Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdag in het teken van alternatieve pijn bestrijding

dag in het teken van alternatieve pijn bestrijding

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ziekenhuizen en artsen wordt lastig. Die houden het werk liever voor zichzelf. Onderzoekers / wetenschappers zou wel een opening kunnen zijn.

Goed initiatief maar kan lastig worden om dit in leven te blazen. Een Facebook en Twitter bericht is de eerste stap en wie onderzoekers of wetenschappers kent spreek ze aan.

Zou top zijn als dit groot of klein maar officieel zou kunnen worden..

Aan alle (chronische) pijn patiënten; maak het zo dragelijk mogelijk en beterschap allen!
s
souldeepLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pollewop zei:
Goed idee! Ik zou beginnen met sponsoren zoeken in de vorm van alternatieve geneeskundigen in de buurt. Middels alle sociale media, bericht in de krant noem maar op!

Ik hoop dat er meerdere plaatsen in NL zijn die meer hiermee willen doen. In mijn woonplaats is het gedoogd om wietolie te gebruiken bij chronisch zieken. Jointje roken tegen pijn ook. Kleine stapjes maken en zoveel mogelijk mensen bijelkaar zien te krijgen.

Veel succes!
Klik om te vergroten...
dankjewel, war woon jij precies?? en ja het is iets wat een langere aanloop verdiend misschein, wat 1 vd struikelblokkenis is ook altijd ulp met vrijwilligers enz.. over wat het ook mag gaan qua beurzen lezignen workshops enz.. dus alle hul pen ideeen zijn welkom..
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goed idee! Ik zou beginnen met sponsoren zoeken in de vorm van alternatieve geneeskundigen in de buurt. Middels alle sociale media, bericht in de krant noem maar op!

Ik hoop dat er meerdere plaatsen in NL zijn die meer hiermee willen doen. In mijn woonplaats is het gedoogd om wietolie te gebruiken bij chronisch zieken. Jointje roken tegen pijn ook. Kleine stapjes maken en zoveel mogelijk mensen bijelkaar zien te krijgen.

Veel succes!
s
souldeepLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tijdloos zei:
Ziekenhuizen en artsen wordt lastig. Die houden het werk liever voor zichzelf. Onderzoekers / wetenschappers zou wel een opening kunnen zijn.

Goed initiatief maar kan lastig worden om dit in leven te blazen. Een Facebook en Twitter bericht is de eerste stap en wie onderzoekers of wetenschappers kent spreek ze aan.

Zou top zijn als dit groot of klein maar officieel zou kunnen worden..

Aan alle (chronische) pijn patiënten; maak het zo dragelijk mogelijk en beterschap allen!
Klik om te vergroten...
heel erg bedankt voor je lieve woorden tijdloos!
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#5
souldeep zei:
dankjewel, war woon jij precies?? en ja het is iets wat een langere aanloop verdiend misschein, wat 1 vd struikelblokkenis is ook altijd ulp met vrijwilligers enz.. over wat het ook mag gaan qua beurzen lezignen workshops enz.. dus alle hul pen ideeen zijn welkom..
Klik om te vergroten...

Den Bosch, de cannabis apotheek is in Rosmalen. Je krijgt verschillende soorten olie alleen op recept. Ik heb het zelf gelukkig niet nodig.
Je zou dus ook je verhaal kunnen doen bij artsen en gemeente.
s
souldeepLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hallo,
ik ben al meer als 8 jaar bezig met menig beurs ed op te zetten,
nu heb ik zelf enorm veel last van mijn lijf met extreem veel aandoenigen , zie me andere posts..

Nu heb ik met een vriend/kennis van me het idee opgepakt om een dag te organiseren die in het teken staat van alternatieve pijn bestrijding in de breedste zin van het woord.
Hij is een kei in hypnose en beweerd zo veel te kunnen bereiken.

Zelf ben ik geuigen van meerdere alternatieve technieken zoals eft diverse healings ed.
er zijn nml heel wat varianten.

Echter bijvoorbeeld de planten geneeskunde en of de cbd olie ths olie en andere dingen, padoos'' kruiden enz die lopen erg achter, ik wil graag weten of er hier mensen zijn die zich mee willen inzetten op deze dag om hun kennis e delen of juist om gewoon een hand toe te steken op de dag zelf qua organisatie en voorbereidingen enzovoort.

En is er bijvoorbeeld een idee om een ziekenhuis of wetenschapper eraan te linken dan hoor ik dat ook graag natuurlijk.

Dankjewel zovast warme groet wouldeep.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."