Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk voel er niets van.

Ik voel er niets van.

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PsychosomaticLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik het goed begrijpt bindt het zich aan dopamine en serotonine receptoren, dus dan is het vrij logisch dat de vrijgekomen dopamine door coke gebruik geen of weinig effect heeft.

Verder lijkt het me heel onverstandig om coke of xtc te gebruiken als je aan dergelijke middelen zit.
i
ikkezenneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

Enkele dagen terug heb ik cocaïne geprobeerd. Ongeveer een 4-tal lijnen.

Ik voelde er niets van.

M'n vriend die het ook deed voelde het wel.

Ik neem ook antipsychotica medicatie (xeplion/paliperidone), die dopamine en andere stoffen regelt en/of onderdrukt in de hersenen.

Kan dit aan men medicatie liggen?

Groetjes.
p
pinnesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Cocaine is of course highly addictive and has many adverse or side effects on the body and brain. It can make most mental health symptoms worse in the long-term. However, there are no reports of extra problems with palperidone and cocaine, although this doesn't mean it's safe. All antipsychotics can reduce the stimulant effects of cocaine.
http://www.choiceandmedication.org/nsft ... tions/146/
i
ikkezenneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Exact wat ik vroeg.

Hartelijk bedankt.
B
Baksteen45Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Kijk uit met anti-psychotica icm met drugs, naast dat je lever naar detyfes helpt
Kunnen de drugs ook psychotiche trekjes opwekken of zelfs psychoses triggeren.
Een vriend van mij kon er geeneens mee drinken na zn 2 biertje was die dan straalbezopen en niet normaal agressief.
Ik weet dat hij terwijl hij dat gebruikte een keer xtc en toen letterlijk gek werd en meer dan 3 uur op de grond heeft gelegen wakker met ogen dicht te freaken ...
Hij gebruikt/ drinkt wel, maar niet als hij dat slikt.
Maar weet ook niet meer welke anti-psychotica hij gebruikte...
Heb miss nog een of 2 bij me ouders liggen, ff kijken dan :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."