Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1 - volgens mij gewoon een kwestie van gewenning. Verder zal een halfje in 15 min voor iemand die nog niet veel gewend is tot op een zekere hoogte meer effect hebben, maar ook de bijwerkingen zullen behoorlijk toenemen. 2 - kan alleen zeggen dat ik op een avond meer gebruik dan vroeger. Heeft dan ook met gewenning te maken denk ik. Helemaal niks voelen heb ik alleen meegemaakt toen ik vroeger wel eens genept ben. Verder spelen er nog meerdere factoren een rol in de beleving dan alleen cocaine. denk maar aan stemming (als je nog nuchter bent), omgeving, gebruik van andere middelen, (alcohol, cannabis etc) ook een rol in de werking dan wel beleving. 3 - aantal basers ligt veel lager dan het aantal snuivers. Men gaat niet zo snel even een keertje basen, dan zit je al langer in het wereldje en ken je de juiste personen. Ik hoor ook nooit klachten over slechte hero of CM. Beetje hetzelfde verhaal denk ik (doelgroep, bekendheid met gewenning, kleinere winstmarges/afzetmarkt etc)."
"Hoe moeilijk of makkelijk het is om aan goeie shit te komen hangt deels af van het wereldje waarin je je begeeft. Verder wil ook bij de betere jongens de kwaliteit nog weleens wisselen. Daar kunnen zij over het algemeen ook weinig aan doen. Probeer een contactje te regelen van iemand die regelmatig gebruikt. Figuren die zich aanbieden zonder jou te kennen zijn eerder geneigd om je te naaien. Ze weten dat je toch nooit terug komt en zijn blij met een paar tientjes voor slechte coke."
"25tolife zei: Zieke geesten hoor die dat daarmee en andere dingen mengen Klik om te vergroten... Ik ben zeer sceptisch als mensen me dat soort dingen vertellen. Los van het feit dat ze bij de Jellinek nog nooit glas in coke zijn tegengekomen is het ook niet echt heel logisch om glas te gebruiken. Het is een hoop gedoe om het fijn te malen, de gebruiker zal het merken en er zijn genoeg andere poedertjes die je met je coke kunt versnijden die; ook geen drol kosten, je een hoop werk besparen en niet zo snel zullen opvallen of zelfs het idee kunnen wekken dat het hele goede coke is."
"TRAVOLTA zei: ik ben bewust van 't risico en moet zeggen dat de laatste 3 x toch erg snel op elkaar gevolgd zijn (1 per maand) in tegenstelling tot de 1e x (11 maanden daarvoor). MAARRRR, ik kan zonder twijfel zeggen dat de 1e x 10000000x beter was dan alle anderen. komt waarschijnlijk ook door 't alcoholgebruik en de hoeveelheid (en misschien ook een beetje kwaliteit?). maar toen hebben we eerst zoveel gedronken dat we amper konden lopen -nog net niet alles onderkotsten- om vervolgens anderhalve gram weg te kunnen werken. de andere keren waren maar so-so vergeleken met toen . nu weer even (Minstens) n half jaar wachten* Klik om te vergroten... Nuchter doet het voor mij ook niet veel. Na een lijn of 3 krijg ik er zelfs een heel naar, opgefokt gevoel van. Icm alcohol ga ik er zwaar naar de klote van en kan ik er wél van genieten."
"TheNeuroscientist zei: Interessant om te zien hoe de verkeur van persoon tot persoon verschilt. Hoeveel gram gebruiken jullie gemiddeld? Klik om te vergroten... Aantal lijnen uit een gram een stuk of 20. Gemiddeld gebruik ik een gram op een avond en daar ben ik wel een uurtje of 12 zoet mee. Als ik meer gebruik dan ben ik de volgende middag en/of avond nog bezig."
"Bennie_Kook zei: In het begin halfjes, maand later helen, daarna 1,5, toen in één keer 5!!! en sindsdien altijd 2, tot 3. Met 2 hou je het nog gezellig en niet te laat. Met 3 zitten we toch zo tot een uurtje of 12 's middags, da's niet leuk meer! Je voelt dan allang niks meer. Klik om te vergroten... Klopt, gaat dan nergens meer over, maar met een flesje alchohol icm met een halve gram of meer kan ik echt niet meer slapen. Dat je niks meer denkt te voelen betekent natuurlijk niet dat het geen effect heeft."
"In principe niet en waarom zou je het willen weten?"
"Arnie87 zei: Ik gebruik drugs thuis met vrienden (recreatief)... soms ook alleen. Klik om te vergroten... Juist dat thuis alleen gebruiken is vaak de opstap naar problematisch gebruik. Tips? Uh, ja zo min mogelijk gebruiken (speciale gelegenheden), minder halen dan je in eerste instantie nodig denkt te hebben, niet hele nachten doorhalen..."
"Niet experimenteren is natuurlijk het verstandigst. Ik zou sowieso niet elke drug willen proberen. Zaken als crystal meth, hero en lsd hoef ik echt niet. Ik geloof mensen op hun woord als ze zeggen dat het heel lekker is. Wat betreft die coke, zou gewenning kunnen zijn. Is moeilijk te zeggen omdat je niet zeker weet of je na die eerste keer ook de andere keren coke van dezelfde kwaliteit gehad hebt. Ik weet ook niet of je het steeds op dezelfde manier hebt gebruikt. Daarmee bedoel ik dus die hoeveelheid per lijn, de tijd tussen twee lijnen, hoeveelheid in totaal, totale tijdspanne, welke andere drugs je erbij hebt gebruikt etc. Dat zijn zoveel variabelen die voor een andere ervaring kunnen zorgen en dan heb ik het nog niet eens gehad over je gemoedstoestand voor je eerste lijn. Ik zou in ieder geval wel uitkijken met die coke. Het is echt een hele verraderlijke drug, vooral als je erbij drinkt. Voor je het weet heb je doordeweeks na een etentje waarbij je 2-3 wijntjes op hebt een ontzettende coke craving en bestel je een grammetje. Ik zou zeggen probeer het te houden op 1x in de maand, maar zo zijn velen begonnen en toch in de problemen geraakt. Je hoeft niet per se zo'n persoon te zijn die verslavingsgevoelig is om toch op een gegeven moment een drug tegen te komen die je net iets te lekker vindt."
"dupont zei: Klinkt het erg belerend als ik zeg dat het niet heel slim is om van onbekenden onbekende substanties te snuiven? Klik om te vergroten... Heb je het zelf nog gedaan? Ik ben het met je eens als je zegt dat het niet verstandig is, maar zelfs als je het zelf koopt wie je niet wat het is als je het in je neus stopt. Ben zelf vaak genoeg mensen tegengekomen die wat wilden delen. Soms waren het dealers, soms figuren die stoer wilden doen met volgens eigen zeggen super goede coke en soms gewoon mensen die uit vriendelijkheid wat wilden delen, net als een drankje voor iemand kopen of zo. Wie ben ik dan om onbeleefd te zijn en een nakkie af te slaan?"