Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"En we horen dan vanzelf de verhalen over vervuilde 6-APB wel, net als met 3-MMC gebeurd is. Yay, war on drugs! (Prijs weggehaald - ook al is prijs per onduidelijke hoeveelheid natuurlijk nietszeggend. Btw, in je quote staat de prijs nog wel )"
"Hey, die heb ik ook! (Denk ik - kwam in een goudkleurig envelopje met een kleurige sticker met "2C-E" en "pellets" erop?) Ik snap je verhaal misschien niet helemaal Wogen de capsules die je nam bijv. 200mg (is 10mg 2ce) en die nieuwe 440mg (is dan 22mg 2ce)? Want zo ja, dan kan het zijn dat die 1e 2 juist minder bevatte. Dan heb je misschien maar 200/440*10mg *1.5 = 6.8mg 2ce op. (Zelfs nog minder, want de capsule zelf weegt ook wat.) Dat zou wel verklaren waarom je (nagenoeg) niets voelde. Of beiden even veel 2ce, maar verschillende hoeveelheid vulstof? (Maar het lijkt me niet dat ze elke capsule eerst vullen met 10mg 2ce en dan pas de vulstof erbij doen, toch? Ze zullen een grote ton met 1400kg vulstof en 100kg 2ce vullen, 17 dagen roeren, en dan in elke capsule 150mg stoppen.) Als ik naar je foto kijk lijkt de 2e capsule wat groter en de 4e nog groter dan de andere, als ze (bijna) vol zitten is het niet zo raar dat er zo'n verschil in gewicht is. De mijne zijn overigens allen even groot en wegen 190 tot 221 mg (capsule zelf zal zo'n 40-50mg zijn), dus daar zit ook wat variatie in, maar niet x2.2. Nog niet gebruikt of getest, nu de drukte bij DIMS minder wordt wil ik binnenkort een keer langs."
"Yup, die heb ik ook. Als de jouwe ook 190-221mg zijn snap ik je verhaal nog minder Maar het zou kunnen wat CloudSurfer zegt, dat het (gedeeltelijk) de adrenaline was. (Misschien icm net een kleinere hoeveelheid 2ce in de capsule?) Tijdens een trip een aantal jaar geleden was ik al lekker met oogjes dicht muziek aan het luisteren en wilde het volume ietsjes hoger wilde zetten. De knop bleef echter hangen en de muziek stond ineens echt kneiterhard. Ik schrok me helemaal de pleuris, rende (2 hele meter) naar het apparaat om 'm uit te zetten en was meteen compleet uit de trip."
"Hanky8313 zei: Stel ik wil bijv 16mg gebruiken of bijvoorbeeld 17mg gebruiken dan is dat vrij lastig om dat te wegen Klik om te vergroten... Haha, no offense, maar als je dat lastig vindt begin ik te begrijpen waar het misging 😋 Als er in elke capsule +-150mg zit (ervan uitgaande dat het goed gemixt is is dit dan 140mg vulstof+10mg 2ce), en je wil 16mg 2ce nemen, weeg je 150g/10*16=240mg af."
"Hanky8313 zei: Ik het een sample laten testen bij novadic-kentron de uitkomst: Het is geen 2C-E maar 2C-T Klik om te vergroten... Weet je zeker dat zij echt zeker zijn dat het 2C-T was, en dat hier niet hetzelfde geldt als bij 2C-EF? (Oftewel dat hun apparatuur het onderscheid niet kan maken, dus de uitslag foutief als 2C-T terugkomt.)"
"Hanky8313 zei: Ik heb nog contact gehad: de beste match die ze vonden, was met 2C-T. Dat betekent niet dat het met 100% zekerheid om 2C-T gaat, want ze hebben geen referentiestandaard voor deze stof en komen die zelden tegen. Het zou ook 2-CEF kunnen zijn. Met de analysemethoden die ze nu hebben, kunnen ze niet met volledige zekerheid vaststellen welke stof het precies is, maar het is in ieder geval geen 2C-E Klik om te vergroten... Ai, dat is even teleurstellend. Dat is: 2C-EF is ook leuk, maar heb ik al, en ik was juist erg benieuwd naar 2C-E. Dat verklaart dan ook waarom deze vendor (als we het over dezelfde hebben, maar daar lijkt het wel op) de enige was die nog "2C-E" zou hebben. Misschien dat ik de mijne dan voor de zekerheid ook nog ga laten testen, maar het lijkt er wel heel erg op dat het hetzelfde is; ook kleine capsules gevuld met +-200mg aan groen poeder. ReggaeBlaster zei: Pallets zijn toch pillen of heb ik t mis? Klik om te vergroten... Ik zie op DF inderdaad vaak dat 'pellet' gebruikt wordt voor pillen, maar capsules zijn ook pellets. XMR zei: Ik vond het eerlijk gezegd sowieso al raar dat er groen poeder in de capsules zat en niet gewoon een of andere normale filler. Klik om te vergroten... Is dat zo vreemd? Oprechte vraag, ik heb geen idee; ik heb op deze na enkel pillen en poeder gekocht. Poeder is nagenoeg altijd (gebroken) wit, dus als pillen uit zo veel verschillende kleurtjes kunnen bestaan (vanwege de vulstof), waarom dan de vulstof bij een capsule niet?"
"Zijn er mensen die al (meer) ervaring met 2C-EF hebben? Ik heb laatst een (met een paas-code gratis) stripje 2C-EF gekregen bij m'n bestelling, en ik ben wel benieuwd! Ik heb overigens 1 pellet afgegeven bij het DIMS. Bij het inleveren zat al iemand die het goedje kende en zei dat er een kans was dat het (onterecht) als 2C-T herkend zou kunnen worden. Toen ik gister belde voor de uitslag was deze er niet. Hij was niet niet getest, wist de persoon aan de andere kant van de lijn te vertellen, maar er was ook niet duidelijk wat er wel precies aan de hand was, dus kreeg ik een 06-nr om de volgende dag (vandaag dus) te bellen. Enfin, vandaag belde ik met S. en hij wist me te vertellen dat ze (nog!) niet de juiste apparatuur hebben om 2C-EF van 2C-T te onderscheiden, en dat op dit moment het resultaat 2C-T is. Grote kans dat in bovenstaande verhalen dat ook het geval was, maar dat het toen niet wisten dat ze 2C-EF niet konden herkennen."
"VJ_LSD72 zei: Het was leuk maar nou ook niet zo héél bijzonder. Klik om te vergroten... Maar jij hebt slechts een halve pellet genomen, toch? Dan kun je misschien ook niet al te veel verwachten. Ben je van plan nog hoger te gaan? En begrijp ik het goed dat het DIMS je een verkeerde uitslag heeft gegeven en heb je daardoor een gratis nieuwe strip gekregen? Goeie deal!"
"JeetjeMineetje zei: Lucky you. Dat van die high herken ik ook. Maar bij mij duurt die stimulatie al bijna 18 uur. Alsof je al die tijd veel cafeïne op hebt. Klik om te vergroten... Ik heb ook een lange na-stimulatie. Zaterdag om iets na 11 genomen, tegen 1u voelde ik me wel moe, maar nog niet heel slaperig. Na een mild slaappilletje (en ibu, zie hieronder) lukte dat een uur later wel. Maar iets anders: ik krijg ook elke keer lichte hoofdpijn aan het einde. (Iets dat 400mg Ibuprofen gelukkig makkelijk oplost.) Op verscheidene sites lees ik wel dat dat een bij-effect kan zijn, maar ik kan er eigenlijk maar 1 report over vinden, waarvan Neo-Shulginist zegt dat het te maken kan hebben met de activering van de 5HT2B-receptor en diens rol in het remmen van migraines. Hebben anderen ook hoofdpijn, of heb ik gewoon een beetje pech? (En ik zeg wel 'pech', maar verder heb ik gelukkig nergens last van; niet misselijk tijdens de come-up, geen negatief gevoel de dagen erna, kaakspanning is de volgende dag volledig weg, dus dan valt het nog best mee.)"
"MarcieMarc zei: Ben stiekem wel een beetje fan van 6-APB dus wel een klein voorraadje aangelegd. Geen pondjes maar genoeg voor een paar jaar. Op=op, dan weer terug naar MDMA. Heb niet de illusie dat 6-APB in het circuit terecht komt, helaas. Klik om te vergroten... Ik heb 'm toevallig al (via een vriendin) op een lijst gezien. (Voor €X per stuk -- wat een stuk is staat er echter niet bij.) Wellicht is het toch populair genoeg? Het wordt hier iig vaak genoeg geprezen!"