieuw. Zaterdagochtend (zeg ~8:00) merkte ik al duidelijk de eerste tekenen van de huidaanslag. Ik dacht eerst aan muggenbulten, ondanks dat het winter is, maar in de loop van de dag kreeg ik op steeds meer plekken jeukende bultjes waarbij de huid makkelijk rood wordt na krabben. Inmiddels is het dinsdag, en is het al bijna weg, hoewel nog steeds aanwezig. Mijn vraag is dus ook: heeft iemand dit ook ervaren en weet iemand wat deze huisaanslag precies veroorzaakt (of beter: hoe ik het kan voorkomen)? Is dit een allergische reactie? Is het een teken dat ik te weinig heb gedronken? Kan het een soort hitte uitslag zijn? Bij voorbaat dank en excuus voor het lange bericht. Wellicht had het wat korter gekund, maar beter te veel info dan te weinig was de insteek."
"iPhone X"
"Hallo iedereen, Tot voor kort gebruikte ik eens in de zoveel tijd drugs op feestjes (bijna altijd MDMA, maar soms ook GHB of speed). Nu ben ik een aantal weken geleden echter begonnen met het slikken van anti-depressiva naar aanleiding van (relatief milde, maar aanhoudende) depressieve klachten. Deze klachten zijn geen direct gevolg van het eerder genoemde MDMA gebruik, maar is iets waar ik ook al last van had voordat ik ooit MDMA heb gebruikt. Daarnaast is genetische aanleg mogelijk een factor, gezien een er meerdere mensen in de familie zijn met dezelfde klachten. Dit is verder niet echt van belang voor mijn vraag. Specifiek slik ik momenteel 10mg escitalopram (lexapro) per dag, en wordt deze dosis mogelijk over een paar weken verdubbeld. Nu ik een SSRI slik, zal ik geen MDMA meer kunnen/mogen gebruiken. Ik vind het wel erg fijn om eens in de zoveel tijd me een beetje te kunnen laten gaan op een feestje en ben daardoor dus aan het oriënteren naar de mogelijkheden. Naar mijn weten zijn de volgende middelen veilige kandidaten in combinatie met een SSRI (correct me if I'm wrong): 2C-B, cocaine, speed en GHB. Dit zijn allemaal illegale middelen en daardoor moeilijker te verkrijgen. Ik heb momenteel geen toegang tot deze middelen, en ben daarom terecht gekomen in de hoek van de research chemicals omdat deze makkelijker verkrijgbaar zijn. Mijn oog is hierbij gevallen op de volgende twee stoffen: 2C-B-FLY en bk-2C-B. Ik heb nog geen ervaring met 2C-B, maar heb wel al langere tijd de interesse; deze twee afgeleiden (is dit het goede woord?) lijken daarom voor de hand te liggen (afgezien van de vraag of het verstandig is om dit soort middelen te gebruiken als je last hebt van depressieve klachten. Ik heb voor mezelf besloten dat dit wel kan. Ik heb overigens wel wat geringe tripervaring middels truffels). bk-2C-B heb ik nog niet heel goed bekeken omdat ik niet direct een betrouwbaar ogende website kon vinden die het verkocht, dus die laat ik in dit verhaal even buiten beschouwing. Bij 2C-B-FLY ging ik er in eerste instantie (wellicht naïef) vanuit dat het gebruikt kan worden in combinatie met een SSRI, omdat dit bij 2C-B ook het geval is. Nu ben ik echter aan het twijfelen gebracht door een link die ik ergens op dit forum had gevonden: https://www.ukchemicalresearch.org/thread-8318-page-45.html . Op deze pagina (en een paar eerdere pagina's van de thread) wordt gewaarschuwd voor de combinatie 2C-B-FLY en SSRI's omdat dit het serotonine-syndroom zou kunnen veroorzaken. Verder lijkt dit mogelijk niet voor alle SSRI's op te gaan, maar is er mogelijk een specifieke interactie met escitalopram. Zodra het te scheikundig / biologisch wordt heb ik als leek veel moeite om de informatie goed te interpreteren. Daarom deze post. Ik heb daarom 2 vragen: Is 2C-B-FLY een veilig middel om te gebruiken voor iemand door ook escitalopram slikt (of SSRI's in het algemeen)? Zijn er andere middelen die het bekijken waard zijn die ik momenteel over het hoofd zie? Bij voorbaat dank, RCube"
"RCube zei: Naar mijn weten zijn de volgende middelen veilige kandidaten in combinatie met een SSRI (correct me if I'm wrong): 2C-B, cocaine, speed en GHB. Klik om te vergroten... Ik was vergeten ketamine in dit lijstje te plaatsen, dus voor de volledigheid bij deze. RCube zei: Is 2C-B-FLY een veilig middel om te gebruiken voor iemand door ook escitalopram slikt (of SSRI's in het algemeen)? Klik om te vergroten... Gezien het gebrek aan reacties lijkt het me verstandig dat ik voor nu aanneem dat 2C-B-FLY niet veilig is in combinatie met escitalopram. Ik neem aan dat het gebrek aan reacties komt omdat er te weinig bekend is over 2C-B-FLY op dit moment om met zekerheid te kunnen zeggen of de combinatie met SSRI's/escitalopram (voldoende) veilig is. Als iemand nog nuttige informatie heeft is dat natuurlijk altijd welkom"
"Ik vind zelf Soenda eigenlijk altijd wel goed. 2-4 maart is ook Unpolished (Amsterdam). Deze had mijn stem gekregen als hij in je lijstje stond. Ik geloof dat ik elders op het forum had gelezen dat je ook uit de omgeving van Nijmegen komt (maar kan me ook vergissen met iemand anders)? In dat geval wil ik Bauhauz VI en Knopje Between Space and Time nog noemen, gezien ik daar zelf naar uit kijk. Het laatste feest is wel deep house en daardoor misschien minder passend bij wat je zoekt."