#1
Zit denk ik meer tussen je oren, of je hebt grote tolerantie maar je zei net al dat je tijdje niet gebruikt had...
Escoban zei:Een beetje pil met kwaliteit 170+? 170mg wordt over het algemeen toch echt wel beschouwd als hoge kwaliteit. Het lijkt mij persoonlijk sterk, dat als je na een lange periode zonder MDMA gebruik, een pil van meer dan 170mg naar binnen werkt je dan zo'n schommelend effect ervaart.
Fresh zei:Eigenlijk geen hoge "kwaliteit" maar gewoon een sterke
Een kwalitatief goede pil hoeft niet per definitie sterk te zijn.
Onder kwaliteit versta ik gewoon een prima (relatief) zuivere pil, zonder vreemde stoffen.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."