Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wiet! Zeker weten.. Ik blow elke dag en als ik een dag niet blow kan ik niet goed slapen.. Ik denk dat als ik een week zonder wiet zou zitten, ik volledig zou doortrippe.. Mja.. I LOVE WEED..!!"
"Nou lekker enthousiast allemaal hierzo.. Ik ga er wel heen heb gister de kaartjes gekocht en heb er onwijs veel zin in! -en nee ik ben geen 16 jarig kutje-"
"Nightmare 5 december in R'dam was wel mijn chillste feest afgelopen jaar -en t enige waar k afgelope jaar ben geweest maar dat maakt nie uit -"
"ik wil gvd PEEEEEEP!!"
"uh nee misschien bang dat die me moeder op zou bellen om te vertellen dat ik door speed een of andere gare iets heb opgelopen..?! maar ondertussen is de anti biotica aangeslage en sinds vandaag is de zwelling minder geworden.. ik moet de kuur afmaken en als het goed is gaat het dan gewoon helemaal weg.. maarja, ik vind het nog steeds wel rare shitt"
"3970 zei: Zoals ik al zei, je leest dus echt niet wat er geadviseerd wordt..... Opa zei: Die heeft btw beroepsgeheim, dus hij zal bijv. je ouders nooit in mogen lichten, en als hij dat wel doet kun je hem makkelijk aanklagen!! Klik om te vergroten... En je denkt nu dat de antibiotica aan slaat, maar je hebt waarschijnlijk ook geen speed meer op...als het daar dus mee te maken heeft gehad, dan komt het misschien de volgende keer gewoon weer terug.... Opa zei: Gewoon naar de dokter, het kan zijn dat je zwakke aderen ofzo in je benen hebt, als je daar 't schijt aan hebt kun je overmorgen met een bloedpropje in hart of hersenen tussen 6 plankjes liggen... (even heel zwart gezien) GEZONDHEID VOOR DRUGS NATASHA!!! Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... jaa ik lees het wel, maar ik ben toch naar de dokter geweest...!! en het is nu zo goed als over ik kan weer lopen.. en ik heb maandag nog een nakje genomen niks gebeurd. ik maak de kuur gewoon af en als ik volgende keer weer zoiets gaars heb gebruik ik gewoon die teringtroep niet meer.."
"Dimension4 zei: Mitsu's Maar sinds kort ook de 3-hoeken met een X erop Klik om te vergroten... Same here! Mitsu's zijn de eerste die ik ooit heb genomen en ze blijven favo En tegenwoordig heb ik inderdaad ook vaak met een X erop :P"
"Dit weekend heb ik fucking veel op. Ben vrijdag dus naar Angerfist geweest in Leiden.. Vrijdag ging ik eerst kkveel pep snuiven en joints roken toen ging ik naar het feest daar de hele tijd naar de plee pep snuiven, coke gesnoven, 1,5 pil op (1 kroontje voelde ik niks van toen mitsu) en drank op (bier en smirnoff) na dat feest bij een vriend in Leiden gaan chillen daar nog een mitsu gedropt en we hebben daar non stop pep/coke lope snuiven en wiet en hasj joints gesmoked. Heb zaterdag de hele dag zitten hallucineren man, want niks gegeten hele weekend en niet geslapen . Was trouwens op dat feest vriend wou een shaggie draaien en toen gaftie het terug ik kijk ff later in m'n shag ik schrok me dood had hij dr een mitsubishi in m'n shag gedaan . Leuk kadootje . Nja zaterdagavond toen ik thuis kwam joints zitten roken tot 6 uur smorgens en toen zondagmiddag kwam ik erachter dat er nog een packje pep in m'n bh zat (vanwege fouilleren). Dus had dat ook ff opgemaakt en toen voor de rest zondag hele avond zitten blowen. Was gister om 12 uur ofzo thuis en kheb tot half 4 vanmiddag geslapen :P . Was me wel een ziek weekend ksou het zo weer doen ..."
"Vrijdag: Bier en Wiet. Vandaag: Bier, Wiet, Pep en (voor het eerst) Ketamine. Straks: Pep, Ketamine, Wiet Morgen, overmogen: Pep, Wiet, Ketamine.. .. :P"
"Op dit moment f*cking stoned Heb net in me eentje een white widow joint met zware shag gerookt, verder nog niks op ofzo Nja ruzie gehad met m'n moeder ben bedreigd met een mes dus ik moest echt even smoken.."