#1
Ziekenhuizen en artsen wordt lastig. Die houden het werk liever voor zichzelf. Onderzoekers / wetenschappers zou wel een opening kunnen zijn.
Goed initiatief maar kan lastig worden om dit in leven te blazen. Een Facebook en Twitter bericht is de eerste stap en wie onderzoekers of wetenschappers kent spreek ze aan.
Zou top zijn als dit groot of klein maar officieel zou kunnen worden..
Aan alle (chronische) pijn patiënten; maak het zo dragelijk mogelijk en beterschap allen!
Goed initiatief maar kan lastig worden om dit in leven te blazen. Een Facebook en Twitter bericht is de eerste stap en wie onderzoekers of wetenschappers kent spreek ze aan.
Zou top zijn als dit groot of klein maar officieel zou kunnen worden..
Aan alle (chronische) pijn patiënten; maak het zo dragelijk mogelijk en beterschap allen!