Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dxm plus mdma niet goed nee you sir are an idiot"
"success toegewenst!! ik wens je het beste"
"moet kunnen mits de dosis niet te hoog is"
"gecondoleert ! ontzettend veel sterkte"
"ik weet dat ik deze ook bij speed heb geplaatst, maar het leek me voor mensen die het lezen wel handig als het goed blijkt te zijn... dus de vraag is, is melatonine slikken na een avondje flink spacen goed voor je? of zou dit misschien met elkaar kunnen conflicten of wat dan ook, ik weet dat melatonine van nature in je hersenen aangemaakt word maar als je het bij slikt is de dosis hoger dus vandaar de vraag. thank you!"
"melatonine word omgezet in serotonine in het brein, dus ik ben benieuwd of het dan niet schadelijk is icm mdma"
"nee maar wanneer xtc uitgewerkt is (voor je gevoel) zit het nog steeds in je bloed, ik vroeg mij af of het dan nog steeds niet zo storen met de melatonine"
"kristallen duidelijk, dit weekend op een gek goa feest voor het eerst gedaan. komt veel beter op als met pillen omdat bij pillen tijdens de inslag de overgang tussen space en nuchter (soort van) nog gelegd moet worden (vandaag dat mensen tijdens pillen dan ook vaak para worden). bij kristallen is het meteen spacen en niet eerst overgang stadium. dat is mijn mening en ik kan er naast zitten,."
"Everio zei: TheGhost zei: kristallen duidelijk, dit weekend op een gek goa feest voor het eerst gedaan. komt veel beter op als met pillen omdat bij pillen tijdens de inslag de overgang tussen space en nuchter (soort van) nog gelegd moet worden (vandaag dat mensen tijdens pillen dan ook vaak para worden). bij kristallen is het meteen spacen en niet eerst overgang stadium. dat is mijn mening en ik kan er naast zitten,. Klik om te vergroten... Ik hoor mensen spreken over de "inslag" Bij mij gaat het zoooooo geleidelijk. Ongeacht X of M maja maakt me niet zoveel uit Wel apart, miss komt het doordat ik over het algemeen met alles best veel kan hebben. (meer als vrienden) en dat het "harder moet vechten" om de "overmacht" te krijgen..! Kan het ook echt niet op een andere manier verklaren :P Klik om te vergroten... tolerantie (of natuurlijke reden waarom mensen meer nodig hebben) kan inderdaad een belangrijke factor zijn voor het niet hebben van een inslag probleem. ikzelf heb geen problemen met inslaan, dit weekend schrok ik echter wel even maar na 30 seconden stond ik vol op te genieten. btw: kristallen duidelijk het beste @topic starter: maak een poll"
"rooie/roze ponden, getest 135 mg was ook de eerste keer van me goudvis en hij heeft het volgends mij nog niet vaker gedaan ik heb nog niet veel mensen over gabbertonnetjes gehoort.... misschien iemand die veel van pillen afweet van deze 600 mg beesten"