Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscoke gesnoven maar geen werking :s

coke gesnoven maar geen werking :s

7 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
w
whateverr22Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb van het weekend voor het eerst coke gesnoven maar het hadgeen werking bij mijn andere vriendinne wel terwijlhetdezelfde coke was ??
ik heb 3 lijntjes gesnoven en voelde helemaal geen wauw effect voelde me precies hetzelfde alleen me neus was verlamd. hoe komt dat ??
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Individuele verschillen tussen mensen kunnen maken dat de een meer nodig heeft dan de ander. Dit zou een verklaring kunnen zijn. Verder vraag ik me af of de coke getest ws en wat dan de uitslag was? en of je al eerder drugs hebt gebruikt en zo ja, wat dan?
w
whateverr22Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb wel eens xtc gehad maar dat was een paar maanden geleden me vriendinne hebben wel eens vaker coke gesnoven en die voelde het al naa een puntje dus ik probeerde een puntje en na een uur nog steeds niets. ik heb toen 2 dikke lijnen gesnoven en voelde nog steeds niets alleen dat me neus verlamd was
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#4
Na coke snuiven moet je het al binnen enkele minuten voelen. Een uur wachten gaat niet helpen nee.
Dat vriendinnen het wel voelen kan, maar kan ook placebo zijn. In ieder geval lijkt coke in de verte niet op xtc. Als je iets dergelijks verwacht dan is de kans reëel dat je het coke-effect niet eens merkt.

Maareh... had het niet handig geweest als je je vooraf wat had ingelezen, zodat je nu niet met de vraagtekens zou zitten? :wink:
A
AztecLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tufnut zei:
Na coke snuiven moet je het al binnen enkele minuten voelen. Een uur wachten gaat niet helpen nee.
Dat vriendinnen het wel voelen kan, maar kan ook placebo zijn. In ieder geval lijkt coke in de verte niet op xtc. Als je iets dergelijks verwacht dan is de kans reëel dat je het coke-effect niet eens merkt.

Maareh... had het niet handig geweest als je je vooraf wat had ingelezen, zodat je nu niet met de vraagtekens zou zitten? :wink:
Klik om te vergroten...

Haar gebruikernaam suggereert dat dat niet binnen de opties viel.

Maar dat al je vriendinnen een placebo effect voelen lijkt me sterk. Het kan zijn dat je lichaam gewoon niet of niet goed op coke reageert ofdat het de werking ervan remt. Dit betekent dus niet dat je je neusbotje weg moet snuiven tot je wel iets voelt want ondanks dat je er misschien weinig of geen effect van hebt kun je jezelf nog steeds een overdosis snuiven. Een vriend van mij heeft bijvoorbeeld heel weinig effect van een XTC pil en bij een hogere dosis maar een hele korte space.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Aztec zei:
Tufnut zei:
Na coke snuiven moet je het al binnen enkele minuten voelen. Een uur wachten gaat niet helpen nee.
Dat vriendinnen het wel voelen kan, maar kan ook placebo zijn. In ieder geval lijkt coke in de verte niet op xtc. Als je iets dergelijks verwacht dan is de kans reëel dat je het coke-effect niet eens merkt.

Maareh... had het niet handig geweest als je je vooraf wat had ingelezen, zodat je nu niet met de vraagtekens zou zitten? :wink:
Klik om te vergroten...

Haar gebruikernaam suggereert dat dat niet binnen de opties viel.

Maar dat al je vriendinnen een placebo effect voelen lijkt me sterk. Het kan zijn dat je lichaam gewoon niet of niet goed op coke reageert ofdat het de werking ervan remt. Dit betekent dus niet dat je je neusbotje weg moet snuiven tot je wel iets voelt want ondanks dat je er misschien weinig of geen effect van hebt kun je jezelf nog steeds een overdosis snuiven. Een vriend van mij heeft bijvoorbeeld heel weinig effect van een XTC pil en bij een hogere dosis maar een hele korte space.
Klik om te vergroten...
Mensen afrekenen op hun gebruikersnaam is niet echt openminded en net zo immoreel als mensen anders behandelen om hun geloofsovertuiging etc.

Iedereen reageert anders op drugs, niemands hersenen zijn hetzelfde. Coke is in lage doseringen heel subtiel, zeker als je iets xtc-achtigs verwacht.

Ik vind het trouwens wel eigenaardig, dit is niet het eerste topic wat er onlangs is geplaatst over dat coke niet/nauwelijks werkt. Al zijn er natuurlijk altijd nepdrugs in omloop, het lijkt opeens wel een plaag.

Peace,
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Paperplane. zei:
Aztec zei:
Tufnut zei:
Na coke snuiven moet je het al binnen enkele minuten voelen. Een uur wachten gaat niet helpen nee.
Dat vriendinnen het wel voelen kan, maar kan ook placebo zijn. In ieder geval lijkt coke in de verte niet op xtc. Als je iets dergelijks verwacht dan is de kans reëel dat je het coke-effect niet eens merkt.

Maareh... had het niet handig geweest als je je vooraf wat had ingelezen, zodat je nu niet met de vraagtekens zou zitten? :wink:
Klik om te vergroten...

Haar gebruikernaam suggereert dat dat niet binnen de opties viel.

Maar dat al je vriendinnen een placebo effect voelen lijkt me sterk. Het kan zijn dat je lichaam gewoon niet of niet goed op coke reageert ofdat het de werking ervan remt. Dit betekent dus niet dat je je neusbotje weg moet snuiven tot je wel iets voelt want ondanks dat je er misschien weinig of geen effect van hebt kun je jezelf nog steeds een overdosis snuiven. Een vriend van mij heeft bijvoorbeeld heel weinig effect van een XTC pil en bij een hogere dosis maar een hele korte space.
Klik om te vergroten...
Mensen afrekenen op hun gebruikersnaam is niet echt openminded en net zo immoreel als mensen anders behandelen om hun geloofsovertuiging etc.

Iedereen reageert anders op drugs, niemands hersenen zijn hetzelfde. Coke is in lage doseringen heel subtiel, zeker als je iets xtc-achtigs verwacht.

Ik vind het trouwens wel eigenaardig, dit is niet het eerste topic wat er onlangs is geplaatst over dat coke niet/nauwelijks werkt. Al zijn er natuurlijk altijd nepdrugs in omloop, het lijkt opeens wel een plaag.

Peace,
Klik om te vergroten...
Heb je volledig gelijk in, heb ook gemerkt dat veel mensen erg beginnen knoeien met drugs, of gewoon troep geven die niet eens werkt, vast om er gewoon veel winst uit te halen ...
Erg jammer en onrespectvol ;/
Dus de les is: Laat je drugs testen en als dit niet mogelijk is koop dan alleen van mensen die je vertrouwt (;
Want het is niet alleen jammer dat je je geld kwijt bent maar het spul dat je pakt kan ook gevaarlijk zijn ( denk maar aan pcp bij xtc, of zelf waspoeder ofzo ... )

Greets Herbalisme
P
PillieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Met coke merk ik vaak dat veel mensen het nog niet voelen de eerste keer..
Mijn idee daarachter is, dat coke een heel subtiel gevoel heeft.
Laat ons zeggen dat je door het subtiele gaatje in je koppie moet kunnen kijken... dan merk je een hele wereld vol zelfzekerheid, euforie en oplettendheid.
Volgens mij moet je dus de eerste keer zeker goed door doen zodat je het gevoel ten volle ervaart (laat ik dan spreken over een halve gram tot een gram... of natuurlijk meer :sunglasses: )

Ik had op het begin ook nooit hard gevoel van coke, maar eens ik het "had" (na de derde keer ofzo)... wauw :grin:
Ik heb toen het beste optreden uit m'n leven gespeeld (volgens het publiek!!)
Sindsdien voel ik 'm altijd direct... die golven van euforie en zelfzekerheid! Echt 'n fijne drug... (daarom moet je er voorzichtig om mee gaan XD )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."