#1
Hey iedereen,
Vorige week verscheen mijn tripreport over m'n eerste keer LSD op het forum waarin ik zei dat ik niet volledig overtuigd was. Dat ben ik nu dus wel![:grin:]()
Op nieuwjaarsavond besloot ik op de bus richting een feestje om een halve zegel LSD af te slikken, ik was echter niet zeker van de hoeveelheid mics. Ik was ook een beetje dronken op de moment van inname. Er werd me verteld dat er 150mics opzaten maar ik heb het zegeltje gekocht van redelijk begaaide Walen op een rave, en kan er dus niet zeker van zijn. Ik had toen een helft ervan gegeven aan een vriend, die het voor z'n eerste keer deed. Hij heeft die avond echter teveel pep gehad, en ik denk dat dat z'n trip doorbroken heeft. Hij voelde niets. Ik was overtuigd dat de zegel niets was, en stak hem (in een folie) in m'n broekzak. Een half weekje later, de zegel had sindsdien al op de grond gelegen, was een beetje verfrommeld geweest en was dus kortom niet meer schoon, besloot ik hem dus in te nemen op de bus.
Ik was er van overtuigd dat ik er niet veel aan ging hebben, aangezien m'n eerste keer ook niet zo fel (leek) was en het een vuil halfje van 150 was.
Niets was minder waar: eenmaal op het feestje begonnen rare gedachtepatronen m'n normale zelf over te nemen en was ik minofmeer slecht aan het gaan. Ik had ook last van m'n blaas (had ik al eerder) en volgens mij was dat hetgeen dat me vooral tegenliet goed te gaan. Ik wist op die moment niet dat de LSD aan het werken was en besloot wat ketamine en coke te doen. Zo gezegd, zo gedaan. Toen de ket was uitgewerkt was ik gewoon wat aan het ronddwalen, met m'n hand op m'n buik en met niet al te goeie gedachtes. Toen begonnen de visuals. Die vond ik leuk, zo ging ik automatisch beter trippen. Uiteindelijk gingen die slechte gedachten evenals weg en amuseerde ik me te pletter.
LSD ga ik allesinds niet snel meer nemen op een feestje, dat is met net iets te fel... :P
Het is dus misschien wel waar dat je met je eerste keer LSD eerst het gevoel met leren kennen en dat je er zeker niet heel de tijd op moet wachten!
Op de rave waar ik die LSD had gekocht heb ik ook mescaline gekocht, van dezelfde walen.
Dit voor €10 een klein (groen) potje met blauwe vloeistof die naar ethanol ruikt. Is dit spul oké? Iemand slechte ervaringen mee gehad? Ik ga het allesinds binnekort uitproberen en dan verschijnt hier zeker nog wel een reportje van.
Greetz!
Vorige week verscheen mijn tripreport over m'n eerste keer LSD op het forum waarin ik zei dat ik niet volledig overtuigd was. Dat ben ik nu dus wel
Op nieuwjaarsavond besloot ik op de bus richting een feestje om een halve zegel LSD af te slikken, ik was echter niet zeker van de hoeveelheid mics. Ik was ook een beetje dronken op de moment van inname. Er werd me verteld dat er 150mics opzaten maar ik heb het zegeltje gekocht van redelijk begaaide Walen op een rave, en kan er dus niet zeker van zijn. Ik had toen een helft ervan gegeven aan een vriend, die het voor z'n eerste keer deed. Hij heeft die avond echter teveel pep gehad, en ik denk dat dat z'n trip doorbroken heeft. Hij voelde niets. Ik was overtuigd dat de zegel niets was, en stak hem (in een folie) in m'n broekzak. Een half weekje later, de zegel had sindsdien al op de grond gelegen, was een beetje verfrommeld geweest en was dus kortom niet meer schoon, besloot ik hem dus in te nemen op de bus.
Ik was er van overtuigd dat ik er niet veel aan ging hebben, aangezien m'n eerste keer ook niet zo fel (leek) was en het een vuil halfje van 150 was.
Niets was minder waar: eenmaal op het feestje begonnen rare gedachtepatronen m'n normale zelf over te nemen en was ik minofmeer slecht aan het gaan. Ik had ook last van m'n blaas (had ik al eerder) en volgens mij was dat hetgeen dat me vooral tegenliet goed te gaan. Ik wist op die moment niet dat de LSD aan het werken was en besloot wat ketamine en coke te doen. Zo gezegd, zo gedaan. Toen de ket was uitgewerkt was ik gewoon wat aan het ronddwalen, met m'n hand op m'n buik en met niet al te goeie gedachtes. Toen begonnen de visuals. Die vond ik leuk, zo ging ik automatisch beter trippen. Uiteindelijk gingen die slechte gedachten evenals weg en amuseerde ik me te pletter.
LSD ga ik allesinds niet snel meer nemen op een feestje, dat is met net iets te fel... :P
Het is dus misschien wel waar dat je met je eerste keer LSD eerst het gevoel met leren kennen en dat je er zeker niet heel de tijd op moet wachten!
Op de rave waar ik die LSD had gekocht heb ik ook mescaline gekocht, van dezelfde walen.
Dit voor €10 een klein (groen) potje met blauwe vloeistof die naar ethanol ruikt. Is dit spul oké? Iemand slechte ervaringen mee gehad? Ik ga het allesinds binnekort uitproberen en dan verschijnt hier zeker nog wel een reportje van.
Greetz!