Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"deadlock zei: ExceptionalInsight zei: deadlock zei: Ik vraag me af hoeveel mensen hier ook daadwerkelijk weten hoe evolutie werkt en wat het inhoudt ^^ Klik om te vergroten... Feel free to enlighten us oh high and mighty Klik om te vergroten... Kan je smileys niet lezen? Maar goed, long shot dan. Het meest penibele aan de evolutietheorie is dat het geen doel heeft(dat is ook de reden waarom Andries Knevel niet overtuigd kan zijn van een god zoals beschreven in de bijbel én de evolutietheorie) maar dat het een mechanisme is. De essentie is dat het (niet middels een stamboom maar een stamweb) verklaart hoe soorten aan elkaar verwant zijn en waar ze vandaan komen. Het vertelt ons niets over het ontstaan van het leven. Vooral bij het eerste punt gaan zelfs ongelovigen vaak huilen en het is de reden waarom traditionele gelovigen niet overweg kunnen met de theorie. Want hoe is het in 'godsnaam' mogelijk dat we hier doelloos op aarde zijn. Uiteraard geldt dit niet voor natuurgodsdiensten aangezien natuurgoden en fenomenen ontstaan zouden kunnen ná de oerknal vanwege diverse redenen. Klik om te vergroten... En het écht helemaal weten zullen we nooit, om eerlijk te zijn heb ik daar ook geen behoefte aan"
"Wat nou als je het scheert als 16 jarige? :') Wat een belachelijk gedoe. Stelletje gristenhonden. Het begint met de dag gekker te worden."
"Spy-gisch zei: Toss n wash; Neem een theelepel poeder, leg het op je tong ( niet inademen=hoesten), neem een flinke slok drinken, bv vruchtensap. Schud vervolgens je hoofd heen en weer zodat het een circulerende massa van kratom en drinken word, en slik het zo door. Zo proef je e rweinig van en ben je snel klaar, heb je ook nog max resultaat itt theezetten. Een theelepel poeder is ong 2,5 gram. Klik om te vergroten... Dit heb ik laatst ook gedaan; de kratom gewoon zo in je mond gieten en het weggieten met wat slokken water, ik proefde er vrijwel niks van en had toch maximaal effect! Het is iig niet zo vies als het door een -willekeurig- drankje doen...Hoewel kratom en chocolade melk ook heel goed te doen is!"
"Die website is, naar wat ik zie, meer een verzameling adresjes met een agenda van alle 'bekende' (de gene die een website hebben dan tenminste) ayahuasca ceremonies door heel nederland. Handig wel! Overigens ga ik eind van de maand een ceremonie doen met Miguel Chiriap bij The Awakening (staat ook op de website)"
"PepTalk zei: Zo eenvoudig schijnt dit niet te zijn, en je moet werken met ethanol als ik me niet vergis. Ook niet erg veilig om zo maar even easy as hell te doen de vrijdag voor je trip weekendje. Als ik me vergis zou ik dat HEEL graag horen Klik om te vergroten... Met spullen verkrijgbaar bij het kruitvat kan je heel makkelijke dmt extraheren, google maar eens wat , want tips geven omtrends het extraheren van dmt is op dit forum verboden"
"Mayan zei: Is de natuur geil en ruikt ze naar de zee? Klik om te vergroten... De natuur kan zeerst zeker in bepaalde situaties uiterst opwindend zijn, vooral wanneer men enig psychedelische middelen heeft ingenomen. Het gevoel van het zachte enigzinds vochtige mos onder je handen is in hogere staten van bewustzijn zeker leiden tot onkuise handelingen met de desbetreffende natuur om je heen. Het knuffelen van bomen kan dan ook een erg liefdevolle ervaring zijn. Heerlijk hoe de boom ook zijn armen om jou heen doet en je tegen hem of haar aandrukt. Of de natuur naar zee ruikt kan ik je niet vertellen. Ze ruikt elke keer anders, de laatste keer rook ze naar een luchtig lente briesje met frisse dartelende koolmeesjes in de lucht! ....dus...wat was de reden van dit topic?"
"Interessant filmpje Jammer dat ze dit soort onderzoeken niet doen bij ervaren gebruikers die het nog ietwat in de hand hebben wat ze doen ipv. op de knop blijven drukken omdat "het voelt dat je dat moet blijven doen omdat ze anders teleurgesteld worden"... Toch wel merkwaardig dat hij zulke sterke visuals krijgt van wat mexicaantjes?!"
"J0rrit zei: Weet iemand een goed boek waarin veel verschillende psychedelics + hun werking enzo beschreven staan? Een soort uitjebol achtig boek dus? Alleen dan misschien wat uitgebreider? Gr, Klik om te vergroten... In het algemene drugs forum (boven aan in het forumoverzicht dus) is een topic met de naam "Drugs the straight facts" zoiets. In iedergeval, het boekje hallucinogens daarvan is voor mij erg aan te raden, straight facts en veel uitleg over hoe het werkt precies in je hersenen etc."
"mellowWw zei: In dat geval, zet dan in je post of je deze op een legale manier hebt verkregen of via 'n omweg. Misschien handig voor mensen die ook opzoek zijn.. Klik om te vergroten... Kweeksets zijn gewoon legaal en er zijn absoluut geen plannen om kweeksets te gaan verbieden. Dat heeft ministertje Klink deze week nog naar voren gebracht (ik raad je aan om reddepaddo.nl en mushmush.nl regelmatig te checken, zij hebben nog wel eens wat nieuws rond en om paddestoeltjes)"
"Lekker op mijn verjaardag Als ik die dag niet jarig zou zijn zou ik zeker mee doen met de tegendemonstratie! Zullen wel weer rellen worden though....Nazisten vs the sane people!"