Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAanraking met speed

Aanraking met speed

12 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
K
KetaKechLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een donderdagavond in een bushokje in een dorp, een puntje van een mes op 15 jarige leeftijd.

Don't try this at home
K
Kleine JLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dit leek me wel een keer een leuke vraag om te stellen. Hoe zijn sommige van jullie voor het eerst in aanraking gekomen met speed?
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#3
I didn't choose the drug life, the drug life chose me. :P

Door festivals ben ik in aanraking gekomen met speed, ook omdat toen mijn interesse was gewekt voor harddrugs een tijd geleden.
P
Psychedelic-experienceLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik kwam op mijn zestiende! :( ooit in aanraking met speed door de zus van een toenmalige vriend. Tevens ook mijn allereerste harddrugservaring. Echter is speed geen drug die bij mij vaak de neus doorgaat.
G
GanjaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oud en nieuw van 2013 was mijn eerste ervaring met speed/hard drugs. Ben er toen eigelijk ook meteen verslaaft aan geraak voor ongeveer een jaar. Echt een diepte punt van mijn leven. Sindsdien geen speed meer voor mij
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#6
In een vriendenkring geraakt waar vanalles werd gebruikt.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Zo rond 1991 op wat toen nog houseparties genoemd werden. :tongueout:

edit;
ik denk op deze voor t eerst maar weet t niet helemaal zeker.

R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
acht.zes zei:
Zo rond 1991 op wat toen nog houseparties genoemd werden. :tongueout:
Klik om te vergroten...

Tien jaar geleden ook nog hoor. :relieved:


Blijft toch een pareltje dit.

OT: via vrienden.
S
Snelle peppieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het begon met pillen op festivals, dn toen een maatje speed snoof was ik ook wel benieuwd...zodoende.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat ben ik al lang vergeten, vast ergens in 2000 ofzo toen ik voor het eerst naar 'foute' feestjes ging.

Wanneer niemand ook maar zijn gebruik te verbergen ga je er makkelijk in mee.
d
dexedrineLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ritalin is duur, amphetamine zijn goedkoop... Zo dus :P
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vrienden van mij gebruikten het altijd maar ik was er nooit in geïnteresseerd. Te veel nadelen t.o.v. de voordelen, vond ik.

Tot ik op een gegeven moment de relatie verbrak met een ex maar haar toch nog bleef zien en we naar een feestje gingen. Om een of andere reden was dat aanleiding om het toch een keer te proberen en toen de hele nacht seks gehad en dat beviel toch wel.

Alsnog meer nadelen dan voordelen, maar soms raak je zo gefocust op de voordelen dat je de nadelen dan maar achteraf voor lief neemt (en je tegen jezelf zegt 'waarom moest dit nu ookalweer')
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#13
Door een briefje van €5,-

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."