Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nog even en we kunnen een heel veld op de camping claimen. Gigantische spandoek met het DF-logo, lol..."
"Zinnentuimel zei: Veel mensen lopen inderdaad op blote voeten. Zelf heb ik ook vooral op blote voeten gelopen. Ik had slippers mee, dus die kon ik gemakkelijk in mijn tas stoppen. Omdat bezoekers allemaal een peukenpot krijgen en er statiegeld zit op de bekers, ligt er eigenlijk helemaal geen afval op de grond. Klik om te vergroten... Vergeet ook de Psyclean niet! Dat is een groep vrijwilligers die gedurende het festival elk dingetje afval opruimt dat er onverhoopt toch is komen te liggen, zodat het festival van begin tot eind echt brandschoon blijft."
"verwondering zei: Dat geloof ik best. Vorig jaar werd er helemaal niet op drugs gecontroleerd. Sterker nog, toen stond er specifiek op de website vermeld dat alles probleemloos het terrein op mocht, in gebruikershoeveelheden dan. Vrij uniek, maar helaas van korte duur. Klik om te vergroten... Alles behalve keta en GHB, stond er specifiek nog bij. Vond ik ook vrij bijzonder..."
"verwondering zei: Klopt. Ik weet niet meer exact hoe dat er stond, maar ik dacht dat het meer iets was in de trant van: "die twee hebben niet zo onze voorkeur". Klik om te vergroten... Zie FAQ Are all drugs legal in Holland? -No, just certain ones and we sell most of them in our head shop. We do not tolerate GHB or Ketamine. Psylocibine containing Truffles are tolerated and so is weed. We do tolerate per person a maximum amount of 5 grams of softdrugs (weed for example) . Any kind of hard drugs is not allowed by law and you are required to voluntarily dump it in one of the canisters at the entrances. If hard drugs is found in your possession, you will be removed off the festival grounds. Klik om te vergroten... Eerder stond er volgens mij dat ook voor harddrugs (behalve GHB en ketamine dan) kleine gebruikershoeveelheden getolereerd worden. Dat is nu dus niet meer."
"psycel zei: Psyfi! Wel in m'n eentje Klik om te vergroten... Psy-Fi! ...ook in mijn eentje. Wij zijn zeker niet de enigen op dit forum die in hun eentje naar Psy-Fi gaan."
"psycel zei: Wat is de reden dat jij alleen gaat? Klik om te vergroten... Geen vrienden die hier interesse voor hebben of überhaupt hiervoor open staan. Ik ben sowieso nogal een loner met een heel klein sociaal netwerk. Ik heb slechts een paar mensen om me heen, maar daaronder geen gegadigden voor iets als Psy-Fi. Misschien echter is alleen gaan ook wel beter voor me. Het geeft inderdaad veel meer de vrijheid je eigen plan te trekken. Daarnaast ook een zekere anonimiteit... misschien dat ik daardoor mijn remmingen wat meer los kan laten. Ik ben zelf echter niet echt extravert of iemand die makkelijk contact legt met vreemde mensen. Daarin ligt voor mij een uitdaging. Daarmee is Psy-Fi voor mij niet alleen voor het leuke, maar ook zeker wel een uitdaging die ik graag aanga in het kader van persoonlijke en spirituele groei."
"Zit te denken aan Solstice Festival, Ruigoord, vrijdag 21 juni. Kost maar 35 euro. Nog meer liefhebbers?"
"Purplext zei: Ik hoop echt dat ik het ga trekken die muziek de hele dag, zou het heel raar zijn als ik met koptelefoon en eigen muziek daar rond ga lopen? Klik om te vergroten... Psy-Fi is zó veel meer dan muziek! Er zijn echt genoeg andere dingen te doen als je even geen zin hebt in muziek. Met koptelefoon en eigen muziek rond gaan lopen? Op Psy-Fi kan alles."
"verwondering zei: In een yolomomentje heb ik maar gewoon zonder nadenken een ticket gekocht. Waarom ook niet. Klik om te vergroten... Ga ik ook doen! \\o/"
"Ik ga en heb al een ticket!"