Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ga je al lekker?"
"Hoop dat je er van af kicked man, ik weet zeker dat als je er echt klaar mee bent, dat het ook gaat lukken."
"Mits je het op een keer in de week kan houden lijkt het me geen probleem. Zou het dan op vrijdag of zaterdag doen want de dag er na ben je sowieso wel een beetje suf. Maar aangezien je zelf zegt 2 jaar lang (elke dag?) geblowd te hebben is het heel gemakkelijk om weer terug te vallen in je oude patroon. Ik zelf ben nu 3 maanden helemaal gestopt met blowen na een periode van 2 jaar en ik weet 100% zeker dat als ik nu denk van: "Ach joh een keertje kan wel" dat ik direct weer terug val naar elke dag. Maar goed, dat hoeft voor jou niet zo te zijn. Doe gewoon waar jij je prettig bij voelt"
"Geen schaamte hoor om bij vrienden te halen, en er bestaan ook nog zat dealers die ganja verkopen"
"Natozlato zei: Hoe is het nog gegaan? Bij ons in de buurt hebben we een keer een groepje hangjongeren aangesproken met de vraag of ze toevallig wat wiet hadden wat we konden overkopen. Bingo! Zat een wietdealer tussen. Een keurig zakje wiet gekocht, en ook nog goedkoper dan de shop. Klik om te vergroten... Meneer Benzotje is geband dus ik denk niet dat hij nog gaat reageren xD"
"Bij mij zorgt cafeïne bij de pep er voor dat ik er hoofdpijn van krijg, word ook een stuk spichtiger en heb veel meer nodig om me echt opgepept te voelen. Bij zuivere pep voel ik me gewoon relaxed, vrolijk en lekker energiek. Maar het verschilt natuurlijk ook erg per persoon."
"Ik weet dat dit een oud topic is maar goed...Appeltjes/roze pep is niks meer dan een simpele marketingtruc. Amfetamine sulfaat (het poeder wat je snuift) is van zichzelf wit, en word niet beïnvloed door het productieproces. Elk ander kleurtje of geurtje wat er aan zit is toegevoegde zooi en word niet veroorzaakt door de hoeveelheid amfetamine freebase/sulfaat. De geur, echter, kan wel verschillen. Dit word dan weer wel veroorzaakt door verschillende productieprocessen: Bij synthese van amfetamine is het product uiteindelijk het sulfaatzout van amfetamine, dit ontstaat door het toevoegen van zwavelzuur bij extractie. Als er te weinig zwavelzuur word toegevoegd kan het zijn dat er freebase achterblijft in je product, dit is de meest zuivere vorm van amfetamine en komt voor als een kleurloze tot gelige olie (dit is karakteristiek voor organische amines). Ook hebben deze stoffen allemaal een soortgelijke "rotte vis" of "pislucht". Dus als je pep ranzig ruikt, kan het komen door een grotere hoeveelheid freebase. Geen geur betekent dat je voornamelijk het sulfaatzout in handen hebt. Ik hoop dat dit meer verduidelijking geeft over het uiterlijk voorkomen van pep. Tijd voor een lijn dan maar."
"Ik denk niet dat je dan enorm veel gaat voelen..ik zou sowieso niet meerdere malen per week stimulanten gaan nemen 😅"
"Syl zei: Heel erg herkenbaar wat je omschrijft. Ik ben zelf bijna 10 jaar speed verslaafd geweest. Ben ook van ene op andere dag in een keer gestopt en alles weg gespoeld. Had ook steeds meer nodig en het bracht eigenlijk helemaal niks goeds meer. Ik ben nu 22 mnd clean en de angst voor vermoeidheid heb ik ook nog vaak. Ik zal weer moeten leren wennen aan wat normale energie is. Wel ging ik al vrij snel tijdens afkicken alternatieven zoeken. Zo ging ik eerst een fatburner gebruiken daar kreeg ik energieboost van. Mijn huisarts was het hier niet mee eens en zei dat ik niet moet zoeken naar vervangers van speed. Ik slik nu als ik echt geen energie heb en toch wel ff het een en ander wil doen half caffeine tabletje. Caffeine is ook zeer zeker niet goed voor je dat weet ik. Die vermoeidheid is bij mij in verleden constant reden voor terugval geweest. Onthoud dat elke x dat je toch weer neemt je het alleen maar erger maakt. Je pleegt roofbouw op je lichaam. Klik om te vergroten... Shit joh, ik hoop dat je je eigen energie weer terug vind :X"
"Ik zou gewoon een klein sleutelpuntje pakken om te beginnen, dan kan je aanvoelen of het lekker valt of niet. Daarna gewoon sleutelpuntjes bijnemen tot je het gewenste effect krijgt, zou niet boven de 200 mg nemen omdat je dan in een k-hole kan komen en ik weet niet of je dat nou zo prettig vind als je net begint xD"