Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNegatieve gedachtes tijdens xtc trip

Negatieve gedachtes tijdens xtc trip

8 antwoorden
804 weergaven
18-5-2026
K
KnulletjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zeker herkenbaar! En op dat moment kun je ook daar weer veel te lang over gaan denken, irritant he. Wat mij helpt is om gewoon even iets anders te gaan doen. Een gesprekje, wandelen, muziek aan of wijzigen, enzv. Eenmaal ergens een gezellige babbel ben ik het weer helemaal kwijt.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee ik heb dat eigenlijk nooit. Als ik stimulerende middelen gebruik ben ik eigenlijk altijd blij. Tot dat ze uitwerken šŸ˜‚
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit hoort bij een trip

Is mdma een trip? Tja daar kunnen we over discussieren maar het kan zeker een filosofische, (zelf) inzichtelijke werking hebben.

Key is het woord negatief. Sommige dingen in het leven en aan jezelf zijn minder wenselijk. Maar ze zijn er om een reden en maken jou tot jou perfecte zelf.

Wat je niet kan veranderen moet je accepteren. Wat je niet kan accepteren moet je veranderen.

Ik zou zeker geen easy ways out gaan zoeken en je vooral focussen op je ervaring en het ondergaan

šŸ¤Ž
w
wieneerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoi allemaal,


Ik gebruik XTC meestal op festivals en heb daar vaak een fijne ervaring mee. Maar soms merk ik dat ik tijdens een trip ineens negatiever ga denken, en dan heeft dat meteen invloed op de trip. Het is niet elke keer zo; vaak gaat het ook gewoon goed.


Ik ben niet depressief of zo, maar ik heb wel stemmingswisselingen en denk van nature veel na. Misschien heeft dat met mijn ADHD te maken.


Hebben anderen dit ook? Dat veel nadenken of stemmingsschommelingen invloed hebben op hoe je een XTC-ervaring mentaal beleeft op een festival?


En hoe gaan jullie mentaal om met dat soort momenten, bijvoorbeeld met piekeren of omslaande gedachten?


Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Altijd alleen nemen als je je al goed voelt, het versterkt immers je emoties. En door deze regel nog nooit zelf last van gehad.


Geld voor psychedelica ook alleen nemen als je je al goed voelt šŸ˜‰
wieneer zei:
Hoi allemaal,


Ik gebruik XTC meestal op festivals en heb daar vaak een fijne ervaring mee. Maar soms merk ik dat ik tijdens een trip ineens negatiever ga denken, en dan heeft dat meteen invloed op de trip. Het is niet elke keer zo; vaak gaat het ook gewoon goed.


Ik ben niet depressief of zo, maar ik heb wel stemmingswisselingen en denk van nature veel na. Misschien heeft dat met mijn ADHD te maken.


Hebben anderen dit ook? Dat veel nadenken of stemmingsschommelingen invloed hebben op hoe je een XTC-ervaring mentaal beleeft op een festival?


En hoe gaan jullie mentaal om met dat soort momenten, bijvoorbeeld met piekeren of omslaande gedachten?


Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Klik om te vergroten...
Veranderen van omgeving en locatie. Voeg je bij positieve mensen. Of doe even wat anders indien mogelijk.
Neem zelf al circa 15+ jaar af en toe en werkt bij mijn vrienden altijd. Desnoods geef ik een benzo als het heel fout gaat bij iemand. Gelukkig was dat geen buzzkill en na 30-60 minutes weer vrolijk(er)
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nathaniel zei:
Dit hoort bij een trip

Is mdma een trip? Tja daar kunnen we over discussieren maar het kan zeker een filosofische, (zelf) inzichtelijke werking hebben.

Key is het woord negatief. Sommige dingen in het leven en aan jezelf zijn minder wenselijk. Maar ze zijn er om een reden en maken jou tot jou perfecte zelf.

Wat je niet kan veranderen moet je accepteren. Wat je niet kan accepteren moet je veranderen.

Ik zou zeker geen easy ways out gaan zoeken en je vooral focussen op je ervaring en het ondergaan

šŸ¤Ž
Klik om te vergroten...
Oef, na 200mg mdma op pompend techno feest is dit wel veeleisend.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja? Dat is juist wat ik er zo vet aan vind, door zo'n verhaal gaan met de muziek en emoties en all
w
wieneerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is vaak bij het inwerken dat ik pieker: heb ik wel genoeg genomen? etc. etc.
Maar vaak als het goed inwerkt, is dat weg, maar soms zorgt dat er juist voor dat het niet goed werkt.
P
PistooltjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gewoon zodanig veel nemen dat je na 20min al voelt dat je knetter hard gaat gaan. (Werkt altijd bij mij) lol

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."