Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk zoek een feestje !!

Ik zoek een feestje !!

29 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Fool zei:
En voor een festival ben je nooit te oud! :)
Klik om te vergroten...
Zo waar dit! Jaren terug op Dance Valley was een stel van in de 60, in gala kleding en aan de pillen. Echt waar! Geweldig! Ze deden dat al vanaf dat Dance Valley de 1e x waszeiden ze. Zo leuk!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
acht.zes zei:
die housefeestjes heb ik wel gehad, mijn eerste was in 1990.

doe mij maar gewone muziek festivals en soms zo'n oldschool housefeestje waar je alleen maar ouwe lullen ziet zoals ikzelf ben.
Klik om te vergroten...
Ga eens naar Awakenings dan. In juni altijd. Gemiddelde leeftijd is net hoger en minder popie-jopie-Slam fm achtige muziek. Lekker underground achtig. Mooi opgezet en gezellig. Ik ga er al jaren heen.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
@De Dunne

daar ben ik ooit geweest, zo rond 2000 volgens mij in recreatiegebied Spaarnwoude, buitenfeest wat in de middag begon. was wel een tof feest. :)
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
acht.zes zei:
@De Dunne

daar ben ik ooit geweest, zo rond 2000 volgens mij in recreatiegebied Spaarnwoude, buitenfeest wat in de middag begon. was wel een tof feest. :)
Klik om te vergroten...
Klopt idd. Spaarnwoude. In 2000 was ik er nog niet. Ik kwam er een aantal jaren later pas.
Trouwens, wat is oud? Je bent zo oud je je voelt hoor.
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Buiten is mooi :hearteyes:. Zo wijds, open, vrij, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. Je zal het vast leuk vinden!
Klik om te vergroten...
Grappig, ik vind buiten / licht / zon op m echt heel weinig toevoegen. Eerste keer dat ik het overdag ( in natuur) gebruikte, vond ik het zelfs echt heel lelijk. Was de prachtige glooiende visuals van paddo's gewend en m maakte er een groot blikkerig onnatuurlijk iets van....
Met m overdag op feestjes zoek ik ook de duisternis op. Ga ik veel beter op.

Totaal niet on topic maar ja:upsidedown:
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou geen van bovenstaande kiezen

feesten is a state of mind,
als je wil
dan bereik je de toestand
van het eeuwig feest:hearteyes:

confetti als broodkruimels:fearful:

volgend

vind je de plek , :flushed:

succes!

de feestneusafzetweigeraar der nederlanden:rockband:
S
SannetjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
SanneBanne zei:
Kan het me inmiddels goed voorstellen ja. Aan begin dacht ik van; nah, daar ben ik te oud voor. Maar omdat zoveel mensen inmiddels hetzelfde zeggen ga ik het echt een keer doen.
Ik heb een vrij mooie geluidsinstallatie met subwoofer aan mijn pc, en als ik dat al flink hard zet met een dik trancenummer op xtc dan zweef ik al, dus dat zal wel 100x zo intens zijn! :grimacing::hearteyes:
Klik om te vergroten...

Met oud en nieuw nog staan raven met een vrouw van 44 die ook dik aan de xtc was. Nooit is iemand te oud !! Haha
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sannetje zei:
Met oud en nieuw nog staan raven met een vrouw van 44 die ook dik aan de xtc was. Nooit is iemand te oud !! Haha
Klik om te vergroten...
In het hoofd voelt men zich zo , maar hoe ouder, hoe hoger de kans op risico's die ernstig kunnen aflopen en dat is nu eenmaal de natuur, en de wetenschap die daar gelijk in haalt.:expressionless:
S
SannetjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
lysergic bink zei:
In het hoofd voelt men zich zo , maar hoe ouder, hoe hoger de kans op risico's die ernstig kunnen aflopen en dat is nu eenmaal de natuur, en de wetenschap die daar gelijk in haalt.:expressionless:
Klik om te vergroten...

True, dat is zo. Maar wat is kwaliteit van leven als je niet doet wat je leuk vind. Gewoon lekker doen als je dat wil toch
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sannetje zei:
True, dat is zo. Maar wat is kwaliteit van leven als je niet doet wat je leuk vind. Gewoon lekker doen als je dat wil toch
Klik om te vergroten...
OK was ontradend en waarschuwend bedoeld
leef en laat leven
geniet
maar negeer de signalen van je lichaam nooit
R
RCubeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind zelf Soenda eigenlijk altijd wel goed. 2-4 maart is ook Unpolished (Amsterdam). Deze had mijn stem gekregen als hij in je lijstje stond.

Ik geloof dat ik elders op het forum had gelezen dat je ook uit de omgeving van Nijmegen komt (maar kan me ook vergissen met iemand anders)? In dat geval wil ik Bauhauz VI en Knopje Between Space and Time nog noemen, gezien ik daar zelf naar uit kijk. Het laatste feest is wel deep house en daardoor
misschien minder passend bij wat je zoekt.
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Grappig, ik vind het nou zonde om het op een feestje te doen. Ik ben dan te veel bezig met de muziek, lichten en dansen dat de echte keiharde "mdma-high" mij een beetje vergaat. Je gaat wel echt lekker maar je focus ligt op te veel andere dingen.

Het liefst doe ik het thuis, met een meid ofzo. Lekker de hele avond op bed knuffelen en vertellen hoe gelukkig je wel niet bent. Omringt door 500 glowsticks. Pik donker. Met wel muziek dan en het enigste wat je voelt....is de mdma en elkaar. Mijn kaken gaan al spontaan kaakschuiven als ik eraan denk. Ben meestal wel met wat meer mensen maar iedereen heeft dan een meid en doet z'n ding (geen sex, ben gedoemd tot het niet lukken ervan...).

Ik wil dus zo graag een vriendin om het daar mee te doen. Ik wil op mijn hoogtepunt van de mdma elkaar dan aankijken. Niks zeggen...voor 5 minuten lang. Wegdromen in elkaars ogen. Lijkt me geweldig.



Maaaarrrrr......de laatste klinkt wel leuk :)
S
SannetjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
RCube zei:
Ik vind zelf Soenda eigenlijk altijd wel goed. 2-4 maart is ook Unpolished (Amsterdam). Deze had mijn stem gekregen als hij in je lijstje stond.

Ik geloof dat ik elders op het forum had gelezen dat je ook uit de omgeving van Nijmegen komt (maar kan me ook vergissen met iemand anders)? In dat geval wil ik Bauhauz VI en Knopje Between Space and Time nog noemen, gezien ik daar zelf naar uit kijk. Het laatste feest is wel deep house en daardoor
misschien minder passend bij wat je zoekt.
Klik om te vergroten...


Hey vet goeie tips ! Ga er even naar kijken :)
Ik kom niet uit Nijmegen.. Ik kom eigenlijk 'van de boerderij' ergens in Twente. Haha maar daar heb je niet van die feestjes. Dus crash vaak bij studenten die k ken in de grotere steden vandaar haha. Als ik weer feestje ga in Nijmegen zie k je misschien wel een keer :0
S
SannetjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Yaizer zei:
Grappig, ik vind het nou zonde om het op een feestje te doen. Ik ben dan te veel bezig met de muziek, lichten en dansen dat de echte keiharde "mdma-high" mij een beetje vergaat. Je gaat wel echt lekker maar je focus ligt op te veel andere dingen.

Het liefst doe ik het thuis, met een meid ofzo. Lekker de hele avond op bed knuffelen en vertellen hoe gelukkig je wel niet bent. Omringt door 500 glowsticks. Pik donker. Met wel muziek dan en het enigste wat je voelt....is de mdma en elkaar. Mijn kaken gaan al spontaan kaakschuiven als ik eraan denk. Ben meestal wel met wat meer mensen maar iedereen heeft dan een meid en doet z'n ding (geen sex, ben gedoemd tot het niet lukken ervan...).

Ik wil dus zo graag een vriendin om het daar mee te doen. Ik wil op mijn hoogtepunt van de mdma elkaar dan aankijken. Niks zeggen...voor 5 minuten lang. Wegdromen in elkaars ogen. Lijkt me geweldig.



Maaaarrrrr......de laatste klinkt wel leuk :)
Klik om te vergroten...


Ik heb een vriendin. En ik kan je vertellen is echt amazing als we samen super lekker gaan. Dan kan k helemaal opgaan in hoe ze danst en me aankijkt. Xtc en liefde is toch wel een geweldige combo. Seks helaas nog nooit geprobeerd..
S
SannetjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik en mijn vriendin hebben na enig overleg besloten om naar wintercircus thuishaven te gaan 4 februari.. Ik wou eigenlijk graag naar soenda maar hebben besloten om naar het buiten festival naar soenda te gaan als dat uit komt :)
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#16
deze staat op mijn agenda:

https://www.oldschool-party.nl/?utm_source=partyflock&utm_medium=link

van de site:

Wie herinnert het zich, of kent de verhalen? Begin jaren 90 stroomden de dansvloeren van disco’s, clubs, poppodia en verlaten bedrijfshallen vol met feestneuzen die los gingen op de electronische vierkwartsmaat. Ontstaan uit een mengelmoesje van onder andere: disco, hip-hop, new-beat (acid) house, techno, en electro. Alle electronische dansmuziek kon, hokjes waren er nog niet, diversiteit, vernieuwing en verrassing waren de sleutelwoorden. Volgens ‘muziekkenners’ was dit fenomeen “House” een eendagsvlieg, snel zou het over zijn….

Deze avond zetten we je in een tijdmachine, die je terugbrengt naar 20-25 jaar geleden en gaan je een zeer gevarieerd stukje muziek-geschiedenis laten horen, merendeel gedraaid met ouderwetse vinylplaten. We starten rustig met (acid)House klassiekers en bouwen langzaam op naar het wat steviger technowerk om af te sluiten met beukende rave.
Klik om te vergroten...
S
SannetjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
acht.zes zei:
deze staat op mijn agenda:

https://www.oldschool-party.nl/?utm_source=partyflock&utm_medium=link

van de site:
Klik om te vergroten...


Klinkt leuk ja ! Maar mij serotonine moet eerst weer op peil komen :)
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Kaarten zijn binnen voor de Old-School party op 2 maart in de Willem2 in Den Bosch. :)

Zijn er nog andere drugsforummers die hier heen gaan?
S
SannetjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
acht.zes zei:
Kaarten zijn binnen voor de Old-School party op 2 maart in de Willem2 in Den Bosch. :)

Zijn er nog andere drugsforummers die hier heen gaan?
Klik om te vergroten...

Helaas, gisteren naar het geweldige thuishaven geweest, super leuk gehad maar merkte erg goed dat k 2 keer xtc te snel achter mekaar heb gedaan. Dus nu laat ik 3 volle maanden alles weer met rust tot 27 april Oranje Bloesem !!! :)
J
Jos BoumaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Thuishaven en Marktkantine zijn mijn (onze) favorieten, top lokaties.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."