Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRare ervaring

Rare ervaring

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
LisaMonaSmileLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vorig weekend werden wij samen, mijn vriendin en ik, door een man die we eerder nog nooit hadden gezien in onze stamkroeg, maar die wel door anderen gekend was, uitgenodigd om "zijn" cocaine eens te proeven, ...

Mijn vriendin en ik, op vrijwel hetzelfde moment 2 goeie lijnen coke naar binnen gewerkt maar nog geen 5' later lagen we allebei om de grond en dachten we dat onze maag eruit zou komen.

Nu is mijn vraag: Heeft iemand ervaring met dit soort reakties? Ik heb meerdere keren gevraagd aan die man met wat hij zijn coke versneden had maar het antwoord bleef zoek.

Ik moet wel zeggen dat het effect naderhand helemaal top was, maar vrijwel direct na het snuiven dacht ik echt dat ik er geweest was, ...
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hmmmm, vaag...

Hoeveel mg waren de lijnen ongeveer? Was het per ongeluk geen ketamine?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klinkt het erg belerend als ik zeg dat het niet heel slim is om van onbekenden onbekende substanties te snuiven? :wink:
P
PsychosomaticLid
01-01-2024, 00:00
#4
dupont zei:
Klinkt het erg belerend als ik zeg dat het niet heel slim is om van onbekenden onbekende substanties te snuiven? :wink:
Klik om te vergroten...

Heb je het zelf nog gedaan? Ik ben het met je eens als je zegt dat het niet verstandig is, maar zelfs als je het zelf koopt wie je niet wat het is als je het in je neus stopt. Ben zelf vaak genoeg mensen tegengekomen die wat wilden delen. Soms waren het dealers, soms figuren die stoer wilden doen met volgens eigen zeggen super goede coke en soms gewoon mensen die uit vriendelijkheid wat wilden delen, net als een drankje voor iemand kopen of zo. Wie ben ik dan om onbeleefd te zijn en een nakkie af te slaan? :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."