Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vind dat de leeftijd van een gebruiker niet relevant staat met drugs. De bedoeling van deze site is om mensen te informeren -toch voornamelijk- over drugs en meer specefiek de ervaring die men eruit haalt(de). Als je dan toch jong begint, kan je best goed geïnformeerd zijn daarom dat deze jongen zich hier aanmeldde. Ik keur het natuurlijk niet goed... toch ga ik niet hypocriet zijn en zelf zeggen dat ik 17 jaar oud ben, ik was ook 14 m'n eerste keer. Soms zit je nu eenmaal in fucked up milieus. Dat is mijn bevinding dan toch"
"Hey iedereen, Vorige week verscheen mijn tripreport over m'n eerste keer LSD op het forum waarin ik zei dat ik niet volledig overtuigd was. Dat ben ik nu dus wel Op nieuwjaarsavond besloot ik op de bus richting een feestje om een halve zegel LSD af te slikken, ik was echter niet zeker van de hoeveelheid mics. Ik was ook een beetje dronken op de moment van inname. Er werd me verteld dat er 150mics opzaten maar ik heb het zegeltje gekocht van redelijk begaaide Walen op een rave, en kan er dus niet zeker van zijn. Ik had toen een helft ervan gegeven aan een vriend, die het voor z'n eerste keer deed. Hij heeft die avond echter teveel pep gehad, en ik denk dat dat z'n trip doorbroken heeft. Hij voelde niets. Ik was overtuigd dat de zegel niets was, en stak hem (in een folie) in m'n broekzak. Een half weekje later, de zegel had sindsdien al op de grond gelegen, was een beetje verfrommeld geweest en was dus kortom niet meer schoon, besloot ik hem dus in te nemen op de bus. Ik was er van overtuigd dat ik er niet veel aan ging hebben, aangezien m'n eerste keer ook niet zo fel (leek) was en het een vuil halfje van 150 was. Niets was minder waar: eenmaal op het feestje begonnen rare gedachtepatronen m'n normale zelf over te nemen en was ik minofmeer slecht aan het gaan. Ik had ook last van m'n blaas (had ik al eerder) en volgens mij was dat hetgeen dat me vooral tegenliet goed te gaan. Ik wist op die moment niet dat de LSD aan het werken was en besloot wat ketamine en coke te doen. Zo gezegd, zo gedaan. Toen de ket was uitgewerkt was ik gewoon wat aan het ronddwalen, met m'n hand op m'n buik en met niet al te goeie gedachtes. Toen begonnen de visuals. Die vond ik leuk, zo ging ik automatisch beter trippen. Uiteindelijk gingen die slechte gedachten evenals weg en amuseerde ik me te pletter. LSD ga ik allesinds niet snel meer nemen op een feestje, dat is met net iets te fel... :P Het is dus misschien wel waar dat je met je eerste keer LSD eerst het gevoel met leren kennen en dat je er zeker niet heel de tijd op moet wachten! Op de rave waar ik die LSD had gekocht heb ik ook mescaline gekocht, van dezelfde walen. Dit voor €10 een klein (groen) potje met blauwe vloeistof die naar ethanol ruikt. Is dit spul oké? Iemand slechte ervaringen mee gehad? Ik ga het allesinds binnekort uitproberen en dan verschijnt hier zeker nog wel een reportje van. Greetz!"
"Hallo iedereen, hier volgt een kleine tripreport van de trip die ik gisteren had na het innemen van een 200µg 'Fat Freddie' blotter. Dit was de eerste keer dat ik acid deed en ik had er hoge verwachtingen van. Ik ben een 17 jarige, gemiddeld gebouwde doch redelijk volwassen jongeman, en het werd me eerst afgeraden acid te doen. Toch had ik het gevoel dat ik er klaar voor was na reeds enkele maanden (niet zo onschuldig) geëxperimenteerd te hebben met allerhande andere drugs. Acid stond al lang op mijn verlanglijstje. Toen ik de zegel innam had ik een volle maag en was ik redelijk stoned en zat ik op een feestje. Het duurde ook een tijdje eer ik iets begon te voelen. Na 30 minuten voelde ik me actief en lacherig maar echt het gevoel van een psychedelische drug, had ik niet. Toen kreeg ik honger (weet niet of dit door de acid of wiet komt, wiet zou natuurlijk vanzelfsprekender lijken) en heb ik een hamburger gegeten. Zo bleef ik blowen en bleef actief, ik kon niet stilzitten en was dus de hele tijd op m'n eigen speciale manier aan het dansen. Ik vond het raar dat ik geen visuals kreeg en dat ik helemaal niet zo hard aan het trippen was als de rest van mijn tripcollega's, dus besloot ik 4u na de inname een (x) pil af te gooien. Het bekende xtc gevoel was sterker dan normaal (de pil sloeg ook al na een kwartiertje in) ik voelde me dus rete goed. Dat uitte zich in krankzinnige lachbuien en gekke bekken. Dit gevoel bleef een hele tijd aanhouden, toch had ik nog steeds niet het gevoel dat ik aan het trippen was. M'n gedachtegang was echter wel bizar: mijn gedachtes uitte zich telkens in het paranoïde gevoel van hoe ik aan het doen was (in het algemeen: mijn zelfbeeld). Een candyflip als eerste keer, toch heb ik op geen enkele moment echt het gevoel dat ik LSD had genomen. Ik vond het wat zwakjes, raar als je als eerste keer meteen zo'n "dikke" zegel neemt. Ik vroeg me dus af of het kan dat je op je eerste keer minder voelt (iets dat vaak ook gebeurd bij je eerste keer coke). Iemand hier een antwoord op? Tot zover mijn allereerste tripreport, mits er onduidelijkheden optreden zet je maar een ractie. Groetjes, Pillie"
"25tolife zei: dernael zei: Goed te horen dat je deze keer de LSD wat beter hebt kunnen ervaren. Volgende keer een andere setting uitproberen? Klik om te vergroten... +1 Leuk dat het nu wel naar tevredenheid was! Volgende keer een andere setting kan ook erg mooi zijn Hoop meer te lezen van je. Weet zo niet was het is, is er de mogelijkheid te laten testen? |Zou een aanrader zijn dan weet je het tenminste precies Anders weet je ook de juiste dosis niet immers. Be safe! Klik om te vergroten... Jep het was echt de moeite! Volgende keer ga ik het indd eens lekker bij iemand thuis proberen met wat muziek en leuke tripmensen Dan verschijnt er wel nog een derde report Er werd me aangeraden eerst een kwart te nemen en dan een half uurtje later nog een kwart. (Anders zou het te zwaar op m'n maag liggen). Ik zou niet weten waar ik het kàn testen hier in de buurt. Ik zou zelf ook graag willen weten wat het goedje nu precies inhoudt... het ruikt alvast naar ethanol (dus ik vermoed dat er alcoholische stoffen aan toegevoegd zijn), pure mescaline is het dus in ieder geval niet. Kan ook niet voor zo'n prijs."
"reverb zei: Pillie zei: hier volgt een kleine tripreport van de trip die ik gisteren had na het innemen van een 200µg 'Fat Freddie' blotter. Klik om te vergroten... Je stelt dat een dosis van 200µg LSD niet veel bizonders is. Dat lijkt mij stug, L in deze dosis merk je zeker. Kan het zo zijn dat je denkt dat de zegel minder dan 200µg bevatte? Ik denk eerder dat je 100µg of minder hebt genomen. Maw, hoe zeker ben je van deze waarde? Verder leuk om te lezen en hebt zo te lezen een goede avond gehad! Klik om te vergroten... Ik heb zeker een leuke avond gehad, bedankt!! Ik denk dat de zegels echter wél rond de 200µg aan acid bevatte aangezien dat de rest van m'n vrienden (sommige hiervan reeds ervaren met LSD) er wel heftig van tripten. Nog een vriend van me, die het ook voor het eerst deed, had dezelfde effecten als mij (hij had een halfje ingenomen). Ik vraag me af of de vermindering van visuals kan komen door het blowen...?"
"25tolife zei: Mijn ervaring is dat ik eigenlijk nooit maagproblemen heb. Maakt verder niet uit maar weet wel dat als je het verspreid neemt het effect niet versterkt (tenzij binnen half uur) maar denk dat je beter effect zal hebben als je het in een x neemt. Heb het echt maar zelden gezien, maar daar was GHB bij gebruikt door hem. Zou me daar dus geen zorgen om maken tenzij je last hebt ervonden ervan? Klik om te vergroten... Heb het nog niet gebruikt... Ik heb soms last van m'n maag... hangt er een beetje vanaf wat ik zoal heb zitten eten en zo Naja, dan zal ik inderdaad gewoon het halve flesje in één keer drinken, dan ben ik zeker dat ik de volledige trip heb 25tolife zei: Ik weet niet waar je woont maar kijk op deze waar kan ik testen website een overzicht van alle testcentra zover bekend naar mijn weten (kan me vergissen, maar staan er al een hoop) Ben erg benieuwd naar wat het blijkt te zijn. Klik om te vergroten... Wow echt duizend maal bedankt voor die site, man! Ik zocht al een tijdje achter productjes om dingen gewoon zelf te testen maar dit is veel handiger"
"reverb zei: Bizar, die dosis zou toch garant moeten staan voor een goede trip. Temeer, omdat je door het blowen de trip versterkt. Raar. Net het verkeerde zegeltje ... uit de stapel! Klik om te vergroten... Inderdaad! M'n vrienden hadden wel gezegd dat ze vorige keer met die fat freddies harde trips hadden omdat ze toen net gedrukt waren. Misschien waren ze dus al wat verslechterd. Naja, ik ga het volgende keer gewoon opnieuw doen en dan post ik nog wel eens een tripreport"
"Hierbij een tweede tripreport, gaande over LSD: viewtopic.php?f=21&t=41861 Deze keer ben ik WEL overtuigd..."
"Alcohol/Caffeïne/Nicotine Speed Mescaline MDMA XTC (S)Ketamine Coke Salvia Paddo's Truffels Wiet Hasj N2O 2C-B 4FM-P En nog een hoop die ik nu waarschijnlijk vergeet. Jeez, dit is net zoals ze me zouden vragen welke films ik de laatste tijd heb gezien... totale blackout... Of misschien zijn het gewoon de drugs"
"Hallo iedereen, Heb wat rond zitten zoeken op het forum maar vind geen antwoord op volgende vraag. Waarom krijg je nu zo'n kleine penis van speed?!"