Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"lieveke249 zei: Dankjewel voor je reactie. Ik zal dan inderdaaf niet meer bestellen. Ik begrijp ook dat we niet mogen speculeren, al hoopte ik juist bij dit forum met vragen terecht te kunnen waar je zeg maar niet overal mee terecht kan, zodat ik toch enigszins verantwoord drugs kan gebruiken… anyhow, bij deze dealer zal ik niet meer bestellen. Ben er wel goed ziek van om €50 kwijt te zijn, maar hopelijk reageert hij nog. Het is zo klote om je zo belazerd te voelen. Klik om te vergroten... Die dealer belazerde je al 1 maal? En dan ga je nog eens bij diezelfde? Vertrouw geen dealers."
"troksky zei: Nu nog de set en setting.. niet te moe , vrolijk enz ... Klik om te vergroten... Ik denk persoonlijk dat je je veel te druk maakt.. Je gaat samen met je partner aan de xtc. Het kan niet anders dan leuk worden. Waar je ook bent."
"Als je comedown zo kut is, dan neem je mss gewoon te veel - en te vaak?"
"Ice Wallow Come zei: Bedankt iedereen voor de tips, ik heb alles gelezen en zal hier zeker op letten. Ik ben alleen vergeten te noemen in mijn vraag dat ik adhd heb en methylfenidaat voorgeschreven krijg hierom. Mijn eerste vraag hierover zou zijn. 1: Hoe beinvloed mijn gebruik van methylfenidaat en hebben van adhd xtc? en 2: Ik heb weleens op feestjes meer methylfenidaat genomen dan ik voorgeschreven krijg expres, dit zijn pilletjes dus die voel ik dan ook wel inkicken, mijn hart gaat dan sneller kloppen etc en meer energiek. Is dit qua hartslag etc ongeveer hetzelfde bij mdma/xtc of veel heftiger? Klik om te vergroten... Best geen Ritalin nemen dag van Xtc gebruik + de dag erna is mijn advies. Anders veel meer kans op vervelende/negatieve effecten. Methylfenidaat kan het effect van xtc ook versterken btw. Zal hoe dan ook leuk worden als je je aan de 'regels' houdt 👍🏾"
"Ok thx voor de reacties."
"Condoom. (It sucks I know) 🤣"
"Dominatin2089 zei: Ik heb autisme dus nuchter zijn op een feestje vind ik minder leuk. Gebruik alleen als ik uit ga en heel af en toe thuis samen met mijn partner. Ik gebruik gewoon om plezier te maken. Eerst was ik nieuwsgierig nu vind ik het leuk om een keertje te drinken of een keertje te snuiven. En een paar keer per jaar mdma want het geeft gewoon een lekker gevoel. Ik probeer me aan de harm reduction richtlijnen te houden. Probeer wel een beetje voor mezelf te zorgen. Ik gebruik rond de 10 keer per jaar en dan af en toe een glaasje alcohol als ik uit eten ga ofs. Klik om te vergroten... Idem 😀"
"Iemand ervaring hiermee? Gisteren zo'n 200 mg gesnoven, vandaag zou ik weer het zelfde willen doen. Maar is mss niet het beste idee. Alhoewel de dosis vrij laag is (vind ik) Laat maar weten 👍🏾"
"Heb besloten om het niet te doen, wordt ook een leuk feestje zonder"
"Ja precies, is toevallig 2 feestje 2 dagen na elkaar. Ik zie nogwel. Daarna sws zeker een maandje geen coke meer"