#1
Ben het hier niet mee eens. Elk persoon reageert anders op middelen. Wat voor mij telt is dat het ik het de dag erna niet wederom behoefte heb om te gebruiken, het niet zo katermakend is als Alcohol en dat het recreatief en/of incidenteel blijft, dus niet elk weekend en/of het verlangen ernaar. (de cravings) Dus onder controle, er worden nu middelen verboden, waar verder geen onderzoek naar gedaan wordt (voor zover ik weet), die zeer zeker veilig gebruikt kunnen worden. Denk aan Methylone (vloeibare xtc) Minder zware rush, lijkt er wel op en Diclazepam, Kan uit eigen ervaring ook weinig kwaat, het is niet verslavend. Echter is dat persoonlijk4-FMA dosis?
0 Mg natuurlijk. Drugs zijn ongezond (duhh). Dat weet iedereen. Als je dan zonodig drugs wil gebruiken, gebruik dan traditionele drugs omdat de korte en lange termijn effecten daarvan bekend zijn.
Speed is the way to go.
Zeg nee tegen designerdrugs en experimenteer met seks.
edit: speed is idd nice, maar dan ook blijft het lastig om bij gebruik ook gezond te leven, eten, slapen, etc..