#1
Je zei dat je niet helemaal top ging de eerste keer, misschien dat het daardoor komt dat je je naar voelt als je er aan terug denkt? Omgeving was fijn zo te zien, zeker op een hardcore feest xD@Poederpret De eerste x was op een hardcore feest en ik ging gewoon muah niet heel lekker ofzo en de tweede x thuis met wat vrienden , maar wat bedoel je kwa vervelende ervaring precies? Bedankt voor je reactie !!