Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc pilletje, weird

Xtc pilletje, weird

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zit denk ik meer tussen je oren, of je hebt grote tolerantie maar je zei net al dat je tijdje niet gebruikt had...
d
dr0gzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vroeger voelde ik me altijd vet chill met een pilletje, maar nu heb ik telkens dat ik me chill voel en dan paar minuten later niet meer, en dan weer wel etc.

Heb al een tijd niet meer gebruikt.

Hoe komt dit?

Meestal als ik me kut begin te voelen ga ik snel wat zoets drinken, fanta ofso.

Gr
d
dr0gzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou ik had het ook een andere keer met andere pillen, en toen zei een vriend van mij dan ben je weer vrolijk(als ik wat zoets aan het drinken was) en dan ben ik weer neit vrolijk...

en die pillen waren getest en zat gewoon mdma in. Kan het komen omdat er dan te weinig mdma inzit?
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#4
nee, anders zouw je gewoon een minimum constant gevoel hebben

ik adviseert je 1 super pil te kopen +/- 180mg die moeten nu ongeveer nog wel te vinden zijn

en eens goed los te gaan niet denken aan het effect .heb je het dan nog zit het IDD gwn tussen je oren
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een beetje pil met kwaliteit 170+? 170mg wordt over het algemeen toch echt wel beschouwd als hoge kwaliteit. Het lijkt mij persoonlijk sterk, dat als je na een lange periode zonder MDMA gebruik, een pil van meer dan 170mg naar binnen werkt je dan zo'n schommelend effect ervaart.
m
mehmehmehLid
01-01-2024, 00:00
#6
een super pil, hahahaha.

In een beetje pil met kwaliteit zit 170+, daar heb je echt geen ''super pil'' voor nodig
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Escoban zei:
Een beetje pil met kwaliteit 170+? 170mg wordt over het algemeen toch echt wel beschouwd als hoge kwaliteit. Het lijkt mij persoonlijk sterk, dat als je na een lange periode zonder MDMA gebruik, een pil van meer dan 170mg naar binnen werkt je dan zo'n schommelend effect ervaart.
Klik om te vergroten...

Eigenlijk geen hoge "kwaliteit" maar gewoon een sterke :wink:
Een kwalitatief goede pil hoeft niet per definitie sterk te zijn.
Onder kwaliteit versta ik gewoon een prima (relatief) zuivere pil, zonder vreemde stoffen.

OT: zo'n wave effect is mij ook niet bekend, zeker niet als je al een tijd niet gebruikt hebt.
Als je nu telkens kwartjes nam of in 2 halfjes zou het nog kunnen misschien? Vanwege opkomen, beetje uitwerken en weer opkomende effect.
Maar ik neem aan dat je hem niet in één keer hebt genomen? 170+ is namelijk behoorlijk aan de stevige kant..

EDIT: ging ervan uit dat je een sterke pil had genomen, maar ik lees dat niet in je vraag eigenlijk :) Weet je hoe sterk ie was?
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fresh zei:
Eigenlijk geen hoge "kwaliteit" maar gewoon een sterke :wink:
Een kwalitatief goede pil hoeft niet per definitie sterk te zijn.
Onder kwaliteit versta ik gewoon een prima (relatief) zuivere pil, zonder vreemde stoffen.
Klik om te vergroten...

Sterk is inderdaad een beter bijvoeglijk naamwoord. Ik ben zelf nog nooit in aanraking geweest met een pil met iets anders dan MDMA en bindmiddel. Heb dus zelf nooit het onderscheid tussen sterk en kwalitatief hoeven maken. Maar je hebt gelijk.
R
R-woud88Lid
01-01-2024, 00:00
#9
3 biertjes om mee te beginnen en dan XTC. :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."