Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeheugenverlies tijdens drink sessie

Geheugenverlies tijdens drink sessie

9 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
I
IcequeenLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb dus zodra ik iets meer dan aangeschoten ben, dat ik hele stukken van de avond/dag kwijt ben. ik lig er zelf niet meer wakker van en vaak was het dan een leuke verrassing waar ik dan wakker werd. een keer toen werd ik wakker in een vreemd huis, 400 km van mijn eigen huis en had geen flauw idee hoe ik daar of met wie gekomen was!

zijn er meer die hier last van hebben of ook op vreemde onbekende plekken wakker worden?
:beer:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Leuke verrassingen ja, daar was alcohol altijd goed in. Toch is dat de voornaamste reden dat ik niet meer drink. Was me toch iets te verrassend allemaal, als leuke verrassing wakker worden in het ziekenhuis is er nooit van gekomen maar dat had niet lang meer kunnen duren. Nee ik blijf er tegenwoordig liever bij met m'n kop, gebeuren er ook geen ongelukken.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Icequeens zei:
een keer toen werd ik wakker in een vreemd huis, 400 km van mijn eigen huis en had geen flauw idee hoe ik daar of met wie gekomen was!
Klik om te vergroten...

Ik kan wel zeggen: dan heb je geen saai leven :grin:

Zelf heb ik er geen ervaring mee, althans niet zo dat ik helemaal nix meer wist.
I
IcequeenLid
01-01-2024, 00:00
#4
nee, saai is het zeker niet en er zijn wel meer komische verhalen. maar ben me er donders goed van bewust dat ik vreselijk veel geluk heb gehad en dat het ook wel eens niet zo grappig had kunnen uitpakken. en daarnaast is het ook wel eens vreselijk irritant. heb ik diepzinnig gesprek ofzo met iemand en dan weet ik het halve verhaal de volgende dag niet meer.... :flushed:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben wel eens als leuke verrassing zomaar ineens in mijn eigen bed wakker geworden, dan was het wel heel extreem als ik dingen ging vergeten. Dat gebeurde bij mij niet zomaar.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik ben wel ooit eens wakker geworden met een enorme pijn aan mijn rug en bijna geen idee hoe het kwam.. volgens lij heb ik wat geslaapwandeld, want ik herinner mij alleszisn nog dat ik in mijn bed ben gekropen
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#7
ook de reden dat ik niet zo veel meer drink als 4 jaar terug, elke keer wakker worden thuis zonder te weten hoe en wat wat er allemaal gebeurt is enzo en terwijl mijn vriendjes zeggen dat ik gewoon normaal naar huis ging ik heb de voordeur zelf open gemaakt ging rustig naar me kamer kleed uit pyamas slapen om 12 uur met een vreselijke hoofdpijn wakker worden en zichzelf vragen hoe ben ik thuis gekomen hele tijd ik blijf liever blowen :stoned:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
yellowmoon zei:
ook de reden dat ik niet zo veel meer drink als 4 jaar terug, elke keer wakker worden thuis zonder te weten hoe en wat wat er allemaal gebeurt is enzo en terwijl mijn vriendjes zeggen dat ik gewoon normaal naar huis ging ik heb de voordeur zelf open gemaakt ging rustig naar me kamer kleed uit pyamas slapen om 12 uur met een vreselijke hoofdpijn wakker worden en zichzelf vragen hoe ben ik thuis gekomen hele tijd ik blijf liever blowen :stoned:
Klik om te vergroten...

idd, tegenwoordig lijkt het bij mij zelfs zo te zijn: Hoe meer (pure) wiet ik rook hoe meer ik bij bewustzijn kom! =D
M
MisterionaturalLid
01-01-2024, 00:00
#9
Herken je understatement, heb er zelf ook last van. Lijkt wel of ik er zonder wiet niet meer helemaal 100% bij ben :mrgreen:
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik had het vroeger altijd, nu wat minder sinds ik vaker ben gaan drinken (studeren).

Toen ging ik altijd op de fiets naar de stad om te zuipen, en nam ik een fles mee voor op de fiets. meestal iets van goedkope wijn en die ging dus op in de half uur fietsen naar de stad. En met het bodem van de fles stopte meestal ook het geheugen... Je kan je voorstellen dat ik op zo een manier redelijk veel fietsen ben kwijdgeraakt. 9 in 2 jaar.

Een ochtend kan ik me wel herinneren toen ik wakker gemaakt werd in de coffeeshop en geen flauw idee had waar mn fiets was of hoe ik daar was gekomen of wat er allemaal gebeurt was.
Ik belde dus mijn vader op om me te komen halen, hij was er niet zo blij mee dat ie zn zoon die in een delerium verkeerde om 9 uur sochtends moest komen halen. Toen ik vertelde dat ik ZIJN nieuwe fiets was kwijdgeraakt was het helemaal feest... we reden 3 uur lang rondjes door de stad in de auto om de fiets te zoeken, maar tevergeefs.
We besloten om terug naar huis te rijden. Opeens zie ik de fiets staan! Netjes op de standaard geparkeerd naast een kerk in een buitenwijk.

Toen kwamen dus alle geheugenstukken in flitsen terug: Ik was ontzettend lam van de stad naar huis aan het lopen omdat ik niet meer kon fietsen, halvewege keek ik naar mijn horloge en bedacht me dat er binnenkort een coffeeshop openging, en dat ik wel trek had in een jointje. Waarom zou ik die fiets meeslepen als ik toch niet kon fietsen.. dus ik liet hem daar achter en ging helemaal teruggelopen om een joint te halen waarvan ik 2 trekjes kon nemen voordat ik knock out op de bank lag.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."