Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik weet niet... ik heb ooit eenmalig 2cb gebruikt op een D&B feestje. Veel door gesnoven speedfreaks aanwezig... Hoeft natuurlijk niet perse iets mis mee te zijn, het ligt er maar net aan wat voor mensen jij kan uitstaan tijdens het trippen op psychs. Persoonlijk houd ik dus echt niet van doorgesnoven/dronken mensen tijdens het trippen."
"Maar het kan ook aan mij liggen hoor. Als ik psychedelica neem vind ik het chill om met gelijkgestemden te zijn. Een nuchter persoon zou nog enigszins kunnen. maar een persoon die zwaar aan de uppers is mijd ik liever op zulke momenten. Aangezien jij tijdens het trippen redelijk kwetsbaar bent, en de persoon onder de stimulants een behoorlijke ego boost ondervind kan dit nog wel eens botsen denk ik. :Edit: met uppers in bovenstaand bericht bedoel ik voornamelijk coke en speed. Zou dus zeker niet te hard van stapel lopen en beginnen met een veilige dosis."
"@Psychedelibee Ja idk ik woon in Amsterdam, en daar kan het volk per avond nog wel eens verschillen, jammer genoeg. Ik heb eenmalig dus ooit een zulk soort ervaring gehad: Was met een vriend naar een D&B feestje, Zijn eerste keer, ik had al wat ervaring met het goedje. Wanneer het begon in te werken voelden we ons niet meer op ons gemak. Je geeft aan tussen de 10 en 12 mg te willen pakken. Ik zou het daar ook zeker bij houden, zeker als het je eerste keer is. Waarschijnlijk zou het prima kunnen, maar wees voorbereid"
"@verwondering Yea zeker weten. Heb het dit jaar voor het eerst gedaan, en ik moet zeggen dat het geweldig is. Zoveel waardering voor het werk dat je doet. Je leert zo veel nieuwe mensen kennen. Je werkt 5 uurtjes per dag (ochtend, middag of avond shift) en krijgt 3 maaltijden per dag. Verder krijg je het bedrag van je ticket terug, dus voor mij als student ideaal. Voor mij is het een manier, om van het festival te genieten op een redelijk verantwoordelijke manier. Ik eet goed, slaap redelijk goed, en zorg dat mijn drugsgebruik niet de klauwen uit loopt. Lijkt me zeker leuk ja! Ik ga zo even het topic lezen."
"Hey DF leden, Ik heb de afgelopen jaren best wat benzo's weggeslikt, waarvan ik (om eerlijk te zijn) ook niet alles getest heb. Toen mijn nieuwe plug XANAX bars verkocht ging ik er blind van uit dat dit goedje alprazolam bevatte... Echter hoorde ik van een kennis dat xanax bars zoals we ze kennen in Nederland, 99% van de gevallen een research chemical bevat dat ergens moet lijken op alprazolam. Op een gegeven moment slikte ik dagelijks een of meerdere bars flualprazolam (2MG getest bij Jellinek testcentrum) per bar. ik schaam me voor deze tijd, zeker omdat ik vaak combineerde met alcohol en ik echt geen fuck meer gaf om niks en niemand. (Buitenom dat alcohol + benzo's al een dodelijke combi kan zijn). Die kennis vertelde mij dat hij in zijn gebruikers periode drie keer vast heeft gezeten voor winkeldiefstal, omdat hou hij het zelf omschreef 'Het kon me geen fuck meer schelen. Ik ben benieuwd of jullie ook zulke shit hebben meegemaakt onder (research) benzos (Een van) mijn ervaringen met flualprazolam + alcohol Ik en mijn (toenmalige en huidige) vriendin zaten in een hotel. Onder invloed van Xanax en MDMA (En wat G) leek het mij wel lekker om een jointje te roken. Ergens had ik gehoord dat als je de douche heel heet zet, de kans op afgaan van het brandalarm nihil zou zijn. Wij dus douchen en smoken totdat het brandalarm toch afging. Twee minuten later kwam de manager even polshoogte temen in onze kamer. Met het blowen waren we enigszins nog weggekomen, al viel managers blik op een telefoon waar een aantal lijnen (ik gok amfetamine) op lagen. Dit zag de manager niet zo zitten en hij verzocht ons het hotel te verlaten. ik en mijn vriendin waren het hier niet mee eens. (In onze onredelijke staat van verkeer door alle middelen) dus weigerden om het hotel te verlaten ' (We hadden immers €140 euro voor de nacht betaald) en weigerden het hotel te verlaten. Ondertussen kwam die pik continue aan onze deur en begon hij steeds dreigender te verkondigen dat wij z.s.m het hotel moesten verlaten. Ik kon het dan ook niet laten om telkens kutopmerkingen tegen hem te maken. Toen ik uiteindelijk mn spullen gepakt had en net het hotel uitliep met rolkoffer en al (vriendin was nog binnen, weigerde te vertrekken en deed alsof ze sliep 😆) stonden er 6 agenten en werd ik geboeid en op de grond geleid. 'aanhoiding verdenking Opiumwet, en of ik nog wat illegaals bij me had. Een flesje G van geschat nog 25 ml. De rest lag in het hotel. Al met al heeft het ons beiden een boete van €600 en een nachtje politie-hotel opgeleverd. Inmiddels gebruik ik nog maar zelden benzo's, met uitzonderingen diazepam of XANAX retard 1MG"
"Alcohol Caffeïne Nicotine Cannabis (hasj/wiet) Lachgas XTC/MDMA Amfetamine Cocaïne HCL Basecoke (crack 1x gebruikt) 4FMP 3MMC 3CMC 6-APB Ketamine LSD Psylocibine (paddo's en truffels) GHB en GBL Phenibut 2CB DMT (freebase) Kanna Heroïne (rectaal 1 gram opgebruikt en daarna nooit meer gedaan) Crystal Meth (3x gedaan, gerookt viel mij tegen) Methylfenidaat Tramadol Diazepam Oxazepam Temazepam Alprazolam Flualprazolam"
"Roze Olifant zei: Wat viel je tegen aan meth roken? Klik om te vergroten... ervaarde er niet zo zeer een intense euforie van. Zoals ik bij goede coke ervaar. ik voelde mij scherper dan normaal en dit bleef een aantal uur aanhouden. Ook niet echt last gehad van heftige comedowns of cravings die je vaak hoort"
"@Rebell Ik kan me volledig vinden in dit topic. Ik vind het ook altijd zo stompzinnig dat mensen alcohol (doordat het sociaal geaccepteerd is) hoger hebben zitten dan andere drugs (bijvoorbeeld blowen) Het is overal verkrijgbaar, en relatief goedkoop. Toch heb ik mensen nog nooit ergens zo van zien veranderen qua karakter als van alcohol. Persoonlijk heb ik ook vaak moeite met grenzen kennen. Waarop ik eerder op de avond het gevoel heb dat het nog wel wat meer mag zijn, is het twee glaasjes verder alweer te veel. En inderdaad... katers nooit zo erg als die van alcohol"
"Pedofiel is inderdaad een geaardheid waarmee je wordt geboren. Zodra hij (of zij) zich vergrijpt aan een kind is het een pedosexueel. Praat natuurlijk niet goed dat kinderporno absoluut misselijkmakend en beneden alle peilen is. (en keihard moet worden blijven aangepakt)."
"Beetje laat maar miss heb je er nog wat aan. Ik ben ongeveer 3 maanden geleden gestopt met het eten van vlees. Ik vind vooral de producten van de vegetarische slager een absolute aanrader. Tikkie aan de dure kant maar niet van echt vlees te onderscheiden naar mijn mening."