Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpgezwollen voet?! :S

Opgezwollen voet?! :S

19 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#1
het komt toch aardig in de richting :tearsofjoy:
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#2
loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool

2e sceneedanameisje? :grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik hoop dat je inmiddels naar de dokter bent geweest en dat het minder is geworden. Speed kan invloed hebben op je doorbloeding, maar of je voet hierdoor nu ook zo is geworden, weet ik ook niet.
P
PillenJunkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallooow.. :wave:
Ik heb een vraaagje even..

Ik heb vrijdag en gister pep zitten snuiven ik heb bij elkaar rond de 1 gram op ofzo.

Vanmorgen was ik eindelijk weer een keertje in slaap gekomen, na 4 uurtjes wel weer wakker maar okee..
toen voelde ik dus een verschrikkelijke tering pijn in me rechtervoet, dus ik keek ernaar en mn hele voet is opgezwollen en paars met rode bulten :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

Hoe kan dit?!
komt het door de pep ofzo, of gwn omdat ik slecht slaap (sinds woensdag slaap ik niet ofweinig)??
Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat ik paarse poten heb na nachtje trippe maar nooit dat het ook zo'n verschrikkelijk pijn doet.. :( ik kan er ook niet op staan/lopen dus dat gaat ook moeilijk.. :( en ik krijg mn schoen niet eens normaal aan zo dik is mn voet

nja als ik er morge nog zo'n last van heb ga ik gewoon naar de dokter, maarja ik ben bang dat die er straks achterkomt ofzo dat het door drugs is en ik heb echt geen zin in nog meer gezeik over drugs :openmouth:

groetjes,
Natascha :xtc:
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Da's echt niet helemaal normaal nee, SNEL NAAR DE DOKTER!!!
Die heeft btw beroepsgeheim, dus hij zal bijv. je ouders nooit in mogen lichten, en als hij dat wel doet kun je hem makkelijk aanklagen!!!
Dus vertel hem gewoon wat je wanneer hebt gebruikt (ook in het verleden!) en wat voor effecten dat had op je voet!!!

BTW: het kan natuurlijk ook dat je gewoon knettervaag je poten gestoten hebt, maar als ik zo lees dat je het vaker hebt en maar zo weinig gebruikt hebt, denk ik niet dat dat het is!!!
P
PillenJunkLid
01-01-2024, 00:00
#6
neenee heb niks gestoten, gevallen, beklemd of iets in die trant dat weet ik zoiezo 100% ckr.. :)

maarja ik vraag het me echt af...! :confused:
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gewoon naar de dokter, het kan zijn dat je zwakke aderen ofzo in je benen hebt, als je daar 't schijt aan hebt kun je overmorgen met een bloedpropje in hart of hersenen tussen 6 plankjes liggen... (even heel zwart gezien)
GEZONDHEID VOOR DRUGS NATASHA!!!

Succes iig, :wave:
P
PillenJunkLid
01-01-2024, 00:00
#8
nja kom net van de dokter en ik dacht ik zeg pas wat over drugs als hij er om vraagt zegmaar.. :P
maar hij vroeg het niet hij vond het ook raar van me voet en die rode bultjes hij vroeg heb je katten in huis nee ik niet.
nu ga ik aan de antibiotica.. :openmouth:
maar khad eigelijk net zin in een nakje.. :grin: maar kan dat wel met antibiotica?! :openmouth:
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Opa zei:
Gewoon naar de dokter, het kan zijn dat je zwakke aderen ofzo in je benen hebt, als je daar 't schijt aan hebt kun je overmorgen met een bloedpropje in hart of hersenen tussen 6 plankjes liggen... (even heel zwart gezien)
GEZONDHEID VOOR DRUGS NATASHA!!!

Succes iig, :wave:
Klik om te vergroten...
P
PillenJunkLid
01-01-2024, 00:00
#10
dude.. wtf?! :openmouth:
ik ben toch naar de dokter gwst joh.. :P
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flaffie zei:
loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool

2e sceneedanameisje? :grin:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Scenemeisjeaandacht is in dit opzicht niet te evenaren geloof ik..!! Maar ik heb iig m'n best weer gedaan :rolleyes:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#12
PillenJunk zei:
maar khad eigelijk net zin in een nakje.. :grin: maar kan dat wel met antibiotica?! :openmouth:
Klik om te vergroten...

Ik raad het je niet aan...
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb eens gelezen dat gezwollen voeten een verscheinsel zijn van een hartprobleem, weet niet precies welk probleem, is op te zoeken
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#14
PillenJunk zei:
dude.. wtf?! :openmouth:
ik ben toch naar de dokter gwst joh.. :P
Klik om te vergroten...

Tjonge jonge...lees je eigenlijk wel wat de anderen je adviseren?? En als je dan toch niet wilt luisteren, waarom vraag je dan advies? Was je bang dat je dokter de politie zou bellen als je verteld had dat je speed gebruikt had? Sommige mensen.....
P
PillenJunkLid
01-01-2024, 00:00
#15
uh nee misschien bang dat die me moeder op zou bellen om te vertellen dat ik door speed een of andere gare iets heb opgelopen..?! :openmouth:
maar ondertussen is de anti biotica aangeslage en sinds vandaag is de zwelling minder geworden.. ik moet de kuur afmaken en als het goed is gaat het dan gewoon helemaal weg..

maarja, ik vind het nog steeds wel rare shitt :openmouth:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Zoals ik al zei, je leest dus echt niet wat er geadviseerd wordt.....

Opa zei:
Die heeft btw beroepsgeheim, dus hij zal bijv. je ouders nooit in mogen lichten, en als hij dat wel doet kun je hem makkelijk aanklagen!!
Klik om te vergroten...

En je denkt nu dat de antibiotica aan slaat, maar je hebt waarschijnlijk ook geen speed meer op...als het daar dus mee te maken heeft gehad, dan komt het misschien de volgende keer gewoon weer terug....

Opa zei:
Gewoon naar de dokter, het kan zijn dat je zwakke aderen ofzo in je benen hebt, als je daar 't schijt aan hebt kun je overmorgen met een bloedpropje in hart of hersenen tussen 6 plankjes liggen... (even heel zwart gezien)
GEZONDHEID VOOR DRUGS NATASHA!!!
Klik om te vergroten...
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#18
:tearsofjoy:
P
PillenJunkLid
01-01-2024, 00:00
#19
3970 zei:
Zoals ik al zei, je leest dus echt niet wat er geadviseerd wordt.....

Opa zei:
Die heeft btw beroepsgeheim, dus hij zal bijv. je ouders nooit in mogen lichten, en als hij dat wel doet kun je hem makkelijk aanklagen!!
Klik om te vergroten...

En je denkt nu dat de antibiotica aan slaat, maar je hebt waarschijnlijk ook geen speed meer op...als het daar dus mee te maken heeft gehad, dan komt het misschien de volgende keer gewoon weer terug....

Opa zei:
Gewoon naar de dokter, het kan zijn dat je zwakke aderen ofzo in je benen hebt, als je daar 't schijt aan hebt kun je overmorgen met een bloedpropje in hart of hersenen tussen 6 plankjes liggen... (even heel zwart gezien)
GEZONDHEID VOOR DRUGS NATASHA!!!
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...


jaa ik lees het wel, maar ik ben toch naar de dokter geweest...!! :rolleyes:
en het is nu zo goed als over ik kan weer lopen.. en ik heb maandag nog een nakje genomen niks gebeurd. ik maak de kuur gewoon af en als ik volgende keer weer zoiets gaars heb gebruik ik gewoon die teringtroep niet meer.. :tearsofjoy:
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Je hebt gelijk ook, doe maar....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."