Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2cb op festival

2cb op festival

10 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
f
frituurworLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi allemaal,

Binnenkort heb ik een indoor festival (genre: techno) en ik wil hier 2-CB gaan gebruiken.

Ik heb geen ervaring met tripmiddelen, enigste wat ik heb geprobeerd is spacecake en wiet/hasj uiteraard. Het is ook niet mijn intentie om daar keihard te spacen maar een dosis van rond de 10mg te nemen. Het euforische effect lijkt mij wel wat ook vind ik het licht hallucinerende effect erg interessant.

Even wat achtergrond informatie, ik heb ervaring met uppers op festivals. Coke, 3MMC/4MMC en MDMA. Ook heb ik zo nu en dan wel eens een jointje gerookt.

Kan iemand mij advies geven / ervaringen delen met 2-CB op festivals. Ik zou graag een paar glazen alcohol drinken , ik lees regelmatig dat dit wel kan zolang het er een paar zijn. En zou ik nog iets van een stimulant bij kunnen nemen mocht ik iets van energie zoeken?
M
Meneer de uilLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou persoonlijk toch eerst eens thuis trippen in een vertrouwde omgeving. Zeker omdat ik lees dat je helemaal geen trip-ervaring hebt.

Onderschat 2C-B niet. Het kan best overweldigend zijn op een feestje/ festival weet ik uit ervaring.

Na eerst wat ervaring op te doen kan je denk ik beter beslissen of wilt trippen tijdens een festival.
f
frituurworLid
01-01-2024, 00:00
#3
Meneer de uil zei:
Ik zou persoonlijk toch eerst eens thuis trippen in een vertrouwde omgeving. Zeker omdat ik lees dat je helemaal geen trip-ervaring hebt.

Onderschat 2C-B niet. Het kan best overweldigend zijn op een feestje/ festival weet ik uit ervaring.

Na eerst wat ervaring op te doen kan je denk ik beter beslissen of wilt trippen tijdens een festival.
Klik om te vergroten...
Hey bedankt voor je reactie!

Ik had juist gelezen dat het in lage doseringen een XTC achtig effect zou moeten hebben vandaar dat ik het wou proberen met 10mg

Ik heb helaas al MDMA gebruikt een paar weken geleden dus dat kan ik niet nog eens doen.

Bedankt voor je advies, ga het toch maar een keer thuis doen met een paar vrienden en dan rond de 15 mg lijkt me idd wel een stuk verstandiger :) houd ik het bij dit festival wel bij een upper die niet op mijn serotonine zit
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
frituurwor zei:
Ik zou graag een paar glazen alcohol drinken , ik lees regelmatig dat dit wel kan zolang het er een paar zijn.
Klik om te vergroten...
Alcohol zal het effect van bijna elke drug dempen en minder interessant maken, terwijl de alcohol je wel dronken maakt.
P
PsychojohnLid
01-01-2024, 00:00
#5
frituurwor zei:
Hoi allemaal,

Binnenkort heb ik een indoor festival (genre: techno) en ik wil hier 2-CB gaan gebruiken.

Ik heb geen ervaring met tripmiddelen, enigste wat ik heb geprobeerd is spacecake en wiet/hasj uiteraard. Het is ook niet mijn intentie om daar keihard te spacen maar een dosis van rond de 10mg te nemen. Het euforische effect lijkt mij wel wat ook vind ik het licht hallucinerende effect erg interessant.

Even wat achtergrond informatie, ik heb ervaring met uppers op festivals. Coke, 3MMC/4MMC en MDMA. Ook heb ik zo nu en dan wel eens een jointje gerookt.

Kan iemand mij advies geven / ervaringen delen met 2-CB op festivals. Ik zou graag een paar glazen alcohol drinken , ik lees regelmatig dat dit wel kan zolang het er een paar zijn. En zou ik nog iets van een stimulant bij kunnen nemen mocht ik iets van energie zoeken?
Klik om te vergroten...
Toevallig gister op een feest 2cb gebruikt (eerste keer). Nu kan ik er weinig over zeggen omdat de pillen die ik had (geadverteerd als 20 mg) niet getest waren (onverstandig, i know). Maar na een halfje te nemen viel het zwaar tegen. Totaal geen euforie/stimulerende effect. Een raar gevoel in de mond/lichte kaakspanningen en een psychedelisch randje in het zicht was alles dat ik ervaarde. Ook was het erg snel al weer voorbij. Een vriend van mij ervaarde hetzelfde, echter ervaarde de vriend die alcohol op had het veel sterker. Bij hem werkte het wel stimulerender, en merkte duidelijk lichte effecten. Binnenkort ga ik 1 pilletje testen, kijken wat ik in mn lichaam stopte.
M
Meneer de uilLid
01-01-2024, 00:00
#6
frituurwor zei:
Hoi allemaal,

Binnenkort heb ik een indoor festival (genre: techno) en ik wil hier 2-CB gaan gebruiken.

Ik heb geen ervaring met tripmiddelen, enigste wat ik heb geprobeerd is spacecake en wiet/hasj uiteraard. Het is ook niet mijn intentie om daar keihard te spacen maar een dosis van rond de 10mg te nemen. Het euforische effect lijkt mij wel wat ook vind ik het licht hallucinerende effect erg interessant.

Even wat achtergrond informatie, ik heb ervaring met uppers op festivals. Coke, 3MMC/4MMC en MDMA. Ook heb ik zo nu en dan wel eens een jointje gerookt.

Kan iemand mij advies geven / ervaringen delen met 2-CB op festivals. Ik zou graag een paar glazen alcohol drinken , ik lees regelmatig dat dit wel kan zolang het er een paar zijn. En zou ik nog iets van een stimulant bij kunnen nemen mocht ik iets van energie zoeken?
Klik om te vergroten...
Ik zou 2C-B zeker een keer proberen! In de juiste setting is het echt leuk. Zeker voor iemand die nog nooit getript heeft een mooi middel om eens kennis te leren maken met hiermee.

Op een lage dosis geeft het zeker een beetje een MDMA effect. Maar toch wel heel anders, en op hoge dosering kan je er flink op trippen. Een dosis van 15mg lijkt mij inderdaad prima om mee te starten. Laat je binnenkort weten hoe het was? 😉

En veel plezier op het indoor festival! Mag ik vragen naar welk techno festival je gaat?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psychojohn zei:
Toevallig gister op een feest 2cb gebruikt (eerste keer). Nu kan ik er weinig over zeggen omdat de pillen die ik had (geadverteerd als 20 mg) niet getest waren (onverstandig, i know). Maar na een halfje te nemen viel het zwaar tegen. Totaal geen euforie/stimulerende effect. Een raar gevoel in de mond/lichte kaakspanningen en een psychedelisch randje in het zicht was alles dat ik ervaarde. Ook was het erg snel al weer voorbij. Een vriend van mij ervaarde hetzelfde, echter ervaarde de vriend die alcohol op had het veel sterker. Bij hem werkte het wel stimulerender, en merkte duidelijk lichte effecten. Binnenkort ga ik 1 pilletje testen, kijken wat ik in mn lichaam stopte.
Klik om te vergroten...
Als je op zoek bent naar euforie dan krijg je het niet met 2cb.
P
PsychojohnLid
01-01-2024, 00:00
#8
FredKroket zei:
Als je op zoek bent naar euforie dan krijg je het niet met 2cb.
Klik om te vergroten...
Ik was ook niet opzoek naar euforie, ik bedoel meer dat ik totaal geen euforisch gevoel had. Terwijl 2cb bekend staat op lage dosissen als milde xtc. Uit mijn ervaring kan ik de conclusie trekken dat dit voor mij niet op milde xtc leek.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Psychojohn zei:
Ik was ook niet opzoek naar euforie, ik bedoel meer dat ik totaal geen euforisch gevoel had. Terwijl 2cb bekend staat op lage dosissen als milde xtc. Uit mijn ervaring kan ik de conclusie trekken dat dit voor mij niet op milde xtc leek.
Klik om te vergroten...
Ik bedoelde ook meer als dat je referentiekader is dan ga je het niet krijgen. 2cb kàn een mild euforie geven, als je er blind in gaat.
f
frituurworLid
01-01-2024, 00:00
#10
Meneer de uil zei:
Ik zou 2C-B zeker een keer proberen! In de juiste setting is het echt leuk. Zeker voor iemand die nog nooit getript heeft een mooi middel om eens kennis te leren maken met hiermee.

Op een lage dosis geeft het zeker een beetje een MDMA effect. Maar toch wel heel anders, en op hoge dosering kan je er flink op trippen. Een dosis van 15mg lijkt mij inderdaad prima om mee te starten. Laat je binnenkort weten hoe het was? 😉

En veel plezier op het indoor festival! Mag ik vragen naar welk techno festival je gaat?
Klik om te vergroten...
Ja laat ik zeker weten! Wordt alleen wel pas rond de kerst omdat ik een aantal weken op uitwisseling ga voor mijn studie. Ben wel heel erg benieuwd klinkt inderdaad erg interessant!

Ja tuurlijk, is niet echt een festival is maar 1 stage namelijk. Afgelopen ADE naar Verknipt geweest de hard special en aankomend feestje is Charlie Sparks all night long. Groot fan van hem dus kon ik zeker niet laten lopen.
f
frituurworLid
01-01-2024, 00:00
#11
Psychojohn zei:
Toevallig gister op een feest 2cb gebruikt (eerste keer). Nu kan ik er weinig over zeggen omdat de pillen die ik had (geadverteerd als 20 mg) niet getest waren (onverstandig, i know). Maar na een halfje te nemen viel het zwaar tegen. Totaal geen euforie/stimulerende effect. Een raar gevoel in de mond/lichte kaakspanningen en een psychedelisch randje in het zicht was alles dat ik ervaarde. Ook was het erg snel al weer voorbij. Een vriend van mij ervaarde hetzelfde, echter ervaarde de vriend die alcohol op had het veel sterker. Bij hem werkte het wel stimulerender, en merkte duidelijk lichte effecten. Binnenkort ga ik 1 pilletje testen, kijken wat ik in mn lichaam stopte.
Klik om te vergroten...
Ben benieuwd naar de uitslag! Van mij waren ook geadverteerd als 20 maar dat zijn ze ook zeker niet hahaha.

Is ook maar weer duidelijk dat iedereen er anders op reageert trouwens! Wel goed om te weten voor het op een festival te nemen. Ga het toch ook eerst ff thuis proberen om te kijken hoe 15 mg valt. Zien we daarna wel of ik het aandurf op een feest/festival

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."