Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"eentje lijkt me ook wat aan de weinige kant.."
"ff kijken wanneer ik weer in zwolle kom, al is dit wel een hele goede reden natuurlijk. Hebben ze er ook LSA-zut?"
"voor de metal zou ik naar graspop gaan, werchter heeft wel bekendere namen, maar minder mooie metal (wat een alliteratie) persoonlijk ga ik toch liever underground"
"afteren doe ik meestal op de fiets naar huis of ergens in de stad jointje roken maar als het licht is inderdaad naar huis, lekker pitten of nog lekker discovery channel kijken, wat lekkers eten in bed"
"Eier zei: Angel Witch (Demo '79 ) Oh, en heb ik Municipal Waste al genoemd? Klik om te vergroten... vast wel, laatst gemist godverdomme"
"FREE TEKNO!!!"
"een glaasje alcohol werkt voor mij beter dan wiet/hasj, dat zorgt er bij nog wel eens voor dat ik nog lekker stoned loop te filosoferen in bed, terwijl met alcohol ik zo in slaap val. Echter zou ik drugs niet gaan nemen als slaapmiddel, probeer het op 'natuurlijke' manier, 's avonds sporten. een wandeling maken, voor het slapen een mok warme melk helpt ook, vele malen gezonder voor lichaam en geest."
"Hunting-Butterfly zei: Zowel jij als ik zullen beiden wel weten dat een wiettaxi wel degelijk bestaat . Ik had eerst het nummer van 'n wiettaxi, een wat oudere man was dat geloof ik, maar aangezien ik ruim 1 keer in de 6 maanden blow en haal dan meestal bij de shop dus heb uiteindelijk het nr van de wiettaxi uit m'n mobiel gegooid. Waar ik nu van baal. -_- Klik om te vergroten... dealer die aan huis brengt?"
"ik heb het in mijn portomonnee in een laadje, scheelt een hoop maar ik heb voornamelijk hasj"
"of een rustdag, gewoon stevig doorblowen..."