Is dit niet gewoon een account om 4f-mph te promoten en dat er nu met z’n allen de eerste de beste google zoekopdracht bij een populaire vendor van deze rotzooi uitkomen?
Lijkt mij geen fijn effect opleverenHallo
Ik heb vandaag de bestelling ontvangen van de 4F-mph tabletten van 30 mg.
Nu heb ik 1,5 uur geleden 1 ingenomen en nu net weer 1. Heb je of kent je iemand die dit ook zo heeft gedaan? En zo ja, hoe voel je je dan?
Gr
Zou er maar heel snel mee stoppen.Ik neem zelf soms 4f mph vlak voordat ik op de fiets stap naar werk (kantoorbaan). Ik heb gemerkt dat een halve pil (15mg) het beste werkt. Als ik meer neem wordt ik onrustig.
Ik ben zelf een van de jongere mensen van mijn werk en ik merk dat ik daardoor in combinatie met de 4f mph echt heel goed kan presteren. Ik heb de volledige focus om lange documenten te lezen van top tot teen en heel gefocust aan het werk kan gaan.
Alle vendors hebben dat. Wat doe jij hier als je dat niet eens weet?Is dit niet gewoon een account om 4f-mph te promoten en dat er nu met z’n allen de eerste de beste google zoekopdracht bij een populaire vendor van deze rotzooi uitkomen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."