Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer LSD - niet overtuigd

Eerste keer LSD - niet overtuigd

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PillieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo iedereen,
hier volgt een kleine tripreport van de trip die ik gisteren had na het innemen van een 200µg 'Fat Freddie' blotter.

Dit was de eerste keer dat ik acid deed en ik had er hoge verwachtingen van. Ik ben een 17 jarige, gemiddeld gebouwde doch redelijk volwassen jongeman, en het werd me eerst afgeraden acid te doen. Toch had ik het gevoel dat ik er klaar voor was na reeds enkele maanden (niet zo onschuldig) geëxperimenteerd te hebben met allerhande andere drugs. Acid stond al lang op mijn verlanglijstje.

Toen ik de zegel innam had ik een volle maag en was ik redelijk stoned en zat ik op een feestje. Het duurde ook een tijdje eer ik iets begon te voelen. Na 30 minuten voelde ik me actief en lacherig maar echt het gevoel van een psychedelische drug, had ik niet. Toen kreeg ik honger (weet niet of dit door de acid of wiet komt, wiet zou natuurlijk vanzelfsprekender lijken) en heb ik een hamburger gegeten.
Zo bleef ik blowen en bleef actief, ik kon niet stilzitten en was dus de hele tijd op m'n eigen speciale manier aan het dansen.
Ik vond het raar dat ik geen visuals kreeg en dat ik helemaal niet zo hard aan het trippen was als de rest van mijn tripcollega's, dus besloot ik 4u na de inname een (x) pil af te gooien.
Het bekende xtc gevoel was sterker dan normaal (de pil sloeg ook al na een kwartiertje in) ik voelde me dus rete goed. Dat uitte zich in krankzinnige lachbuien en gekke bekken.
Dit gevoel bleef een hele tijd aanhouden, toch had ik nog steeds niet het gevoel dat ik aan het trippen was.
M'n gedachtegang was echter wel bizar: mijn gedachtes uitte zich telkens in het paranoïde gevoel van hoe ik aan het doen was (in het algemeen: mijn zelfbeeld).

Een candyflip als eerste keer, toch heb ik op geen enkele moment echt het gevoel dat ik LSD had genomen. Ik vond het wat zwakjes, raar als je als eerste keer meteen zo'n "dikke" zegel neemt.
Ik vroeg me dus af of het kan dat je op je eerste keer minder voelt (iets dat vaak ook gebeurd bij je eerste keer coke).
Iemand hier een antwoord op?

Tot zover mijn allereerste tripreport, mits er onduidelijkheden optreden zet je maar een ractie.

Groetjes,
Pillie
r
reverbLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pillie zei:
hier volgt een kleine tripreport van de trip die ik gisteren had na het innemen van een 200µg 'Fat Freddie' blotter.
Klik om te vergroten...

Je stelt dat een dosis van 200µg LSD niet veel bizonders is. Dat lijkt mij stug, L in deze dosis merk je zeker. Kan het zo zijn dat je denkt dat de zegel minder dan 200µg bevatte? Ik denk eerder dat je 100µg of minder hebt genomen. Maw, hoe zeker ben je van deze waarde?

Verder leuk om te lezen en hebt zo te lezen een goede avond gehad!
P
PillieLid
01-01-2024, 00:00
#3
reverb zei:
Pillie zei:
hier volgt een kleine tripreport van de trip die ik gisteren had na het innemen van een 200µg 'Fat Freddie' blotter.
Klik om te vergroten...

Je stelt dat een dosis van 200µg LSD niet veel bizonders is. Dat lijkt mij stug, L in deze dosis merk je zeker. Kan het zo zijn dat je denkt dat de zegel minder dan 200µg bevatte? Ik denk eerder dat je 100µg of minder hebt genomen. Maw, hoe zeker ben je van deze waarde?

Verder leuk om te lezen en hebt zo te lezen een goede avond gehad!
Klik om te vergroten...

Ik heb zeker een leuke avond gehad, bedankt!!
Ik denk dat de zegels echter wél rond de 200µg aan acid bevatte aangezien dat de rest van m'n vrienden (sommige hiervan reeds ervaren met LSD) er wel heftig van tripten.
Nog een vriend van me, die het ook voor het eerst deed, had dezelfde effecten als mij (hij had een halfje ingenomen). Ik vraag me af of de vermindering van visuals kan komen door het blowen...?
r
reverbLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bizar, die dosis zou toch garant moeten staan voor een goede trip.
Temeer, omdat je door het blowen de trip versterkt. Raar. :confused:

Net het verkeerde zegeltje ... uit de stapel!
P
PillieLid
01-01-2024, 00:00
#5
reverb zei:
Bizar, die dosis zou toch garant moeten staan voor een goede trip.
Temeer, omdat je door het blowen de trip versterkt. Raar. :confused:

Net het verkeerde zegeltje ... uit de stapel!
Klik om te vergroten...

Inderdaad! M'n vrienden hadden wel gezegd dat ze vorige keer met die fat freddies harde trips hadden omdat ze toen net gedrukt waren. Misschien waren ze dus al wat verslechterd. Naja, ik ga het volgende keer gewoon opnieuw doen en dan post ik nog wel eens een tripreport :grin:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Leuk geschreven, en snap waarom je niet overtuigd was als ik het zo lees. Het is wel bekend dat de zegels die jij had nogal kunnen verschillen in aantal mics. Soms is bijvoorbeeld de bovenkant potenter door de uitspreiding. Maar dat is niets ongewoons :wink:

Nu je een kennismaking hebt gehad kan je de volgende keer iets meer nemen als je wilt zonder te worden overspoeld met nieuwe emoties.
Pillie zei:
reverb zei:
Bizar, die dosis zou toch garant moeten staan voor een goede trip.
Temeer, omdat je door het blowen de trip versterkt. Raar. :confused:

Net het verkeerde zegeltje ... uit de stapel!
Klik om te vergroten...

Inderdaad! M'n vrienden hadden wel gezegd dat ze vorige keer met die fat freddies harde trips hadden omdat ze toen net gedrukt waren. Misschien waren ze dus al wat verslechterd. Naja, ik ga het volgende keer gewoon opnieuw doen en dan post ik nog wel eens een tripreport :grin:
Klik om te vergroten...

Ik kijk ernaar uit om meer te lezen!

Fijne feestdagen toegewenst!
P
PillieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hierbij een tweede tripreport, gaande over LSD: viewtopic.php?f=21&t=41861

Deze keer ben ik WEL overtuigd... :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."