#1
Koop gewoon een goede weegschaal of neem gewoon het risico dat je een stuk meer of minder dan de gewenste dosering tot je neemt.
Met je neusHoe doseer je nou makkelijk bijv 30 mg zonder weegschaal?
Thanks for reply alvast!![]()
Opzich is volumetrisch doseren een goede manier om zonder goede weegschaal toch best goed te kunnen doseren. Probleem is alleen een beetje dat ketamine oraal nogal wat potentie verliest ten opzichte van snuiven, dus dan heb je wel erg veel nodig. Elke keer 30mg uitkoken lijkt me ook niet echt een optie praktisch gezien.Je kan ook 'volumetrisch afwegen' in vloeistof als je weet hoeveel je in totaal hebt.
Voorbeeld: je weet dat je 100mg hebt in totaal, dit doe je dan in 100cl vloeistof (bv sterke drank als wodka, water kan ook wel op korte termijn, wel even van te voren inlezen hoe goed het oplost).
Dan is een shotglas van 2cl 20mg.
Moet je uiteraard wel wat hebben waarmee je kleine hoeveelheden vloeistof af kan lezen, of precies weten hoeveel er in een specifiek shotglas zit.
Ik heb deze methode toegepast bij 2cb. Met wodka idd. Werkte perfect! Voordeel is dat je 2cb oraal neemt (of plugged) dus dan maakt vloeistof niet uit. Ketamine word volgens mij zo goed als altijd gesnoven dus dan is dit minder handig. Wodka snuiven is nou niet handig en fijn denk.Je kan ook 'volumetrisch afwegen' in vloeistof als je weet hoeveel je in totaal hebt.
Voorbeeld: je weet dat je 100mg hebt in totaal, dit doe je dan in 100cl vloeistof (bv sterke drank als wodka, water kan ook wel op korte termijn, wel even van te voren inlezen hoe goed het oplost).
Dan is een shotglas van 2cl 20mg.
Moet je uiteraard wel wat hebben waarmee je kleine hoeveelheden vloeistof af kan lezen, of precies weten hoeveel er in een specifiek shotglas zit.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."