Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dikke gek drink geen pure alkohol!"
"*Officieel* moet je benzos en alcahal niet mengen, maar iedereen weet natuurlijk dat je het tegenovergestelde moet doen dan wat op de gele stickers op het doosje staat."
"als je zelfmoord wil plegen moet je van een gebouw afspringen. Als dat nodig moet zijn met slaappillen, zou je eerst een paar flessen whiskey moeten atten en daarna snel een paar dozen benzos erachteraan. volges mij heb je dan nog steeds grote kans dat je het overleeft omdat je alles uitkotst als het je teveel wordt."
"Ik heb welleens eerst veel valium gehad, en dan proberen te zuipen maar halvewege mijn eerste biertje ging ik al knock out. Als je echt dood wilt meot je eerst vet lam zijn (paar flesse whiskey is overdreven) en dan een heleboel benzos. Dan zit je goed, want die pillen werken pas na 20 minuten ofzo, en dan slaat het allemaal in een keer in,yeah!"
"Ik denk dat ik uiteindelijk met alcohol overblijf. Ik merk het minste negatieve bijwerkingen met alcohol, behalve dat ik brak ben. Maar als ik niet superveel heb gezopen kan ik de volgende dag prima functioneren, ook al ben ik een beetje brak. Ik hoef ook niet zo veel te slapen met alcholol op. IK wordt er euforisch van, praatzamer, spontaner, en durf veel meer. Dat is met veel andere drugs niet zo. Alcohol combineert goed met veel andere dingen (alles eigenlijk beh. GHB) Ik vind het lekker. Rode wijn, conjak, bier, coctails, eigenlijk bijna alles. Het maakt dat je vlees of vis lekkerder smaakt ( wijntjes) en koud biertje op een terasje in de hete zon is onbetaalbaar. EN het belangrijkste : Alcohol is SOCIAAL GEACCEPTEERD. Nu nadelen van andere drugs: Wiet wordt je lui van. volgende dag wil ik zowiezo altijd uitslapen. Ik wordt er para van dus uitgaan met aleen wiet op is ook niks aan. En ik vind het superverslavend, maar das voor iedereen anders. Pillen ben ik mee gestopt omdat ik er depressief van werd en mn geheugen achteruitging en ik merkte dat mijn karacter vervlakte. Speed wordt ik para van en gestressed en uitwerkingen kan ik niet tegen. ook mee gestopt. Opiaten zijn voor mij erg verslavend dus daar probeer ik mee uit te kijken. Trippen wordt ik ook para van, en dan kan je al helemaal niet normaal meer doen. Te van de kaart. ook mee gestopt Coke is eigenlijk geen ruk aan zonder alkohol. GHB lijkt op alcohol maar Bier is zowiezo lekkerder en je kan er meer van op en gaat niet slapen als je iets teveel op hebt, en het is relaxter om in de kroeg te nuttigen."
"Ik had het vroeger altijd, nu wat minder sinds ik vaker ben gaan drinken (studeren). Toen ging ik altijd op de fiets naar de stad om te zuipen, en nam ik een fles mee voor op de fiets. meestal iets van goedkope wijn en die ging dus op in de half uur fietsen naar de stad. En met het bodem van de fles stopte meestal ook het geheugen... Je kan je voorstellen dat ik op zo een manier redelijk veel fietsen ben kwijdgeraakt. 9 in 2 jaar. Een ochtend kan ik me wel herinneren toen ik wakker gemaakt werd in de coffeeshop en geen flauw idee had waar mn fiets was of hoe ik daar was gekomen of wat er allemaal gebeurt was. Ik belde dus mijn vader op om me te komen halen, hij was er niet zo blij mee dat ie zn zoon die in een delerium verkeerde om 9 uur sochtends moest komen halen. Toen ik vertelde dat ik ZIJN nieuwe fiets was kwijdgeraakt was het helemaal feest... we reden 3 uur lang rondjes door de stad in de auto om de fiets te zoeken, maar tevergeefs. We besloten om terug naar huis te rijden. Opeens zie ik de fiets staan! Netjes op de standaard geparkeerd naast een kerk in een buitenwijk. Toen kwamen dus alle geheugenstukken in flitsen terug: Ik was ontzettend lam van de stad naar huis aan het lopen omdat ik niet meer kon fietsen, halvewege keek ik naar mijn horloge en bedacht me dat er binnenkort een coffeeshop openging, en dat ik wel trek had in een jointje. Waarom zou ik die fiets meeslepen als ik toch niet kon fietsen.. dus ik liet hem daar achter en ging helemaal teruggelopen om een joint te halen waarvan ik 2 trekjes kon nemen voordat ik knock out op de bank lag."
"Adhd kinderen hebben een tekort aan dopamine in hun hersens. Stimulanten verhogen dopamine...waardoor de gehalte op normale niveuw wordt gebracht. Jij probeert een teveel aan dopamine (door teveel coke en meth) te helpen door nog meer stimulanten te nemen. Dat is juist hetgene wat je NIET moet doen. Ik weet niet met welke crackhead-logica je erop komt, maar het is stom en gevaarlijk."
"Als het tussen je oren zit oke... maar het is anti-logisch. 3+2 is geen 1. Overdosis is een serieus onderwerp en wat jij doet is gevaarlijk. Ik zou het jammer vinden als iemand doodgaat omdat die jou advies heeft opgevolgt."
"als je het goed doet is spuiten niet gevaarlijk. ik doe het niet omdat ik het niet kan en omdat ik geen pure drugs heb. je moet er rekening mee houden dat mensen lezen wat je schrijft. De hele bedoeling van een forum is om misinformatie te stoppen. ALs iemand onzin schrijft zal er iemand zijn die hem verbetert dat is de charme van sites zoals deze. Wind je niet zo op en neem het gewoon van me aan."
"Met de afstandsbediening"