Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB en drinken/eten

GHB en drinken/eten

22 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
a
aanstekeritusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag allen,

Binnenkort ga ik voor het eerst GHB nemen. Dit zal ik doen met iemand die ik vertrouw (en een piemel heeft, schijnt ook nog wel van pas te komen met GHB. Ik ben overigens een vrouw) en bij mij thuis (ik woon alleen).
Ik ben mij al het een en ander aan het inlezen over het nemen van GHB en de dosering, maar ik kan niet echt vinden hoe het zit qua drank/voeding als je GHB hebt genomen?

Waar heb je echt behoefte aan? Of waar aan juist niet? Water? Cola? Bier?
Heb je trek? Wil je wel eten? Kan je wel eten? Zoals je kunt zien aan de vragen houd ik van eten. Ik kan ook best prima eten als ik X op heb. Ik krijg gewoon echt trek en merk, dat als ik niet wat ga eten, mijn trip ook naar de klote gaat omdat ik constant aan voedsel denk.

Ik hoor graag jullie ervaringen hiermee en wat jullie adviseren/tippen!
Alvast bedankt,
Een junkende Bourgondiër
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hahahaha, die piemel kan zeker van pas komen... 😂

Ik neem GHB altijd op een lege maag en zodra het in gewerkt is kan ik echt alles gewoon eten. Verschilt bij mij heel erg waar ik zin in heb. Kwa drinken probeer ik altijd genoeg water te drinken omdat ik maar moeilijk kan plassen met GHB op en het voelt ergens wel fijn om alles goed te spoelen door het teveel aan zout wat je eigenlijk binnenkrijgt met de GHB.

Heel veel plezier! Laat je weten hoe het was?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou alleen wat kleine dingetjes knabbelen tijdens, want op een volle maag duurt het lang voor het begint te werken en/of werkt het minder. Je kan er zeker wel bij eten, maar het werkt het lekkerst op een lege maag!

Het minst vies is het als je het mixt met een bodempje cola in een glas.

Gebruik een schema of noteer de innametijden, want wegsukkelen of outgaan gebeurt snel.

Verder is het heerlijk om op te sexen. Je word er niet automatisch geil van, maar als je eenmaal aan de gang gaat..

Geniet met mate en geniet verstandig! Hou het op een avondje ghb in de maand.
a
aanstekeritusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt voor de tips! Hier kan ik wat mee. Bak fruit, een sloot kraanwater en wat cola om in te nemen.
En dat wegsukkelen/outgaan. Gebeurd dat omdat men te snel een 2e dopje neemt of teveel of iets dergelijks? Ik had, als het goed is, gelezen dat er minstens anderhalf uur moet zitten tussen de innames. Correct me if I'm wrong :)
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Begin nooit aan dopjes, maar haal een doseerspuitje bij de Kruidvat ofzo.
Ja, na anderhalf uur ongeveer is het meeste uit je lichaam. Maar pas ermee op, want er kan nog een beetje in je bloed zitten. Gebruik het best een Excel schema. Dat staat in het ghb subforum.
a
aanstekeritusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Natozlato zei:
Begin nooit aan dopjes, maar haal een doseerspuitje bij de Kruidvat ofzo.
Ja, na anderhalf uur ongeveer is het meeste uit je lichaam. Maar pas ermee op, want er kan nog een beetje in je bloed zitten. Gebruik het best een Excel schema. Dat staat in het ghb subforum.
Klik om te vergroten...

Hi! Ik had je bericht al eerder gelezen, maar zie nu pas dat ik nooit gereageerd heb. Lekker aso, haha...
Maar heel goed idee die doseerspuit. Als het moment nadert zal ik die zeker halen. En het Excel schema had ik ook al gevonden en opgeslagen op mijn laptop. Goede tips, thanks!
D
Danny0531Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Pluto41 zei:
Ik ben 8 jaar verslaafd geweest aan GHB. 24/7.
Klik om te vergroten...
En nu nuchter?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Geen alcohol consumeren in ieder geval. Dat brengt nogal wat risico's met zich mee.

Verder zou ik proberen vooral onbewerkt, vitamine houdend en anti oxidant rijk eten te nuttigen. GHB is al slecht genoeg voor je lijf.
a
aanstekeritusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hi guys,

kleine update: ik heb (voorlopig) besloten om het niet te doen.

Ik hoor de laatste tijd veel slechte verhalen mbt het gebruiken van GHB. En dit heeft mij toch wat nerveus gemaakt en dan lijkt het mij helemaal verstandig om het niet te doen. Ik moet natuurlijk wel in een positieve en zekere vibe zitten en ik moet eerlijk zeggen dat ik dat nu niet heb om GHB te doen voor een eerste keer.

Desalniettemin waardeer ik jullie reacties, ik heb in ieder geval weer wat geleerd! :)
A
Aniet_SpeedLid
01-01-2024, 00:00
#10
aanstekeritus zei:
Hi guys,

kleine update: ik heb (voorlopig) besloten om het niet te doen.

Ik hoor de laatste tijd veel slechte verhalen mbt het gebruiken van GHB. En dit heeft mij toch wat nerveus gemaakt en dan lijkt het mij helemaal verstandig om het niet te doen. Ik moet natuurlijk wel in een positieve en zekere vibe zitten en ik moet eerlijk zeggen dat ik dat nu niet heb om GHB te doen voor een eerste keer.

Desalniettemin waardeer ik jullie reacties, ik heb in ieder geval weer wat geleerd! :)
Klik om te vergroten...

Heel verstandig😉
N
NobodyisperfectLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ikzelf zou sowieso geen ghb nemen want Bij mij is het een keer in m'n drankje gestopt. Echt een veel te hoge dosis denk ik. Ik was al aan het trippen op 2cb en nadat ik m'n drinken op had werd ik duizelig en lag op de grond in het gras te draaien en begon zowat al m'n kleding uit te trekken. Daarna veel overgeven en vooral misselijk wat ongeveer 2 uur heeft geduurd. Ghb verslaving is ook best heftig aangezien je er niet zomaar mee kan stoppen als je verslaafd bent (dit brengt lichamelijke risico's met zich mee). En het is ook super slecht voor je door alle stoffen die er in ghb zitten.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Wellicht maar beter ook. Wat je niet kent, mis je ook niet!
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#13
GHB heeft bij mij nog nooit invloed gehad op me eetlust zoals andere drugs dat wel doen. Sterker nog, ik krijg er wel eens een vreetkick van in de comedown. Tijdens de GHB kan ik gewoon alles eten drinken wat ik wil. Ook regelmatig dat ik na werk eentje neem, tijdens het koken, en dat ik daarna me avond eten naar binnenwerk... Dus ik zou zeggen, eet en drink lekker waar je zelf zin in hebt (behalve alcohol uiteraard).
P
Pluto41Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Mijn ervaring met GHB en eten is dat wanneer je op de piek zit of tegen de piek aan het niet zo verstandig is om te eten. Het was bij mij die keren dat ik dat wel deed dat ik in slaap begon te vallen. En dat is niet zo erg maar wel vervelend als je onder mensen bent. Maar dat is dan ook het enige. Eten en GHB gaan prima samen. GHB is lekker spul. Een beetje te lekker. Je moet je goed kunnen inhouden.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Pluto41 zei:
Het was bij mij die keren dat ik dat wel deed dat ik in slaap begon te vallen. En dat is niet zo erg maar wel vervelend als je onder mensen bent.
Klik om te vergroten...
Out gaan van ghb is wel erg. Het is niet een slaapje! Het kan zorgen voor hersenschade, het is een comateuze toestand. Outgaan van ghb is niet normaal!

Risico's van 2C-B

Het gebruik van 2C-B kent meerdere risico's. Van misselijkheid en overgeven tot een bad trip en een psychose. Leer over de risico's.
www.drugsenuitgaan.nl
P
Pluto41Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Natozlato zei:
Out gaan van ghb is wel erg. Het is niet een slaapje! Het kan zorgen voor hersenschade, het is een comateuze toestand. Outgaan van ghb is niet normaal!

Risico's van 2C-B

Het gebruik van 2C-B kent meerdere risico's. Van misselijkheid en overgeven tot een bad trip en een psychose. Leer over de risico's.
www.drugsenuitgaan.nl
Klik om te vergroten...

Ik ben 8 jaar verslaafd geweest aan GHB. 24/7.
P
Pluto41Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Danny0531 zei:
En nu nuchter?
Klik om te vergroten...
Yup sinds 2013/2014 of zo heb ik het nooit meer gebruikt en ik ga het nooit meer gebruiken. Uiteraard ben ik wel geinteresseerd in andere drugs anders was ik hier niet. Ik vind het facinerend om ervaringen te lezen. Ik probeer zelf ook nog wel wat dingen maar ik heb mijn les geleerd. Hoe voorzichtig je moet zijn. Maar niets tegen GHB verder. Voor mij persoonlijk was het de beste drugs die ik ooit heb gehad. Je moet alleen sterk in je schoenen staan. En dat kon ik dus duidelijk niet.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pluto41 zei:
Yup sinds 2013/2014 of zo heb ik het nooit meer gebruikt en ik ga het nooit meer gebruiken. Uiteraard ben ik wel geinteresseerd in andere drugs anders was ik hier niet. Ik vind het facinerend om ervaringen te lezen. Ik probeer zelf ook nog wel wat dingen maar ik heb mijn les geleerd. Hoe voorzichtig je moet zijn. Maar niets tegen GHB verder. Voor mij persoonlijk was het de beste drugs die ik ooit heb gehad. Je moet alleen sterk in je schoenen staan. En dat kon ik dus duidelijk niet.
Klik om te vergroten...
Wijze en sterke woorden. GHB is een sluipmoordenaar. Goed dat je clean bent! Ik had dezelfde struggle. Gelukkig nu ook weer maanden clean en denk er amper/tot niet nog aan. Leven is veel te mooi om het in te vullen met GHB. Vond het echt moeilijk om nog van dingen te kunnen genieten zonder GHB.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Pluto41 zei:
Yup sinds 2013/2014 of zo heb ik het nooit meer gebruikt en ik ga het nooit meer gebruiken. Uiteraard ben ik wel geinteresseerd in andere drugs anders was ik hier niet. Ik vind het facinerend om ervaringen te lezen. Ik probeer zelf ook nog wel wat dingen maar ik heb mijn les geleerd. Hoe voorzichtig je moet zijn. Maar niets tegen GHB verder. Voor mij persoonlijk was het de beste drugs die ik ooit heb gehad. Je moet alleen sterk in je schoenen staan. En dat kon ik dus duidelijk niet.
Klik om te vergroten...
Dat vind ik heel knap van jou! Gelukkig voor jou dat het goed is gekomen.
S
SpaceMetHazeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als ik GHB genomen heb kan ik me werkelijk bijna nooit inhouden wat betreft eten. Doe de grootste bestellingen op Thuisbezorgd en een uur later heb ik er spijt van haha. Gekke vreetkick altijd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."